Je moet nog wel de opengfx bestanden zelf downloaden en naar de openttd map verplaatsen. Niet dat dat zo moeilijk is maar het is wel weer een extra hobbeltje. Ik neem aan dat bij de stable release (en die beta) de bestanden bij de installatie meegeleverd zijn?quote:
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je moet nog wel de opengfx bestanden zelf downloaden en naar de openttd map verplaatsen. Niet dat dat zo moeilijk is maar het is wel weer een extra hobbeltje. Ik neem aan dat bij de stable release (en die beta) de bestanden bij de installatie meegeleverd zijn?
Nope. Maar bij de download die ik nu aanbied, en degene zodra 1.0.0 stable is, wel natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 13:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je moet nog wel de opengfx bestanden zelf downloaden en naar de openttd map verplaatsen. Niet dat dat zo moeilijk is maar het is wel weer een extra hobbeltje. Ik neem aan dat bij de stable release (en die beta) de bestanden bij de installatie meegeleverd zijn?
In de scenario-editor.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:08 schreef sander-3 het volgende:
Ik heb een tijdje zitten zoeken in het spel, en op het forum. Maar hoe ik nou een stad kan maken...?
Weet jij dat?
Het moet wel enabled zijn, er is een openttd.cfg entry voor. (Althans, daar ga ik van uit, want in de opties kun je het bij een single-player spel aan en uit zetten).quote:Op donderdag 24 december 2009 17:08 schreef sander-3 het volgende:
Ik heb een tijdje zitten zoeken in het spel, en op het forum. Maar hoe ik nou een stad kan maken...?
Weet jij dat?
In 1.0.0-beta1 zit het ook als optie in een normaal spel, je kunt dus een stad "kopen" blijkbaar. Ik moet er maar eens mee gaan spelen denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:04 schreef Bart het volgende:
In de scenario-editor.
Ik vind dat menu-interface maar lelijk. Kan vast wel uit ergens?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:26 schreef sander-3 het volgende:
Ah, ik heb het gevonden inderdaad.
Leuk!
Ik moet wel wennen aan die nieuwe graphics zeg.
Ja, door de oude graphics weer in te schakelen. Maar dan heb je dus weer álle oude graphicsquote:Op donderdag 24 december 2009 23:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind dat menu-interface maar lelijk. Kan vast wel uit ergens?
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:27 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Ik had het fout, gister avond is de eerste beta van OpenTTD 1.0.0 uit gekomen. Dit gaat de eerste stable worden die geen origineele TT(D) bestanden nodig heeft.
De server gebruikt 0.7.4. Dus dat klopt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb de 0.7.5 versie.. Nu mag ik niet meespelen...
Ik zou gewoon ieder station weer in- en uitladen, zonder transfer dus. Je moet het jezelf niet te moeilijk makenquote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef Webgangster het volgende:
Zouden jullie mij kunnen helpen ?
Ik ben de nederlandse spoorwegen aan het nabouwen in de map nederland.
Alleen wat is nou het handigst om te gebruiken om passagiers te vervoeren ?
Ik bedoel meer, je heb namelijk de optie tranfser...
En hoe doe je dat als je meerdere stations op 1 rit hebt ?
Want in principe gaat hji ieder volgend station weer uitlaten namelijk!
Nu welquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb de 0.7.5 versie.. Nu mag ik niet meespelen...
Ja.quote:Op maandag 28 december 2009 12:23 schreef Martijn_77 het volgende:
@Bart heb je de saved game van het oude spel nog?
Alleen treintjes?quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef Bart het volgende:
In het nieuwe jaar start ik weer een nieuwe server, zijn er nog voorkeuren? Sneeuw, weinig industrie, noem eens wat...
Toch gewoon 1024^2 anders is het te krap, verder sluit ik me aan bij jouw lijstje. Vooral lage stationspread is wel weer eens leuk.quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Peter het volgende:
Alleen treintjes, hoogtekaart, geen sneeuw, stationsspread laag, kaart niet te groot ivm de verbindingsproblemen bij grote kaart.?
Plaats eens een screenshotquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:33 schreef Joery het volgende:
Bitchfight!
Check " kom dinsdag terug transport" wordt gek die gozer
Dat kan ik helaas niet als er een wachtwoord op staat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Kun je zijn banksaldo dan wel eerst naar mij overhevelen?
Want door dit gerommel heb ik een compleet nieuw bedrijf moeten opstarten
Voor zover ik weet kan dat alleen voor alle bedrijven gelijk. (door het spel te saven en weer te laden)quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:39 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan dat alleen voor alle bedrijven gelijk. (door het spel te saven en weer te laden)
Oh, hij dacht natuurlijk eerst dat dat wél mocht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar ik heb even ge-PM't met de bedrijfsleider, en hij zou de blocks weghalen. Misverstandje over de regels enzo. Nu iedereen weer lief zijn voor elkaar, Joery en vanOekelen dus ook
Gedaan, en zn geld is verdeeldquote:
Nou ja, hij dacht dat je kon stelen, en daarom ging hij blocken. Dus ik heb hem uitgelegd dat je niet kan stelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:17 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Oh, hij dacht natuurlijk eerst dat dat wél mocht.
Wtf is daar uberhaubt leuk aan..
Hoe doe je dat laatste?quote:
rcon password "move clientid companyid"quote:
naar je eigen bedrijf schermpje gaan en wachtwoord invullenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef Crientj het volgende:
Hoe zet je een slotje neer bij je bedrijf? ;o
Dan is je pc te traag.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Crientj het volgende:
Ik kan niet op de server komen, verbinding wordt steeds verbroken. Op andere servers kan ik wel komen
Tot in het nieuwe jaar vermoed ikquote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef Peter het volgende:
Tot hoelaat loopt dit spel? Dan weet ik of ik vanavond er nog in kan komen
Handigquote:Op woensdag 30 december 2009 14:00 schreef yorP het volgende:
[..]
rcon password "move clientid companyid"
Join, maar dan zonder dat je het wachtwoord moet weten, van daaruit kun je zn geld verdelen.
Beta's draai ik niet. Wachten op 1.0.0 final dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:10 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik wacht wel tot de server op 1.0.0 gaat draaien of de bèta. Ik wil 0.7.5. niet meer installeren als de bèta van 1.0.0 er al ligt.
Ik ga zo weer eens kijken.quote:
Zie http://lingen.nu/img/dubbelelijnmetpre-signals.png en verder in de openingspost van dit topicquote:Op zondag 3 januari 2010 18:02 schreef Piles het volgende:
Buiten al het multiplayer-gedoe hier, toch weer eens een vraag over PBS
Ik heb nu het Nederland-scenario volgebouwd met spoor, maar wat voor signalen gebruik ik bij m'n stations
Ik heb een heleboel stations in dubbelspoor, dus van 2 kanten in- en uitrijden. Ik dacht het zo te doen, maar dat werkt dus niet
[ afbeelding ]
Het spoor naar de uitgang wordt dan al gereserveerd ofzo, waardoor er maar 1 trein tegelijk in het station wil
Normaal zou ik gewoon met pre-signals werken (gele en witte), maar het lijkt me juist zo mooi dat treinen tegelijk in en uitrijden
Ja, dat zijn pre-signals, die ken ik welquote:Op zondag 3 januari 2010 18:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Zie http://lingen.nu/img/dubbelelijnmetpre-signals.png en verder in de openingspost van dit topic
Anders houdt een trein de hele route door en na het station (dus tot het volgende sein) gereserveerd.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:20 schreef Peter het volgende:
Waarom zou je tussen wissel en station signals willen hebben eigenlijk?(met PBS)
Weet je toevallig ook waarom treinen niet willen draaien in m'n station, ondanks dat het in de moeilijkheidsgraad wel aan staat?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:10 schreef Bart het volgende:
Dat is inderdaad de truc, de seinen naar het station toe keren. Hij reserveert dan een path van voor het wissel het station in tot voor het wissel het station uit, en dat is precies wat je wil.
Server is overigens gereset, sneeuwlandschap dit keer en trains-only
Nee, geen idee, ik laat mijn treinen nooit draaien in two-way stations...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook waarom treinen niet willen draaien in m'n station, ondanks dat het in de moeilijkheidsgraad wel aan staat?![]()
En multiplayer moet ik ook weer eens gaan doen eigenlijk, kijken of ik jullie bij kan houden
Nee, ik normaal ook niet, dan maak ik er RoRo van. Maar ik wil het nu eens realistischquote:Op zondag 3 januari 2010 19:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, geen idee, ik laat mijn treinen nooit draaien in two-way stations...
Hoe komt het daar dan op terecht, standaard staat het op YAPF...quote:Op zondag 3 januari 2010 20:24 schreef Piles het volgende:
Ah, gevondenRoutebepaling stond op NPF ipv de aanbevolen YAPF
Ik zou het echt niet wetenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe komt het daar dan op terecht, standaard staat het op YAPF...
Af en toe een verse openttd.cfg is soms wel handigquote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten
Maar hij neemt de instellingen van oude installs over neem ik aan? Dus dat kan al jaren zo staan
Dat blijkt jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Af en toe een verse openttd.cfg is soms wel handig
http://lingen.nu/ttd/fok03012010.savquote:Op maandag 4 januari 2010 17:02 schreef Martijn_77 het volgende:
@Bart heb je de save game van voor de server reset nog?
Ik was een heel eind met mijn netwerk en wil kijken hoe dit blijft lopen
Ja, dat is best tofquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:29 schreef Zero2Nine het volgende:
Iemand de bèta al wel geïnstalleerd hier? En zo ja: weet iemand wat die nieuwe aanduidingen achter de 'vehicle orders' zijn? Daar staat nu [eind],[begin] of [midden] (standaard eind) achter elke opdracht. Kan het zo snel niet vinden in de changelog en op tt-forums, maar ik zal er wel overheen kijken. Deze aanduidingen staan los van de standaard orders als volladen, leeg laten, transfer etc.
Inderdaad, de meest nutteloze feature ooitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is best tofDat is waar je trein in het station moet stoppen
Dat eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, de meest nuttloze feature ooit
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is best tofDat is waar je trein in het station moet stoppen
Terminus stationsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]ik dacht dat het heel geavanceerd zou zijn, nou ja dit is ook leuk
Het zou trouwens wel iets kunnen uitmaken voor korte treinen in lange stations, als ze minder tijd in het station hoeven door te brengen (doordat ze vanaf het eind terugmoeten) scheelt het weer een paar seconden.
Wel realistisch, overal RoRo is nep.quote:
Overal roro is efficiëntquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wel realistisch, overal RoRo is nep.
Alsof OpenTTD een realistische interpretatie is van een treinnetwerk.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Zero2Nine het volgende:
Wel realistisch, overal RoRo is nep.
Nee maar je kan wel proberen de realiteit een beetje te benaderen. Dat is toch het mooie van OpenTTD dat iedereen zijn eigen stijl van netwerk bouwen kan hanteren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Alsof OpenTTD een realistische interpretatie is van een treinnetwerk.....
Je let even niet op en er is alweer een nieuwe bèta, goed werk van het ontwikkelteamquote:
Misschien is om te beginnen een goed idee om de spispaspellingscontrole aan te zettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:43 schreef bibaboerderij het volgende:
Webgangster: Ik ga een spoorwegennet van NL nabouwenZon stoere naam
Altijd leuk erachter te komen wie erachter zit. (Wel een leuk idee though. Meer pics?)
Ik heb een tijdje geleden gepost dat ik na xx aantal jaar wer begon. En vraag me nu af:
Is er geen patch die automatisch winstdraaidende voertuigen vervangt? (Ik had een winstdraaiend zaakje opgeouwd, maar was op n gegeven moment alleen voertuigen aant vervangen)
Is er een patch die er voor zorgt dat treinen wat realistischer worden. (Als in ze draaien niet spontaan meer om op het spoor en moeten doorrijden na een station ipv omdraaien?
Hoe kun je het beste in de gaten houden of een fabriek/plantage die jou iets levert niet plots verdwijnt na een berichtje van 2 seconden?![]()
Waarom worden vliegtuigcraches niet duidenlijk als bericht getoond, maar vliegen al mijn vliegtuigen een stad in?![]()
Waarop word je status gebazeerd, die steden je geven. (belabbert tot perfect) Jemag soms geen station plaatsen omdat de stad de pest aan je heeft.
Ik zag het inderdaad. Het is ook niets meer dan een savegame die geladen word, dus je kunt je helemaal uitleven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Zero2Nine het volgende:
Voor de geinteresseerden: Ik zag dat op tt-forums er nu een wedstrijd van start is gegaan waarbij je een goede savegame moet maken voor de title screen. Deze wordt namelijk bij de release van 1.0.0 vervangen. Meer over deze contest vind je hier
Ja, dan moet ik even uitzoeken wat de consolecommand is om de voertuigen niet te laten verlopen, en daarna moet ik uitzoeken wat de consolecommand is om de engines te resetten. Volgens mij is het dan verholpen. En anders sowieso de volgende game... Maar ik heb pas vanavond tijd om dat uit te zoeken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef Martijn_77 het volgende:
@Bart
Op de Fok server heb ik een klein probleempje. Er zijn geen gewone railvoertuigen (locomotieven) meer beschikbaar. Ik moet nu perse over naar monorail (het is nu 2017) om straks in 2030 / 2040 weer over te gaan naar maglev.
Kan dit niet anders?
Ja alleen hoe die optie heet heb ik niets aan in een non-grafische interfacequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:53 schreef Zero2Nine het volgende:
Het consolecommand daarvoor is "resetengines" gister nog gerbruikt. Die optie heet "Vehicles never expire"
Is daar überhaupt een console command voor?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja alleen hoe die optie heet heb ik niets aan in een non-grafische interface
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Is daar überhaupt een console command voor?
1 |
Kun je de save uploaden? Wil dat netwerk weleens zien.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Piles het volgende:
Zo, 240 treinen geplaatst in mn Nederland-scenarioVolgens http://www.ovwereld.nl/userfiles//spoorkaart_09_v1.pdf
Hopen dat ik er niet teveel vergeten ben
Wel weer een rare bug gevonden denk ikNormale seinen die spontaan op rood blijven staan. Na herbouwen deden ze het gewoon weer
Zal wel aan de overgang van 0.7.nogwat naar 1.0-beta liggen.
Zal 'm vanavond online zettenquote:Op maandag 11 januari 2010 09:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Kun je de save uploaden? Wil dat netwerk weleens zien.
*Photosoepert meld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:35 schreef Bart het volgende:
Het was een aantal mensen misschien al opgevallen, maar de banner in de OP wisselt telkens. Dit is een scriptje dat telkens een random PNG laat zien. Momenteel zijn het er slechts drie, maar misschien zijn er hier handige photoshoppers die er meer willen maken? Hier is de originele file: http://lingen.nu/ttd/OpenTTD.psd
Het is natuurlijk de bedoeling dat het logo enzo hetzelfde blijft, en dat enkel de achtergrond veranderd wordt naar een mooi OpenTTD-landschapje
Plaats ze hier en ik voeg ze toe aan de OP! Graag opslaan in PNG-formaat
En in de OP staat nu trouwens ook de Grote OpenTTD-FAQ
Nu alleen nog een PBS-FAQ
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:17 schreef Crientj het volgende:
[..]
*Photosoepert meld.
Zal eens kijken als ik wat tijd heb of ik nog wat leuks kan toevoegen.
http://bugs.openttd.org/quote:Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Jump het volgende:
Hebben jullie dat ook in de laatste beta van openttd, als je met de rechtermuisknop klikt op het keuzelijstje zoals op de screen hieronder, dat er telkens andere tekst komt? Moet je maar eens paar keer na elkaar doen. Na een paar keer crasht die soms.
[ afbeelding ]
Ik wou gewoon even weten als het specifiek aan mij lag of nietquote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
http://bugs.openttd.org/
Maar ik niet, gebruik nog geen 1.0.0 beta...
Bij mij crasht OpenTTD 1.0.0 beta 2 daar ook, mocht je nog geen crashlog hebben hier is die van mij:quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even weten als het specifiek aan mij lag of nietMaar ben al ticketje aan het openen daar
Maar eerst de crash proberen reproduceren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt overigens niet veroorzaakt door de .lng file zo te zien, met meerdere geteste talen crasht openttd.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:10 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Bij mij crasht OpenTTD 1.0.0 beta 2 daar ook, mocht je nog geen crashlog hebben hier is die van mij:Ik heb een crash file hoor. Getest op twee systemen, waarbij 1 verse install. Maar vraag me niet hoe ik op die bug komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt overigens niet veroorzaakt door de .lng file zo te zien, met meerdere geteste talen crasht openttd.
Edit: al gefixed: http://bugs.openttd.org/task/3516Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Nou ja, ik update dus pas naar een stable, je ziet aan Jump waaromquote:Op maandag 11 januari 2010 21:35 schreef Renesite het volgende:
Bart, ik snapte al niet waarom ik niet op de server kon. Heb namelijk zelf wel 1,0,0
Leuk gedaanquote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Piles het volgende:
M'n savegame van Nederland, met spoor en treinen
http://piles.nl/hosting/media/Nederland_spoor.sav
Zitten een paar aardige bottlenecks in, maar vooruit
Idd, op sommige stukken (Den Haag enzo) zitten zoveel stations, dat is niet normaal te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Leuk gedaanJe mist hier en daar wel wat stations maar daar is ook lang niet altijd ruimte voor.
Wachten op versie 1.0.0 finalquote:
Staat ie nog steeds aan? Zie 'm niet in de lijst nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:34 schreef mickeyD het volgende:
dan begin je toch een eigen server?
wat zijn de eisen? (welke GRF's , wel/geen vliegtuigen enz..)
gooi maar op, dan zet ik em morgen wel aan hier (BETAfok!, zelfde PW)
*edit: staat aan als test, je kunt inloggen:
BETAfok!
pw: fokyou
Mooi, zie m nu ook staan. Je hebt alleen wel een andere versie lijkt het. Ik heb 1.0.0 beta 2quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef mickeyD het volgende:
zo te zien werkt t nu
[NL]BETAfok!
pw: fokyou
Dat is ook één van de redenen dat ik geen beta draai. Je blijft om de dag updatenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Mooi, zie m nu ook staan. Je hebt alleen wel een andere versie lijkt het. Ik heb 1.0.0 beta 2
edit: Zie nu pas op de site dat beta 3 er al is.
Werkt juist makkelijker toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:28 schreef Banzaiaap het volgende:
Sinds wanneer is dat signalenmenu zo veranderd. Snap er meteen geen klap meer van..
Vliegtuigenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef Hameren_Yzer het volgende:
-Het spel zou wat beter kunnen in verband met stationsomvang: het is irrelevant om een perron extra te bouwen die tot enkel nut heeft om de range van bediening te vergroten.
liever dat men deze zone kan vergroten door betaling.
-Een ondergrond modus zou wel leuk zijn
-Met wat bedien je het open baar vervoer binnen in een reuze stad? met niets anders dan bussen, bestaat er niets praktischer onder de grote voetuigen waarvoor de stad plaats bied?
De standaard stationsomvang is imho ook te klein.. Ik speel eigenlijk alleen maar met passagiersnetwerken en als je dan een dorpje wilt aansluiten op je netwerk dan pakt ie vaak net niet het hele dorp mee in z'n range. En om nou een bus aan te leggen voor één klein dorpje word ook een klotewerk. Voor grote steden daarentegen werkt het wel, mits je cargodist gebruikt (anders heb je er toch niet zoveel aan)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef Hameren_Yzer het volgende:
-Het spel zou wat beter kunnen in verband met stationsomvang: het is irrelevant om een perron extra te bouwen die tot enkel nut heeft om de range van bediening te vergroten.
liever dat men deze zone kan vergroten door betaling.
Iemand zin om daar nog eens naar te kijken?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef Piles het volgende:
http://piles.nl/hosting/media/Nederland_groot_spoor.sav
Heb 'm weer verder gevuld, maar er zit 1 rare bug inTreinen tussen Zwolle en Amersfoort rijden niet via Putten/Ermelo, maar via Deventer/Apeldoorn
Als ik ze een via-order geef gaat het prima, maar uit zichzelf doen ze het niet? Iemand een idee wat er mis mee is?
Nu niet meer...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:32 schreef sander-3 het volgende:
Kutzooi, nu wilde ik net effe spelen op de server. Maar die map is verneukt.
Sorry...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Iemand zin om daar nog eens naar te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |