We kunnen de posts natuurlijk gaan vullen met een uitgereide zoektocht naar de verdwenen SCers.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik twijfelde nog. Bij nader inzien heb ik er het volste vertrouwen in dat we het wel redden
Misschien zijn ze meegesleurd in de problemen van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We kunnen de posts natuurlijk gaan vullen met een uitgereide zoektocht naar de verdwenen SCers.
Of denken ze, door de vele downtime, dat FOK niet meer bestaat.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien zijn ze meegesleurd in de problemen van de afgelopen dagen
quote:
Hm, hoop het ook niet...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:Straks naar de tandarts. Hoop niet dat ik gaatjes heb
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik mag volgende week...
en ik heb gaatjes....
Goed bezigquote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, hoop het ook niet...
Which reminds me, ik moet ook maar eens een afspraak maken... ben al 3 jaar niet geweest![]()
![]()
Zou ik bijna Goatse postenquote:
Ik denk niet dat ze meelezenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:24 schreef Etcetera het volgende:
A dirty mind is a joy foreverEn ik deed het niet
goed he, laffer & cynix
Ben ik weer te laat.quote:
Vergeet de fotocamera niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:17 schreef iamredleader het volgende:
Nog 10 uur en 42 minuten tot slapsgiving
Volgens mij wel hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze meelezen
Tof. Beelden van DS die klappen krijgt.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* TR plaatst *
Nu heel zeker!
Ik weet alleen niet wanneer ik die kan uploaden, want Tinuviel, Jair en ik vertrekken vrijdagochtend vroeg voor een lang weekend naar Stuttgartquote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof. Beelden van DS die klappen krijgt.
Beter.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wanneer ik die kan uploaden, want Tinuviel, Jair en ik vertrekken vrijdagochtend vroeg voor een lang weekend naar Stuttgart
Leuk.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yups, m'n schoonvader wordt 60 en dat gaan we vieren
Neuh, Jair is gek op autorijden, vermaakt zich primaquote:Op woensdag 25 november 2009 14:15 schreef Cobra4 het volgende:
Als Jair maar niet gaat janken als je net 5 minuten de straat uit bent.
Dat hebben we een keer uitgeprobeerd, twee topics later vroeg Laffer of we dat nooit meer wilden doenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze meelezen
Enne: amen
Topperquote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat hebben we een keer uitgeprobeerd, twee topics later vroeg Laffer of we dat nooit meer wilden doen
Die zag ik gisteren ook op Geen Stijl voorbij komen, Briljantquote:
Gepofte kastanjes zijn heerlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven kastanjes gepoft
Best lekker. Veel lekkerder dan ongepofte kastanjes in ieder geval.
Niet zo heftig als in Engeland en Schotland. Lekker windje hier met wat regen.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nog 1 ding (snelsoemp): het weer is hier fantastisch!!!!
Twee keer een uurtje regen gehad, en de rest van de tijd is het strak blauwe lucht en een graad of 18
Ik las over storm in Nederland, hoe heftig is dat??
Muppetsquote:
Idd blijft leuk.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
MuppetsWord je nooit flauw van geloof ik
- Nesle was jarigquote:
Als dat je nieuwe huis is had ik toch beter met jou kunnen trouwenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
- Nesle was jarig
- het defensie tripje van C4 werd onverwacht helpen puinruimen vanwege noodweer (schotland)
- MM heeft zijn gezicht weer eens laten zien
- WG heeft de grootste moeite de financiering rond te krijgen van zijn nieuwe huisje
Er gingen mensen op doedelzakken spelen en toen was er een aardverschuiving, of andersom, nu begin ik te twijfelenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog vuige roddels? Want dit klinkt me wat braafhoewel, wat is er precies in schotland gebeurd dan?
Ja, mwah. Verwacht in elk geval niet een film die zo tof is als Terminator 2. Het is meer een generic actiefilm met wat boosaardige robots er in dan een "echte" Terminator-filmquote:Op donderdag 26 november 2009 17:16 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand terminator salvation al gekeken ?
En is die het downloaden waard ?
Ik sluit het nog steeds niet uit natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
had ik toch beter met jou kunnen trouwen
Nou, hartstikke leuk...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik sluit het nog steeds niet uit natuurlijk
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
De gene die deze gemaakt heeft.. sick![]()
En de mensen die te dom zijn om fatsoenlijk te rippen en daarom gefilmde beeldschermen er op zetten ookquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
Mensen die HD of HQ in de titel van hun postzegelformaat realplayer kwaliteit youtube upload zetten...
Bannen van youtube.
En waar mogelijk.. kop dr af.
He MaJo!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als dat je nieuwe huis is had ik toch beter met jou kunnen trouwen
Nog vuige roddels? Want dit klinkt me wat braafhoewel, wat is er precies in schotland gebeurd dan?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
OMG, er was iemand!
quote:
Die camouflage is zo simpel dat de beslissingsbevoegden binnen Defensie daar echt niet aan zullen denken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat de nieuwe camoufalge van dfensie? Wel goed in een verstedelijkte omgeving
In hoeverre werk jij doorgaans eigenlijk van 9 tot 5 (of dergelijke dagen) ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
Toch wel makkelijk, even lunchen met collega's van andere afdelingen. Ik heb net de uitnodiging gehad om over 2 uur te vertrekken voor een korte oefening in de Ardennen.![]()
Vertrek om 1500 uur en zondag avond weer terug.
Ligt helemaal aan het les en oefenschema. Lessen zijn meestal van 0800-1700. Oefeningen 24/7. Kom ik in dat schema nog werkdagen te kort dan draai ik lesvoorbereidingsdagen (0700-1600) of draai ik mee met de wacht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In hoeverre werk jij doorgaans eigenlijk van 9 tot 5 (of dergelijke dagen) ?
Of zit jij een paar dagen op de basis, paar dagen thuis, paar dagen basis enz ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |