Na goed.
Zoals jullie misschien wel weten verkoop ik sinds kort verzekeringen voor een bedrijf die o.a. riolen verzekeren (ja, wtf. Het klinkt raar, maar het is nou eenmaal zo

).
Nou was ik vanmorgen in een buurt die bekend staat als erg lastig. Veel tokkievolk, uitkeringsgerechtigden en ongewenste tienerzwangerschappen. Een collega van me is daar al een tijd geleden geweest, maar daar dusdanig bedreigd geworden dat hij niet meer terug wou. Nu ben ik met mijn 2,01 meter atletisch figuur niet voor een gat te vangen, dus toog ik de wijk in.
De eerste klant die ik had stond al te boek als een probleemgeval. Maar goed, boeiend

Redelijk jong vrouwtje die aan het bordje op de voordeur al flink wat kinderen uitgeperst had. Dus ze doet open en begint meteen als een tiran op me te schreeuwen en te tieren dat ik moest oprotten.
Dus ik vraag kalm en beleefd of ze de eigenaresse is van dit huis.
Wie ik wel niet dacht dat ik was, en ik had kanker zus en was een schoft zo. Echt WTF !
Vervolgens wenste ze me de vinktyfus en smeet de deur dicht.
OK
Naja, dan maar door naar het volgende adres dacht ik. En dat deed ik ook. Niks aan het handje.
Totdat ik door mijn leidinggevende wordt opgebeld waarom ik mensen sta te bedreigen. Ikzo: WTF
Kwam me dat op een officiele waarschuwing te staan! Mooi kut in deze barslechte economische tijd.
Dus ik besloot bij haar aan te bellen (ze moest het wel zijn, want ik had met niemand anders een aanvaring gehad).
Doet ze open, staat ze daar met een groot keukenmes in haar handen !! WTF !!!! Tieren dat ze deed.
Gelukkig heb ik haar in een onbewaakt ogenblik nog even dat mes uit haar armen kunnen rukken en een paar tanden uit haar muil geslagen. Mensen die aan Kraft Maga doen, daar moet je gewoon niet mee spotten !!
Klacht: Labiele mensen die je niet normaal kunnen benaderen

;r