Ik ook niet, maar ik heb dan ook een mooie caddyquote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb wel het geld alleen geen auto met trekhaak
Ikea.............en de vader staat om 17.00 u. op de hoek te wachten.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 23:12 schreef navvy het volgende:
[..]
Ikea.............en de vader staat om 17.00 u. op de hoek te wachten.
Wat voor publiek komt daar? Ik woon vlak tegenover 'De Gezelligheid' en dat is nou ook niet echt een tent waar je wil feesten.quote:Maarre, Belgische Keizer, voormalig Sally's, verder geen ruk aan hier.
Publiek is redelijk relaxt, geen bisexuelen die hypotheken verkopen maar gewoon lekker willen bieren. Vooral zaterdagmiddag is 't goed te doen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Wat voor publiek komt daar? Ik woon vlak tegenover 'De Gezelligheid' en dat is nou ook niet echt een tent waar je wil feesten.Vond het Vliegende Paard afgelopen zaterdagavond wel aardig.
Ik ben elke zaterdag in de Vergane Glorie te vinden vanaf een uur of 1 's nachts. Voor 1 uur is het daar vaak nog rustig en ergens tussen 1 en half 2 wordt het daar druk.quote:
Ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik ben elke zaterdag in de Vergane Glorie te vinden vanaf een uur of 1 's nachts. Voor 1 uur is het daar vaak nog rustig en ergens tussen 1 en half 2 wordt het daar druk.![]()
Publiek is gemiddeld tussen de 18 en 25 en het barpersoneel weet wel een leuk feestje te bouwen. Bijna maandelijks wel een thema-avond waarbij de kroeg versiert wordt en het personeel verkleed achter de bar staat.
Hehe ga ik onthouden.quote:Maar dat komt ook doordat beide café's van dezelfde eigenaar zijn en ik de websites beheer.![]()
Op zaterdagavond maak ik foto's in de Vergane Glorie, dus als je daar iemand ziet lopen met een grote camera met flitser dan ben ik het.
Naast de Joffer zo ongeveer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uitWaar zit die tent precies? In de buurt van Bloopers etc. of meer richting de Joffer?
[..]
Hehe ga ik onthouden.Wel makkelijk nummers scoren zeker.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:12 schreef navvy het volgende:
[..]
Ikea.............en de vader staat om 17.00 u. op de hoek te wachten.
Maarre, Belgische Keizer, voormalig Sally's, verder geen ruk aan hier.
Uhm niet?quote:
yupquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:54 schreef Richfield het volgende:
Heet de sally's nog steeds zo?
Docter vind ik eng volk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef stbabylon het volgende:
- Sally's
- Docter
- Bloopers
- Keizer
- Popfront
- Single
Best wel mogelijkheden in Zwolle
Wat is dat Popfront dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
- De vier jaargetijden
- Belgische Keizer
- PopFront (jaa sinds kort)
- Bloopers
ik denk dat de term moet zijn niet zo veel meer (in de google cache staat nog wel wat info)quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:03 schreef Kekaa het volgende:
Is er ook: http://www.sally-obriens.nl/index.html staat alleen nog niet zo heel erg veel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |