Wanneer je dat onder de aandacht wil brengen moet je dat ook vooral doen ipv hier te gaan zitten bitchen.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:51 schreef bijderechter het volgende:
Jammer dat dit waarschijnlijk een Islam topic gaat worden, waar het volgens mij niets mee te maken heeft. Waar in de Koran staat dat dit soort dingen mogen?! Nergens dus, alhoewel velen van deze daders zich een goed moslim zullen achten.
Je wilt niet weten wat er in Afrika allemaal gebeurd met vrouwen, minstens net zo erg, maar dat zijn geen moslims dus daar hebben we het maar niet over he
Ik bitch niet, ik maak een punt wat jij uit zijn verband rukt door een selectief deel te highlighten...quote:Op woensdag 25 november 2009 09:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je dat onder de aandacht wil brengen moet je dat ook vooral doen ipv hier te gaan zitten bitchen.
Ik ruk niks uit z'n verband, dat doe jij al door te suggereren dat het alleen het nieuws haalt als er moslims bij betrokken zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:54 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ik bitch niet, ik maak een punt wat jij uit zijn verband rukt door een selectief deel te highlighten...
Fixed..quote:Op woensdag 25 november 2009 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eerder een showcase van de gruwelijke "behandelingen" die vrouwen/meiden krijgen in sommige moslimlanden.
Doe niet zo naïef man. In Nederland gebeurt ook van alles en nog wat ja maar de situaties die jij schetst gebeuren daar óók. Het is én/én. De verhoudingen zijn totaal scheef en dat heeft alles te maken met cultuur/geloof. Loverboys is wat dat betreft ook zo'n allochtoon-only misdrijf. Dat domme relativeer altijd weer.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:53 schreef MarMar het volgende:
Gruwlijk, MAAR willen mensen nu gaan beweren dat er nooit vrouwen of gezinnen worden vermoord in Nederland voor dezelfde stomme redenen?
Twee jaar geleden in een dorpje in de buurt een schietpartij, een geflipte ex dacht de vriend van zijn ex neer te schieten, was bij het verkeerde huis, is later naar het goede huis gegaan... in 1 van beide huizen lagen zijn eigen kids te slapen..
Dat soort dingen komen ook meer dan eens in het nieuws, of is het dan opeens een uitzondering op de regel en gaan we daarmee geen oordeel vellen over blanke mensen die dit soort shit doen?
Achtelijk dat dit soort dingen gebeuren, net zo achtelijk om bij de enge groep te zeggen "zie je wel" en bij de andere groep "dit is een uitzondering"
Net zo stom als ouders die zeggen "dat doet mijn kind niet"
WAKE THE FUCK UP, ze doen het wel, net als "onze eigen Nedelanders"
Eerwraak komt net zo goed voor onder de niet moslims in het Midden-Oosten. De Koerdische Yezidi's zijn daar een goed voorbeeld van.quote:
Moslimlanden, landen met een culturele achterstand.. net hoe je het noemen wilt..quote:Op woensdag 25 november 2009 12:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerwraak komt net zo goed voor onder de niet moslims in het Midden-Oosten. De Koerdische Yezidi's zijn daar een goed voorbeeld van.
Even ter verheldering: Eer- en bloedwraak wordt absoluut verafschuwd in de Islam.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moslimlanden, landen met een culturele achterstand.. net hoe je het noemen wilt..
Wake the fuck up? Jij ja.. je ligt nog te dromen..quote:Op woensdag 25 november 2009 09:53 schreef MarMar het volgende:
Gruwlijk, MAAR willen mensen nu gaan beweren dat er nooit vrouwen of gezinnen worden vermoord in Nederland voor dezelfde stomme redenen?
Twee jaar geleden in een dorpje in de buurt een schietpartij, een geflipte ex dacht de vriend van zijn ex neer te schieten, was bij het verkeerde huis, is later naar het goede huis gegaan... in 1 van beide huizen lagen zijn eigen kids te slapen..
Dat soort dingen komen ook meer dan eens in het nieuws, of is het dan opeens een uitzondering op de regel en gaan we daarmee geen oordeel vellen over blanke mensen die dit soort shit doen?
Achtelijk dat dit soort dingen gebeuren, net zo achtelijk om bij de enge groep te zeggen "zie je wel" en bij de andere groep "dit is een uitzondering"
Net zo stom als ouders die zeggen "dat doet mijn kind niet"
WAKE THE FUCK UP, ze doen het wel, net als "onze eigen Nedelanders"
Blabla, dit zijn geen echte moslims zeker.. Het gros van de moslims is heel selectief in wat men wel en niet aanneemt vanuit de koran. Voor christenen geldt dat overigens net zo.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even ter verheldering: Eer- en bloedwraak wordt absoluut verafschuwd in de Islam.
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:43 schreef LePoo het volgende:
God-fucking-damn.
Toen was het even stil zeg.
Jaja, het moslim geloof en hun uithuwelijken.
Niks mis mee.
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |