Het is jammer dat POL is ingezakt. Komt deels dat de scheiding tussen beide subfora te verwatert is. NWS topics verschijnen hier en V.V. En dat is jammer.quote:Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef DS4 het volgende:
Boer Koekoek Trofee - EchtGaaf. Negeert posts, ook na meerdere herinneringen. Dan wel roept hij dat hij er niet op wil reageren omdat zus en zo... Weigert de meeste boude stellingen te onderbouwen. Gebruikt hoofdletters als vervanging van onderbouwingen. Meningen die heb uitkomen zijn "waar" (zonder onderbouwing). Meningen die hem niet uitkomen "onwaar" (wederom, zonder onderbouwing). Blijft stokpaardjes berijden en draait zo enorm vaak dat zelfs Wouter Bos standvastig lijkt.
Hans van Mierlo Trofee - LesStroud. Heel recentelijk heel actief, maar wel zodanig dat hij hem nu al mag krijgen. Sowieso een aanwinst in dit m.i. ingeslapen deel van het fok-forum waar langzaamaan de lol vanaf is geraakt. Goede draadjes kunnen dat eventueel weer omdraaien, dus keep up the good work!
Barack Obama Trofee - LesStroud. Zie ook boven.
Joop den Uyl Oorkonde - Rood verzet natuurlijk.
Van Baalenvaantje - Bendk. Ik denk dat hij er nog trots op is ook.
SGP Houvast - Toch weer HO...
Pieter Lakeman Vuist - Klopkoek. Stampvoetend, met stoom uit de oren, bloeddoorlopen ogen, typend met consumptie... zo stel ik mij de productie van het merendeel van zijn reacties voor.
Lenin Lintje - EG. Zonder meer.
Mariette Hamer Stuk - Kitao. Doorgaans geen flauw benul.
Pim Fortuyn Trofee - Klopkoek. Toelichting overbodig.
Voor de overige prijzen niemand. Daarvoor is m.i. POL teveel ingezakt en dat blijkt ook uit deze verkiezing. Weinig animo.
Nogmaals: vers bloed kan het omkeren. Nodig want 99% is al gezegd als ik b.v. met EG in de clinch ben, net als het met HO ook steeds loopgraven wordt als het over zijn utopische maatschappij gaat (die gewoon niet KAN, ik zeg het nog maar een keer HO!).
Samenvoeging NWS en POL is wellicht een goede zet, ik zie het verschil tussen beiden minder en minder.
het was eerst samen en dat is toen weer uit elkaar gehaald.quote:Op zondag 13 december 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:
POL en NWS samenvoegen. Het loopt zo door elkaar heen dat er niets mis mee is. Uiteindelijk vindt discussie in beide subfora op dezelfde manier plaats. En zo trek je meer publiek.
Dat was vast voor mijn tijd, maar gezien nieuwe ontwikkelingen, een tanende populariteit en een Clown uit Venlo die zowel POL als NWS domineert, lijken me voldoende motivatie om die beslissing terug te draaien?quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het was eerst samen en dat is toen weer uit elkaar gehaald.
Ik typeer hiermee juist dat het weinig constructief lijkt te zijn. Ik ben daar zelf net zo debet aan als de wederpartij uiteraard.quote:Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik spreek liever niet in termen van "in de clinch" liggen of erger nog te spreken in termen van loopgraven. Dat doet de verhoudingen immers geen goed.
Je weet toch dat ik je een warm hart toedraag? Ik ben het niet met je eens, maar ik hoop dat je ooit op het pad naar geluk zal komen. Dat ik je daar wel eens mee probeer te helpen door vervelend te doen is gewoon een uitvloeisel van mijn visie.quote:Ondanks we grondig van mening kunnen verschillen is er wat mij betreft geen disrepect in jouw richting of anderen.
Het lukt anderen wel eens om mij mijn mening bij te laten stellen. En het zal best ook wel eens zo zijn dat ik iets roep waar een ander wat mee kan.quote:Heb verder niet de illusie dat je middels dit forum mensen daadwerkelijk op andere gedachten kunnen brengen.
Tegenwoordig zijn er toch mogelijkheden om subsubfora te maken. Misschien kan daar wel iets mee gevonden worden. Nu zijn er vaak dubbele topics. Al lijkt NWS steeds meer een verlengstuk van de FP te worden.quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het was eerst samen en dat is toen weer uit elkaar gehaald.
Volgens mij verlies het glansrijk van mij.quote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef sneakypete het volgende:
7x genomineerd waaronder nu één keer door du_ke, dat is een grote overwinning!
Leipe shit ouwe.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef Lyrebird het volgende:Joop den Uyl Oorkonde - LINKS! Choose_Life
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:17 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Leipe shit ouwe.![]()
Ik ben niet links, rechts of midden. Ik heb oog voor de feiten geef een juiste voorstelling van zaken.
'Vroeger' liepen hier ook nog enigszins draadjes met inhoud, en bleven alle blérbekken en consorten in NWS. Die bagger die hier de laatste tijd wordt geopend is echt te treurig voor woorden, enkele pareltjes daar gelaten. Op die pareltjes wordt dan weer nauwelijks gereageerd.quote:Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was vast voor mijn tijd, maar gezien nieuwe ontwikkelingen, een tanende populariteit en een Clown uit Venlo die zowel POL als NWS domineert, lijken me voldoende motivatie om die beslissing terug te draaien?
Jouw nominaties waren hoofdzakelijk negatief van aard, itt die van mij.quote:Op maandag 14 december 2009 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij verlies het glansrijk van mij.
Narcist
Hoho. Die van mierlo heb ik niet voor niets.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Jouw nominaties waren hoofdzakelijk negatief van aard, itt die van mij.
sssst.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef DS4 het volgende:
EG, zit eens niet zo te hengelen naar de Boekestijn voor komend jaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |