Wel 3quote:Op woensdag 25 november 2009 04:25 schreef VinceBeggar het volgende:
met zo'n ibood zwaailampie op je fiets?
Aah, nu echt peuk en slapen dan!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:24 schreef Dionysiou het volgende:
* Dionysiou maakt zich klaar om zo kranten te bezorgen
230¤ voor 6 dagen per week een uurtje 's ochtends buiten lopen.quote:
's ochtendsquote:Op woensdag 25 november 2009 04:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
230¤ voor 6 dagen per week een uurtje 's ochtends buiten lopen.
Is het handig om zo'n boording op mijn fiets te monteren?quote:Op woensdag 25 november 2009 04:27 schreef VinceBeggar het volgende:
zo weer 3 besteld; m'n vriendin houdt ook wel van boren, een reserve voor mezelf en nog 1 om het af te leren
no you didn't?quote:Op woensdag 25 november 2009 04:27 schreef VinceBeggar het volgende:
zo weer 3 besteld; m'n vriendin houdt ook wel van boren, een reserve voor mezelf en nog 1 om het af te leren
Zeker!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is het handig om zo'n boording op mijn fiets te monteren?
Het liefst lig ik nu ook in mijn bedquote:Op woensdag 25 november 2009 04:28 schreef Sjechov het volgende:
Kranten is ook niets voor mij geweest.
Zal tijdens het kranten lopen er even over na denkenquote:
Hoezo jij genaaid... Die mensen zaten elke weet zonder krantje omdat jij te lui was om te werken, kwajongen!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik was vroeger met kranten genaaid, toen ik 13 ofzo was
had ze allemaal weggepleurt (deed ik altijd) maar 1 keer werd ik gezien door een man en die heeft het bedrijf gebeld dat op de fietstassen stond.
blijkbaar hebben die kranten een code, ze wisten iig dat ze van mij kwamen
Batch en regio code en dan ben je zo achterhaaldquote:Op woensdag 25 november 2009 04:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik was vroeger met kranten genaaid, toen ik 13 ofzo was
had ze allemaal weggepleurt (deed ik altijd) maar 1 keer werd ik gezien door een man en die heeft het bedrijf gebeld dat op de fietstassen stond.
blijkbaar hebben die kranten een code, ze wisten iig dat ze van mij kwamen
Ettertje dat jij was! Maarja, als wasbenzine alleen maar lekt kan het geen kwaad toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 04:33 schreef TwyLight het volgende:
Ben trouwens NOG erger genaaid, ook mede door kranten.
Een vriend en mij leken het wel leuk alle kranten op een stapel te gooien en er dan een molotov coctail op te gooien, die fles ging niet stuk en alle wasbenzine lekte uit de fles op het uitgedroogde gras
Tweaker alert!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:34 schreef GekkeGast het volgende:
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl
Hoeveel procent ze nog op voorraad hebben...
De doek brandde ook nogquote:Op woensdag 25 november 2009 04:35 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Ettertje dat jij was! Maarja, als wasbenzine alleen maar lekt kan het geen kwaad toch?
Waar? Waar?quote:Op woensdag 25 november 2009 04:35 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Tweaker alert!
Damn, er ging net 0,5% af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |