Wel 3quote:Op woensdag 25 november 2009 04:25 schreef VinceBeggar het volgende:
met zo'n ibood zwaailampie op je fiets?
Aah, nu echt peuk en slapen dan!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:24 schreef Dionysiou het volgende:
* Dionysiou maakt zich klaar om zo kranten te bezorgen
230¤ voor 6 dagen per week een uurtje 's ochtends buiten lopen.quote:
's ochtendsquote:Op woensdag 25 november 2009 04:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
230¤ voor 6 dagen per week een uurtje 's ochtends buiten lopen.
Is het handig om zo'n boording op mijn fiets te monteren?quote:Op woensdag 25 november 2009 04:27 schreef VinceBeggar het volgende:
zo weer 3 besteld; m'n vriendin houdt ook wel van boren, een reserve voor mezelf en nog 1 om het af te leren
no you didn't?quote:Op woensdag 25 november 2009 04:27 schreef VinceBeggar het volgende:
zo weer 3 besteld; m'n vriendin houdt ook wel van boren, een reserve voor mezelf en nog 1 om het af te leren
Zeker!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is het handig om zo'n boording op mijn fiets te monteren?
Het liefst lig ik nu ook in mijn bedquote:Op woensdag 25 november 2009 04:28 schreef Sjechov het volgende:
Kranten is ook niets voor mij geweest.
Zal tijdens het kranten lopen er even over na denkenquote:
Hoezo jij genaaid... Die mensen zaten elke weet zonder krantje omdat jij te lui was om te werken, kwajongen!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik was vroeger met kranten genaaid, toen ik 13 ofzo was
had ze allemaal weggepleurt (deed ik altijd) maar 1 keer werd ik gezien door een man en die heeft het bedrijf gebeld dat op de fietstassen stond.
blijkbaar hebben die kranten een code, ze wisten iig dat ze van mij kwamen
Batch en regio code en dan ben je zo achterhaaldquote:Op woensdag 25 november 2009 04:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik was vroeger met kranten genaaid, toen ik 13 ofzo was
had ze allemaal weggepleurt (deed ik altijd) maar 1 keer werd ik gezien door een man en die heeft het bedrijf gebeld dat op de fietstassen stond.
blijkbaar hebben die kranten een code, ze wisten iig dat ze van mij kwamen
Ettertje dat jij was! Maarja, als wasbenzine alleen maar lekt kan het geen kwaad toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 04:33 schreef TwyLight het volgende:
Ben trouwens NOG erger genaaid, ook mede door kranten.
Een vriend en mij leken het wel leuk alle kranten op een stapel te gooien en er dan een molotov coctail op te gooien, die fles ging niet stuk en alle wasbenzine lekte uit de fles op het uitgedroogde gras
Tweaker alert!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:34 schreef GekkeGast het volgende:
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl
Hoeveel procent ze nog op voorraad hebben...
De doek brandde ook nogquote:Op woensdag 25 november 2009 04:35 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Ettertje dat jij was! Maarja, als wasbenzine alleen maar lekt kan het geen kwaad toch?
Waar? Waar?quote:Op woensdag 25 november 2009 04:35 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Tweaker alert!
Damn, er ging net 0,5% af
hamburgers bakkenquote:Op woensdag 25 november 2009 04:39 schreef naamloos.txt het volgende:
God gloeiende!!! WAT MOET IK NOU MET EEN KOEKEPAN!!!
ach dat ding kan niks man, nog eens 720p opnemen ofzoquote:Op woensdag 25 november 2009 04:42 schreef VinceBeggar het volgende:
op zich wel een mooie prijs voor zo'n camera hoor!
Waar is die tellerquote:Op woensdag 25 november 2009 04:43 schreef naamloos.txt het volgende:
Ze hebber hier 125 vanAls ik de teller moet geloven dan.
Ja denk het wel, alle sites hebben dezelfde in be, uk, pl, etc.quote:Op woensdag 25 november 2009 04:44 schreef TwyLight het volgende:
maar die 125 camera's gelden voor heel europa volgens mij
mwa hd videocamera's beginnen ook veel hoger in prijs (en dan bedoel ik dus niet prutdingetjes he, maar videocamera's) en normale videocamera's beginnen meestal vanaf +- 150 euroquote:Op woensdag 25 november 2009 04:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ach dat ding kan niks man, nog eens 720p opnemen ofzo
een flickr en een youtube logo betekenen niet zo veel![]()
mja dan nog, zwaar verouderd lomp dingquote:Op woensdag 25 november 2009 04:44 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
mwa hd videocamera's beginnen ook veel hoger in prijs (en dan bedoel ik dus niet prutdingetjes he, maar videocamera's) en normale videocamera's beginnen meestal vanaf +- 150 euro
sowieso jammer dat het zon giga partij is; doe die dan als gewone ibood een keer voor een sterke prijs en niet als hunt ofzo...quote:Op woensdag 25 november 2009 04:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mja dan nog, zwaar verouderd lomp ding
yep die kostte net meer dan 100 euro (115 ofzo)quote:Op woensdag 25 november 2009 04:47 schreef Sjechov het volgende:
kostte deze net niet nog meer als 100 euro?
Ah, danke.quote:Op woensdag 25 november 2009 04:45 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Ging net 2x 0.8% vanaf.
125x 0.8 = 100.
yup; want dat waren de blauwe en rode, en dit is fatsoenlijk zwart voor een betere prijsquote:Op woensdag 25 november 2009 04:49 schreef Sjechov het volgende:
Dat is ook wel lullig voor die sukkels die deze al gekocht hebben
idd, herrinner me dat ook! Goed opgelet!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:52 schreef BYM het volgende:
Dat was de cam14huppeldepup, dit is de cam10huppelde bla ...
Enig idee hoelang we daar op moeten wachten?quote:Op woensdag 25 november 2009 05:19 schreef maess het volgende:
denk dat ze hem straks handmatig op een ander item zetten want deze zit nu stil
En daarvoor heel kort iets waarvan ik niet weet wat het is. Iets voor de tv, HD..quote:Op woensdag 25 november 2009 06:01 schreef maess het volgende:
De camera is weg, staat nu een black n dekker.
quote:Mike iBOOD.com schreef op woensdag 25 november 2009 @ 06:59:
Goedemorgen bdacier!
Jammer dat de line-up je tot nu toe tegenviel, maar niet iedere aanbieding is ieders wens natuurlijk.
Ik kan je verklappen dat de Hunt nog lang niet voorbij is en er ook voor de electronica aficionados nog interessante producten tussen zitten.
Ik wens je veel succes en hopelijk krijg je jouw superdeal te pakken!
Mike
Team iBOOD
Als er elke dag een hunt is word ik goed wakkerquote:Op woensdag 25 november 2009 07:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is toch al gelukt om wakker te worden?
en tussendoor ook nog mini maglite led, voor 3 AA'squote:Op woensdag 25 november 2009 08:22 schreef Godtje het volgende:
Weer een nieuwe
Emporio Armani Homme City Glam 50ml Eau de Toilette
Wat moest 'ie kosten?quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van 39 euro.
+ 6quote:Op woensdag 25 november 2009 08:41 schreef junkiexp het volgende:
2 slaapzakken besteld voor 13 euro.
Maar dan nog, lekker goedkoop hoor, prima om te kamperenquote:
0,48 mpixel foto's, top! SD Video, ook top.quote:Maar naast filmen kun je natuurlijk ook mooie foto’s maken met een hoge resolutie van wel 800 x 600, die je gemakkelijk kunt interpoleren naar 1600 x 1200!
doe maar volgendequote:Op woensdag 25 november 2009 08:59 schreef TommyGun het volgende:
Camcorder. Maar ja, ook weer niet echt nodig.
als ie strax voor 30 euro langs komt koop ik m wel..quote:Op woensdag 25 november 2009 09:01 schreef matthijsg85 het volgende:
achja valt te proberen om die cam alsnog een keer te verkopen... als dit nou maar echt de laatste keer is dat ie langs komt!
Maar het oplaadsysteem is ook niet duur.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:05 schreef TommyGun het volgende:
[ afbeelding ]
Wow die earphones waren er maar heel erg kort. Nu zo'n oplaadsysteem wat je 1x per jaar gebruikt.
k was net ff naar de wc, te laat, crap!quote:Op woensdag 25 november 2009 09:05 schreef Jarno het volgende:
Die oordoppen waren wel serieus goedkoop. Maar ook zo weg!
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar het oplaadsysteem is ook niet duur.
lol, ik zat gewoon te kijken ernaar maar was ook al te laatquote:Op woensdag 25 november 2009 09:07 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k was net ff naar de wc, te laat, crap!
Je vergeet de harman kardon surround set voor 129 euroquote:Op woensdag 25 november 2009 09:14 schreef xman het volgende:
[..]
Alleen de sony 52 inch tv voor 99 euro.
Ben jij er de hele nacht bij geweest? Heb je niks gekocht?quote:
Echt waar?!? Ah gemist.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vergeet de harman kardon surround set voor 129 euro
kun je inderdaad beter zelf bouwenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:19 schreef makkie88 het volgende:
dit usb kut dingetje kost 3,95... komt er 6 euro verzending bij..
nu nog 20, zullen er dus nog 10 zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:23 schreef TheFrankey het volgende:
nog 22 procent
Ja zo'n beetje hele nacht,,, tussendoor ff geslapen bij de boormachine en bitset... heb nog niks gekocht. Was 1x te laat.. maar verder eigenlijk nog niet echt super aanbiedingen.. (maar het is maar net waar je interesse ligt)quote:Op woensdag 25 november 2009 09:17 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Ben jij er de hele nacht bij geweest? Heb je niks gekocht?
Hehe, vertel eens wat nieuwsquote:Op woensdag 25 november 2009 09:26 schreef TheFrankey het volgende:
13,5 % ...
Trouwens Tweakers is triest
Zaten de hele tijd te modbreaken in hun topic over de hunt... teveel slowchat.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:27 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hehe, vertel eens wat nieuws
Maar hoezo?
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nlquote:
gebeurt wel vaker, kijk over uurtje even in 'mijn bestellingen' staat ie daar tussen is het goed gegaanquote:Op woensdag 25 november 2009 09:27 schreef spanishgirl het volgende:
Heb iets besteld, betaald.. maar geen orderbevestigingga maar mailen naar de klantenservice, hopelijk reageren ze snel.
tnx! nog 5quote:Op woensdag 25 november 2009 09:29 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
9.2
lol ja die kennen we nogquote:Op woensdag 25 november 2009 09:34 schreef Ericr het volgende:
Op naar de kinderrugzak of zo, uren wachten tot die weer voorbij is.
niet dusquote:Op woensdag 25 november 2009 09:36 schreef matthijsg85 het volgende:
deze blijft zo te zien nog ff staan... heb ik tijd een sigaret te gaan roken?
Philips Sonicare oud modelquote:Op woensdag 25 november 2009 09:38 schreef Ericr het volgende:
Tandenborstel niet eens gezien, had wel interesse als het een Braun was.
quote:
Leuk, hopelijk bevalt ie je!!quote:
Check je avatarquote:Op woensdag 25 november 2009 09:48 schreef TheFrankey het volgende:
ontzettend lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |