abonnement Unibet Coolblue
pi_75488391
Voor de kerstliefhebbers: zaterdag is het weer Santacon 2009!

Impressie: http://www.dailymotion.com/video/kLftsmYo8GoLeScS51 (check vooral als ze in de Cyberdog staan en op 6:00 op het perron. Mensen in de metro denken waarsch. dat er honderden hoolies staan te wachten op ze ) En ergens rond minuut 8 doet iemand een huwelijksaanzoek

Oh ja info over waar het verzamelen is e.d. gaat via Facebook & http://santacon.co.uk/ dag vantevoren

[ Bericht 15% gewijzigd door jmac op 10-12-2009 17:23:59 ]
pi_75488508
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef jmac het volgende:
Voor de kerstliefhebbers: zaterdag is het weer Santacon 2009!

Impressie: http://www.dailymotion.com/video/kLftsmYo8GoLeScS51 (check vooral als ze in de Cyberdog staan en op 6:00 op het perron. Mensen in de metro denken waarsch. dat er honderden hoolies staan te wachten op ze ) En ergens rond minuut 8 doet iemand een huwelijksaanzoek
Oh my gosh
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 10 december 2009 @ 17:22:41 #153
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75488552
Oxford is wel een stuk kouder omdat het een eind buiten Londen ligt, maar je zal vast Oxford Street bedoelen.

Diezelfde fout maakte een Indiaasche collega die op LHR een treinkaartje naar Liverpool kocht en zich afvroeg waarom het zo duur was en zo lang duurde.

"What tube do I take to Leicester?" ...erm...

"No tube to Leicester? What about a tube to Tottenham?"
reset
pi_75488618
En voor de toeristen die hier zijn met nieuwjaar en telkens vragen wat er te doen is: http://www.timeout.com/lo(...)MC-London-10-12-2009
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:22 schreef Individual het volgende:
Oxford is wel een stuk kouder omdat het een eind buiten Londen ligt, maar je zal vast Oxford Street bedoelen.

Diezelfde fout maakte een Indiaasche collega die op LHR een treinkaartje naar Liverpool kocht en zich afvroeg waarom het zo duur was en zo lang duurde.

"What tube do I take to Leicester?" ...erm...

"No tube to Leicester? What about a tube to Tottenham?"
pi_75489443
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:22 schreef Individual het volgende:
Oxford is wel een stuk kouder omdat het een eind buiten Londen ligt, maar je zal vast Oxford Street bedoelen.
dat bedoel ik
pi_75502921
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef jmac het volgende:
Voor de kerstliefhebbers: zaterdag is het weer Santacon 2009!

Impressie: http://www.dailymotion.com/video/kLftsmYo8GoLeScS51 (check vooral als ze in de Cyberdog staan en op 6:00 op het perron. Mensen in de metro denken waarsch. dat er honderden hoolies staan te wachten op ze ) En ergens rond minuut 8 doet iemand een huwelijksaanzoek

Oh ja info over waar het verzamelen is e.d. gaat via Facebook & http://santacon.co.uk/ dag vantevoren
Prachtig! Hoe grappig moet het zijn om daar aan mee te doen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_75503170
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:22 schreef Individual het volgende:
Oxford is wel een stuk kouder omdat het een eind buiten Londen ligt, maar je zal vast Oxford Street bedoelen.

Diezelfde fout maakte een Indiaasche collega die op LHR een treinkaartje naar Liverpool kocht en zich afvroeg waarom het zo duur was en zo lang duurde.

"What tube do I take to Leicester?" ...erm...

"No tube to Leicester? What about a tube to Tottenham?"
Dat hebben wij bijna een keer in Edinburgh gehad! Ik weet niet wat die kerel verstond maar wij moesten echt van een buitenwijk met de trein naar het centraal station. En zo slecht was/is ons engels echt niet. Maja, Indiërs.

Liepen we bijna naar het perron met kaartjes van 30 pond per stuk. Ergens naar verweggistan.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:36:12 #158
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75508070
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat hebben wij bijna een keer in Edinburgh gehad! Ik weet niet wat die kerel verstond maar wij moesten echt van een buitenwijk met de trein naar het centraal station. En zo slecht was/is ons engels echt niet. Maja, Indiërs.

Liepen we bijna naar het perron met kaartjes van 30 pond per stuk. Ergens naar verweggistan.....
Ik weet dat treinen duur is in het VK, maar £30 per stuk is wel heel veel voor buitenwijk naar centrum in welke stad dan ook! Waar was de ticket naartoe dan?
reset
pi_75529564
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik weet dat treinen duur is in het VK, maar £30 per stuk is wel heel veel voor buitenwijk naar centrum in welke stad dan ook! Waar was de ticket naartoe dan?
Niet duur, maar belachelijk duur. Ik betaal 70 pond voor een retourtje peterborough - london, terwijl ik 60 pond betaal voor een retourtje drenthe - london

Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar ik neem aan dat er een boel centen aan de strijkstok blijven hangen voor de overheid ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:08:05 #160
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75531472
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet duur, maar belachelijk duur. Ik betaal 70 pond voor een retourtje peterborough - london, terwijl ik 60 pond betaal voor een retourtje drenthe - london

Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar ik neem aan dat er een boel centen aan de strijkstok blijven hangen voor de overheid ?
Je betaalt voor inefficientie, bob crowe, verouderde spoorwegen en bonussen/salarissen van de spoorweg bazen. De meeste lijnen zijn van de privaat sector.

Ik heb ooit £80 boete gekregen omdat ik een trein 30 min laat heb genomen naar Sheffield.. De ticket zelf kostte al £60.. Volgende keer weer een bus voor mij. Veel goedkoper, geen overstap en net zo snel als niet sneller.
reset
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:22:24 #161
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75532000
Ik kom ook even loeren Van 22 dec t/m 27 dec zit ik in Londen, superveel zin in want ben er nog nooit geweest (naja, alleen op Heathrow haha). Dus kom hier even voor tips wat we allemaal kunnen bekijken (alhoewel het meeste wel bekend is natuurlijk).

Maaar, weet iemand of er 1e en 2e Kerstdag iets te doen is? En dan met name 1e Kerstdag. Zoals ik al zei ken ik Londen niet, maar het lijkt me dat er veel dicht is op 1e Kerstdag, of zijn er juist wel dingen open/dingen te zien? Iemand nog tips wat we dan kunnen doen?

Alvast bedankt
pi_75539445
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik weet dat treinen duur is in het VK, maar £30 per stuk is wel heel veel voor buitenwijk naar centrum in welke stad dan ook! Waar was de ticket naartoe dan?
Verweggistan dus. Ik weet het echt niet meer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75542008
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik kom ook even loeren Van 22 dec t/m 27 dec zit ik in Londen, superveel zin in want ben er nog nooit geweest (naja, alleen op Heathrow haha). Dus kom hier even voor tips wat we allemaal kunnen bekijken (alhoewel het meeste wel bekend is natuurlijk).

Maaar, weet iemand of er 1e en 2e Kerstdag iets te doen is? En dan met name 1e Kerstdag. Zoals ik al zei ken ik Londen niet, maar het lijkt me dat er veel dicht is op 1e Kerstdag, of zijn er juist wel dingen open/dingen te zien? Iemand nog tips wat we dan kunnen doen?

Alvast bedankt
Volgens mij is er 1e kerstdag echt helemaal niets te doen...
pi_75543164
Eerste kerstdag is vrijwel alles gesloten en is er geen openbaar vervoer... als je dan in Londen bent raad ik je aan om een flinke wandeling te gaan maken ofzo. Dat lijkt me net wel leuk op zo'n rustige dag.
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:53:02 #165
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75546193
Hm, das best kut Naja, neem wel een pak kaarten mee
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:53:42 #166
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75546207
edit: woeps foutje
pi_75548459
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik kom ook even loeren Van 22 dec t/m 27 dec zit ik in Londen, superveel zin in want ben er nog nooit geweest (naja, alleen op Heathrow haha). Dus kom hier even voor tips wat we allemaal kunnen bekijken (alhoewel het meeste wel bekend is natuurlijk).

Maaar, weet iemand of er 1e en 2e Kerstdag iets te doen is? En dan met name 1e Kerstdag. Zoals ik al zei ken ik Londen niet, maar het lijkt me dat er veel dicht is op 1e Kerstdag, of zijn er juist wel dingen open/dingen te zien? Iemand nog tips wat we dan kunnen doen?

Alvast bedankt
2de kerstdag is het altijd voetbal dag in Engeland. Je zou dus een wedstrijd mee kunnen nemen (als je van voetbal houdt )
pi_75552876
Hoi!
Ik vlieg in januari voor een weekendje shoppen naar Londen met Ryanair. Ik kom dus aan op Stansted. Ik wilde de Standsted Express naar het centrum nemen, omdat de trein me toch wel wat relaxter leek dan een bus. Nu rijden er natuurlijk net in het weekend dat wij gaan weer geen treinen ivm werkzaamheden. De site geeft aan dat er dan dus vervangende bussen worden ingezet. Dan kan ik toch net zo goed de Easybus nemen als we toch met een bus moeten? Scheelt me namelijk een hoop in prijs!
pi_75553717
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef dnies7 het volgende:
Hoi!
Ik vlieg in januari voor een weekendje shoppen naar Londen met Ryanair. Ik kom dus aan op Stansted. Ik wilde de Standsted Express naar het centrum nemen, omdat de trein me toch wel wat relaxter leek dan een bus. Nu rijden er natuurlijk net in het weekend dat wij gaan weer geen treinen ivm werkzaamheden. De site geeft aan dat er dan dus vervangende bussen worden ingezet. Dan kan ik toch net zo goed de Easybus nemen als we toch met een bus moeten? Scheelt me namelijk een hoop in prijs!
Ligt aan de route. Ik weet niet hoe rechtstreeks Easybus rijdt.
De vervangende bussen van Stansted Express zullen Tottenham Hale en nog een station (naam kwijt) aandoen voordat ze arriveren op Liverpool Street.

Maar waarschijnlijk zal je in dit geval net zo snel en een stuk goedkoper met Easybus rijden. Al zullen meer mensen dit als alternatief vervoer zien nu.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75554390
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef dnies7 het volgende:
Hoi!
Ik vlieg in januari voor een weekendje shoppen naar Londen met Ryanair. Ik kom dus aan op Stansted. Ik wilde de Standsted Express naar het centrum nemen, omdat de trein me toch wel wat relaxter leek dan een bus. Nu rijden er natuurlijk net in het weekend dat wij gaan weer geen treinen ivm werkzaamheden. De site geeft aan dat er dan dus vervangende bussen worden ingezet. Dan kan ik toch net zo goed de Easybus nemen als we toch met een bus moeten? Scheelt me namelijk een hoop in prijs!
Volgens mij is de terravisio bus nog goedkoper.
  FOK!fotograaf zondag 13 december 2009 @ 12:38:19 #171
18921 freud
Who's John Galt?
pi_75573614
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef jmac het volgende:
Voor de kerstliefhebbers: zaterdag is het weer Santacon 2009!

Impressie: http://www.dailymotion.com/video/kLftsmYo8GoLeScS51 (check vooral als ze in de Cyberdog staan en op 6:00 op het perron. Mensen in de metro denken waarsch. dat er honderden hoolies staan te wachten op ze ) En ergens rond minuut 8 doet iemand een huwelijksaanzoek

Oh ja info over waar het verzamelen is e.d. gaat via Facebook & http://santacon.co.uk/ dag vantevoren
Hahaha, dat is echt leuk ja. Heb het 2 jaar geleden gezien. Was toevallig op Trafalgar Square, geniaal gezicht rond Nelson's column. Ik binnenkort met mijn vriendin naar London, beetje shoppen, toeristje spelen, etc. Ik focus vooralop fototentoonstellingen, en the National Portrait gallery leek me wel tof .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_75594307
Las net een artikel in de Daily Mail omtrent het fanatiek aanspreken van fotografen op grond van Section 44 van de Terrorist Act. Kennelijk mogen de plaatselijke PCSO's zomaar mensen aanspreken waarom ze een foto maken van een gebouw.

http://www.dailymail.co.u(...)g-holiday-snaps.html
http://www.dailymail.co.u(...)nti-terror-laws.html
http://www.guardian.co.uk(...)ranch-terror-suspect
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 14 december 2009 @ 09:30:31 #173
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75604318
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
Las net een artikel in de Daily Mail omtrent het fanatiek aanspreken van fotografen op grond van Section 44 van de Terrorist Act. Kennelijk mogen de plaatselijke PCSO's zomaar mensen aanspreken waarom ze een foto maken van een gebouw.

http://www.dailymail.co.u(...)g-holiday-snaps.html
http://www.dailymail.co.u(...)nti-terror-laws.html
http://www.guardian.co.uk(...)ranch-terror-suspect
Beetje overdreven weer, maar laat ze me maar vragen. Geen problemen mee. Net zoals vele andere 'Big Brother' maatregelen waar sommigen zo bang voor zijn.

PCSO's zijn trouwens geen 'echte' politieagenten, maar een goedkope manier om meer 'blauw' op straat te hebben.
reset
pi_75619565
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:06 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Volgens mij is de terravisio bus nog goedkoper.
Terravision is zo te zien niet goedkoper, maar Easybus rijdt op de een of andere manier niet terug. Ik denk dan ook dat ik de Terravision bus neem. Bedankt.

Raden jullie trouwens aan om een buskaartje van te voren te boeken of op het vliegveld een kaartje te kopen? Ben nog nooit op Stansted gevolgen dus heb geen idee hoe het daar gaat.

[ Bericht 16% gewijzigd door dnies7 op 14-12-2009 18:46:20 ]
pi_75633024
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef dnies7 het volgende:

[..]

Terravision is zo te zien niet goedkoper, maar Easybus rijdt op de een of andere manier niet terug. Ik denk dan ook dat ik de Terravision bus neem. Bedankt.

Raden jullie trouwens aan om een buskaartje van te voren te boeken of op het vliegveld een kaartje te kopen? Ben nog nooit op Stansted gevolgen dus heb geen idee hoe het daar gaat.
Op het vliegveld. In de aankomsthal zijn er allemaal standjes rondom. In het midden zit ook een man aan een balie, hij verkoopt ook buskaartjes. Als je naar buiten loopt waar de bussen staan, is daar ook nog een Terravision kantoortje. Voldoende mogelijkheden dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')