Waarop dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:26 schreef Penisbaard het volgende:
Je bent gewoon jaloers!
Van jou verwacht ik ook niet dat je het met me eens bent, je ziet er namelijk uit als een retard.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:26 schreef Rensjebree het volgende:
onterechte klacht !
Wat jij wilquote:Op woensdag 25 november 2009 14:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik ook niet dat je het met me eens bent, je ziet er namelijk uit als een retard.
(Fobo)
Ik snap dat jij moeite hebt met lezen, en daarom een tekening nodig hebt om het geheel te begrijpen, maar die voorbeelden die ik genoemd heb lijken mij zelfs voor jou wel wat simpel, of nietquote:Op woensdag 25 november 2009 14:28 schreef Robert.T het volgende:
Je kan gewoon niet painten
Kijk, daar heb ik nou wat aan.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat de Telegraaf fout was in de oorlog
Graag gedaan, ik help graag.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik snap dat jij moeite hebt met lezen, en daarom een tekening nodig hebt om het geheel te begrijpen, maar die voorbeelden die ik genoemd heb lijken mij zelfs voor jou wel wat simpel, of niet?
[..]
Kijk, daar heb ik nou wat aan.
Eerlijk gezegd vind ik 11 jaar al vrij oud voor dat soort prutswerkjes.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Painttopics zijn alleen leuk als Maisnon een paint heeft gemaakt. Alle andere paitns komen over alsof gekke henkie ze met zijn 11e vinger in elkaar heeft geflanst.
Ik bedoelde zijn elfde vinger. Niet zijn elfde jaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik 11 jaar al vrij oud voor dat soort prutswerkjes.
Te snel gelezenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn elfde vinger. Niet zijn elfde jaar.
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom paint je een paddenstoel bij die baby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |