abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75576814
Boer Koekoek Trofee - EchtGaaf. Negeert posts, ook na meerdere herinneringen. Dan wel roept hij dat hij er niet op wil reageren omdat zus en zo... Weigert de meeste boude stellingen te onderbouwen. Gebruikt hoofdletters als vervanging van onderbouwingen. Meningen die heb uitkomen zijn "waar" (zonder onderbouwing). Meningen die hem niet uitkomen "onwaar" (wederom, zonder onderbouwing). Blijft stokpaardjes berijden en draait zo enorm vaak dat zelfs Wouter Bos standvastig lijkt.

Hans van Mierlo Trofee - LesStroud. Heel recentelijk heel actief, maar wel zodanig dat hij hem nu al mag krijgen. Sowieso een aanwinst in dit m.i. ingeslapen deel van het fok-forum waar langzaamaan de lol vanaf is geraakt. Goede draadjes kunnen dat eventueel weer omdraaien, dus keep up the good work!

Barack Obama Trofee - LesStroud. Zie ook boven.

Joop den Uyl Oorkonde - Rood verzet natuurlijk.

Van Baalenvaantje - Bendk. Ik denk dat hij er nog trots op is ook.

SGP Houvast - Toch weer HO...

Pieter Lakeman Vuist - Klopkoek. Stampvoetend, met stoom uit de oren, bloeddoorlopen ogen, typend met consumptie... zo stel ik mij de productie van het merendeel van zijn reacties voor.

Lenin Lintje - EG. Zonder meer.

Mariette Hamer Stuk - Kitao. Doorgaans geen flauw benul.

Pim Fortuyn Trofee - Klopkoek. Toelichting overbodig.

Voor de overige prijzen niemand. Daarvoor is m.i. POL teveel ingezakt en dat blijkt ook uit deze verkiezing. Weinig animo.

Nogmaals: vers bloed kan het omkeren. Nodig want 99% is al gezegd als ik b.v. met EG in de clinch ben, net als het met HO ook steeds loopgraven wordt als het over zijn utopische maatschappij gaat (die gewoon niet KAN, ik zeg het nog maar een keer HO!).

Samenvoeging NWS en POL is wellicht een goede zet, ik zie het verschil tussen beiden minder en minder.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_75585888
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef DS4 het volgende:
Boer Koekoek Trofee - EchtGaaf. Negeert posts, ook na meerdere herinneringen. Dan wel roept hij dat hij er niet op wil reageren omdat zus en zo... Weigert de meeste boude stellingen te onderbouwen. Gebruikt hoofdletters als vervanging van onderbouwingen. Meningen die heb uitkomen zijn "waar" (zonder onderbouwing). Meningen die hem niet uitkomen "onwaar" (wederom, zonder onderbouwing). Blijft stokpaardjes berijden en draait zo enorm vaak dat zelfs Wouter Bos standvastig lijkt.

Hans van Mierlo Trofee - LesStroud. Heel recentelijk heel actief, maar wel zodanig dat hij hem nu al mag krijgen. Sowieso een aanwinst in dit m.i. ingeslapen deel van het fok-forum waar langzaamaan de lol vanaf is geraakt. Goede draadjes kunnen dat eventueel weer omdraaien, dus keep up the good work!

Barack Obama Trofee - LesStroud. Zie ook boven.

Joop den Uyl Oorkonde - Rood verzet natuurlijk.

Van Baalenvaantje - Bendk. Ik denk dat hij er nog trots op is ook.

SGP Houvast - Toch weer HO...

Pieter Lakeman Vuist - Klopkoek. Stampvoetend, met stoom uit de oren, bloeddoorlopen ogen, typend met consumptie... zo stel ik mij de productie van het merendeel van zijn reacties voor.

Lenin Lintje - EG. Zonder meer.

Mariette Hamer Stuk - Kitao. Doorgaans geen flauw benul.

Pim Fortuyn Trofee - Klopkoek. Toelichting overbodig.

Voor de overige prijzen niemand. Daarvoor is m.i. POL teveel ingezakt en dat blijkt ook uit deze verkiezing. Weinig animo.

Nogmaals: vers bloed kan het omkeren. Nodig want 99% is al gezegd als ik b.v. met EG in de clinch ben, net als het met HO ook steeds loopgraven wordt als het over zijn utopische maatschappij gaat (die gewoon niet KAN, ik zeg het nog maar een keer HO!).

Samenvoeging NWS en POL is wellicht een goede zet, ik zie het verschil tussen beiden minder en minder.
Het is jammer dat POL is ingezakt. Komt deels dat de scheiding tussen beide subfora te verwatert is. NWS topics verschijnen hier en V.V. En dat is jammer.

Ik pleit dus voor scherpere moderatie op dit punt.

Ik spreek liever niet in termen van "in de clinch" liggen of erger nog te spreken in termen van loopgraven. Dat doet de verhoudingen immers geen goed. Neemt niet weg dat sommigen onder onder hun emoties op onderwerpen de loop laten gaan, er zitten immers mensen achter accounts.

Ondanks we grondig van mening kunnen verschillen is er wat mij betreft geen disrepect in jouw richting of anderen. Eerder omgekeerd door sommigen. Want de hostiliteit druipt bij sommigen eraf (vb. Chewie)

En dat is niet nodig.

Heb verder niet de illusie dat je middels dit forum mensen daadwerkelijk op andere gedachten kunnen brengen. Hooguit in de sfeer van details. Neemt niet weg dat er bekeerlingen kunnen zijn, maar dat zullen er hooguit een paar zijn.
pi_75585946
POL en NWS samenvoegen. Het loopt zo door elkaar heen dat er niets mis mee is. Uiteindelijk vindt discussie in beide subfora op dezelfde manier plaats. En zo trek je meer publiek.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75587274
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:
POL en NWS samenvoegen. Het loopt zo door elkaar heen dat er niets mis mee is. Uiteindelijk vindt discussie in beide subfora op dezelfde manier plaats. En zo trek je meer publiek.
het was eerst samen en dat is toen weer uit elkaar gehaald.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_75587344
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat was vast voor mijn tijd, maar gezien nieuwe ontwikkelingen, een tanende populariteit en een Clown uit Venlo die zowel POL als NWS domineert, lijken me voldoende motivatie om die beslissing terug te draaien?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75587709
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik spreek liever niet in termen van "in de clinch" liggen of erger nog te spreken in termen van loopgraven. Dat doet de verhoudingen immers geen goed.
Ik typeer hiermee juist dat het weinig constructief lijkt te zijn. Ik ben daar zelf net zo debet aan als de wederpartij uiteraard.
quote:
Ondanks we grondig van mening kunnen verschillen is er wat mij betreft geen disrepect in jouw richting of anderen.
Je weet toch dat ik je een warm hart toedraag? Ik ben het niet met je eens, maar ik hoop dat je ooit op het pad naar geluk zal komen. Dat ik je daar wel eens mee probeer te helpen door vervelend te doen is gewoon een uitvloeisel van mijn visie.
quote:
Heb verder niet de illusie dat je middels dit forum mensen daadwerkelijk op andere gedachten kunnen brengen.
Het lukt anderen wel eens om mij mijn mening bij te laten stellen. En het zal best ook wel eens zo zijn dat ik iets roep waar een ander wat mee kan.

Zo negatief als jij bent, ben ik dus nog niet. Maar ik ben dan ook een optimist. Tsjakka!

(sorry, dat laatste kon ik even niet laten)
pi_75588567
Pff moet zeggen dat ik weinig inspiratie heb maar hier dan toch een poging.

Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. Iblis blijft netjes ondanks vele discussies met volslagen idioten.
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Daarvan zijn er teveel, al komen velen hier niet om discussie te voeren. Ik laat hem daarom maar open .
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Titus
Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl. -
Ilja Leonard Pfeijffer Pen - slechtste schrijfstijl. -
Barack Obama Trofee - Beste nieuwkomer. Sneakypete is vernieuwd en verbeterd naar mijn idee

Joop den Uyl Oorkonde - LINKS! ondervertegenwoordigd heb ik het idee.
Van Baalenvaantje - RECHTS! laten we die maar uitdelen aan Pietverdriet die op z'n tijd probeert om meer rechts te zijn om rechts zijn dan vanwege een goede onderbouwing.
SGP Houvast - DOGMA! DePrater ofwel Henkway onnavolgbaar en altijd dezelfde stokpaardjes .
Pieter Lakeman Vuist - De meest emotionele discussievoerder.

Erica Terpstra Troffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. Sjors B.
G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie. Iblis
Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. Ryan3
Arend Jan Boekestijn Bokaal - User die zichzelf het vaakst door onhandige uitlatingen diskwalificeert.Die mag naar martijn77 hoewel hij het de laatste tijd een beetje laat afweten.
Lenin Lintje - Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. Die mogen Klopkoek en Echtgaaf delen.
Thom de Graaff Poedelprijs - Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Joac
Mariette Hamer Stuk - Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat.Bendk

Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Aaahikwordgek
Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).Koosvogels komt hier niet zo vaak volgens mij, zou wel welkom zijn.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_75588778
7x genomineerd waaronder nu één keer door du_ke, dat is een grote overwinning!
  zondag 13 december 2009 @ 22:04:44 #109
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75594775
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn er toch mogelijkheden om subsubfora te maken. Misschien kan daar wel iets mee gevonden worden. Nu zijn er vaak dubbele topics. Al lijkt NWS steeds meer een verlengstuk van de FP te worden.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75597376
Morgenavond maak ik het definitieve lijstje. Wijzingen of toevoegingen zijn nog mogelijk tot een uurtje of 8 morgenavond.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_75606293
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef sneakypete het volgende:
7x genomineerd waaronder nu één keer door du_ke, dat is een grote overwinning!
Volgens mij verlies het glansrijk van mij.

Narcist
pi_75964136
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef Lyrebird het volgende:

• Joop den Uyl Oorkonde - LINKS! Choose_Life

• Leipe shit ouwe.

Ik ben niet links, rechts of midden. Ik heb oog voor de feiten geef een juiste voorstelling van zaken.
      woensdag 23 december 2009 @ 13:22:49 #113
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_75966807
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 12:17 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Leipe shit ouwe.

Ik ben niet links, rechts of midden. Ik heb oog voor de feiten geef een juiste voorstelling van zaken.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
      woensdag 23 december 2009 @ 21:12:00 #114
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_75986916
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was vast voor mijn tijd, maar gezien nieuwe ontwikkelingen, een tanende populariteit en een Clown uit Venlo die zowel POL als NWS domineert, lijken me voldoende motivatie om die beslissing terug te draaien?
    'Vroeger' liepen hier ook nog enigszins draadjes met inhoud, en bleven alle blérbekken en consorten in NWS. Die bagger die hier de laatste tijd wordt geopend is echt te treurig voor woorden, enkele pareltjes daar gelaten. Op die pareltjes wordt dan weer nauwelijks gereageerd.

Anywho, ik vind ook samengooien. Misschien komt dat de mooie draadjes ten goede.
    "Ill fares the land, to hastening ills a prey;
    Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
    pi_75987250
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Volgens mij verlies het glansrijk van mij.

Narcist
    Jouw nominaties waren hoofdzakelijk negatief van aard, itt die van mij.
    pi_76007171
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Jouw nominaties waren hoofdzakelijk negatief van aard, itt die van mij.
    Hoho. Die van mierlo heb ik niet voor niets.

Zeg het maar gewoon: "EG jij hebt deze verkiezing glansrijk gewonnen. Jij bent de beste fokker"
    pi_76012244
    EG, zit eens niet zo te hengelen naar de Boekestijn voor komend jaar...
    pi_76020735
    quote:
    Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef DS4 het volgende:
    EG, zit eens niet zo te hengelen naar de Boekestijn voor komend jaar...
    sssst.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')