mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg door alcohol wel zin in Dizer!
Zonder alcohol niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg door alcohol wel zin in Dizer!
jz wat is het nou, mb en ik weten nhet niet, be njij nou uit de kast of zo????? wat doe jij jier?quote:
Nu je het zegtquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:43 schreef Dizer het volgende:
jz wat is het nou, mb en ik weten nhet niet, be njij nou uit de kast of zo????? wat doe jij jier?
Dizer mag alles van me weten. Maar lurkers hoeven dat niet, die mogen blijven raden.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve is nooit echt zo van het duidelijk dingen over zichzelf loslaten.
ja dat was ik eigenlijk al heel snel weerquote:
Ach nog 2 daagjes en dan is het toch weer weekendquote:Op woensdag 25 november 2009 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beetje boel snotterig maar ga morgen weer werken
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
jz wat is het nou, mb en ik weten nhet niet, be njij nou uit de kast of zo????? wat doe jij jier?
Hoezo? Weekend is vandaag al begonnen hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach nog 2 daagjes en dan is het toch weer weekend
Licht aan of licht uit?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:52 schreef Pamplemousse het volgende:
The difference between straight and queer,
is a light switch and a six pack of beer.
Als het geen leuke jongen is, wat doe je dan uberhaupt in bed met hem?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:08 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
Hangt af van met wie, of het een leuke jongen is of niet
Alcohol, altijd alcohol.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het geen leuke jongen is, wat doe je dan uberhaupt in bed met hem?
Ik heb zoveel gemist in mijn levenquote:
Af en toe een glas single malt whisky.quote:
Yeah. En voor dronken in bed belanden met iemand die je niet aantrekkelijk vindt, heb ik Arthurquote:Op donderdag 26 november 2009 01:15 schreef MrBrightside het volgende:
Oh. Nou, aan het dronken worden mis je ook niets dus dat is mooi voor je.
toch ga ik het zometeen maar eens proberenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach nog 2 daagjes en dan is het toch weer weekend
hier zijn de kalkoenen hun leven nog wel zekerquote:Op donderdag 26 november 2009 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo? Weekend is vandaag al begonnen hoor
quote:Op donderdag 26 november 2009 07:31 schreef Vlarp het volgende:
'morge. Zit zwaar onder de pijnstillers, gisteravond en vannacht echt enorme hoofdpijn
. Dus ik heb ook weer heerlijk geslapen
Geprobeerd te slapenquote:
Dat doet altijd wonderen, jezelf op zitten fokken.quote:Op donderdag 26 november 2009 07:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geprobeerd te slapen.
Al was ik gisteren wel flink opgefokt 'savonds, zal ook wel helpen
Ik had een redelijk algemeen dipje, en nog een kleine ruzie met m'n moederquote:Op donderdag 26 november 2009 07:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat doet altijd wonderen, jezelf op zitten fokken.
De vraag komt dan op, waarover heb je je zitten opfokken?
Hmms, minder dan.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had een redelijk algemeen dipje, en nog een kleine ruzie met m'n moeder
arme jijquote:Op donderdag 26 november 2009 07:31 schreef Vlarp het volgende:
'morge. Zit zwaar onder de pijnstillers, gisteravond en vannacht echt enorme hoofdpijn
. Dus ik heb ook weer heerlijk geslapen
Ik ga de hele week al vroeg naar bedquote:Op donderdag 26 november 2009 08:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hmms, minder dan.
Vanavond maar even goedmaken dan
Dat wist ik hier toch al 8 jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 09:54 schreef Baltar het volgende:
Zo zie je maar, je kunt nooit ziek of afwezig zijn
Jij bent ook zo goed bezigquote:Op donderdag 26 november 2009 09:55 schreef Baltar het volgende:
En de deadline voor deze maand weer gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |