Ik weet alleen niet wanneer ik die kan uploaden, want Tinuviel, Jair en ik vertrekken vrijdagochtend vroeg voor een lang weekend naar Stuttgartquote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof. Beelden van DS die klappen krijgt.
Beter.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wanneer ik die kan uploaden, want Tinuviel, Jair en ik vertrekken vrijdagochtend vroeg voor een lang weekend naar Stuttgart
Leuk.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yups, m'n schoonvader wordt 60 en dat gaan we vieren
Neuh, Jair is gek op autorijden, vermaakt zich primaquote:Op woensdag 25 november 2009 14:15 schreef Cobra4 het volgende:
Als Jair maar niet gaat janken als je net 5 minuten de straat uit bent.
Dat hebben we een keer uitgeprobeerd, twee topics later vroeg Laffer of we dat nooit meer wilden doenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze meelezen
Enne: amen
Topperquote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat hebben we een keer uitgeprobeerd, twee topics later vroeg Laffer of we dat nooit meer wilden doen
Die zag ik gisteren ook op Geen Stijl voorbij komen, Briljantquote:
Gepofte kastanjes zijn heerlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven kastanjes gepoft
Best lekker. Veel lekkerder dan ongepofte kastanjes in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |