Is je knuppel al in gereedheid gebracht voor het geval hij geen troonafstand wil doen?quote:Op woensdag 25 november 2009 08:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beterder dan gisteren jamaar bloehoese mag zich nog 1 dag koning van de apenrots voelen
dat lukt zonder (fysiek) geweld ook wel !quote:Op woensdag 25 november 2009 08:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is je knuppel al in gereedheid gebracht voor het geval hij geen troonafstand wil doen?
ondankbaar schepsel. Wees blij dat je weer in staat bent om 8 uur aan een stuk te tukkenquote:Op woensdag 25 november 2009 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou toch verwachten dat 8 uur slaap genoeg zou moeten zijn om uit te rusten. Maar ik voel me echt enorm brak.
Blij zijn met iets als je je er daarna nog steeds kut voelt? Dat weiger ik hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ondankbaar schepsel. Wees blij dat je weer in staat bent om 8 uur aan een stuk te tukken
Et tu, Brute?quote:
ik slaap er 13 gemiddeld tegenwoordig, veel te veel ik weet hetquote:Op woensdag 25 november 2009 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou toch verwachten dat 8 uur slaap genoeg zou moeten zijn om uit te rusten. Maar ik voel me echt enorm brak.
Je afwezigheid is niet ongemerkt gebleven.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:41 schreef Vlarp het volgende:
Zo, weer in de trein naar Rotterdam. Ik kan nu weer posten hoor
maar fok was toch ook lang downquote:Op woensdag 25 november 2009 17:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je afwezigheid is niet ongemerkt gebleven.
Zoals je ziet zijn we bijna gebleven waar we vanochtend afscheid genomen hadden
Ja ook weer eens een keer. Benieuwd wanneer de volgende weer isquote:Op woensdag 25 november 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar fok was toch ook lang down
Ik weet het, ik ben onmisbaarquote:Op woensdag 25 november 2009 17:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je afwezigheid is niet ongemerkt gebleven.
Zoals je ziet zijn we bijna gebleven waar we vanochtend afscheid genomen hadden
Ik denk rond 7 uur vanavond als het weer lekker druk aan het worden isquote:Op woensdag 25 november 2009 17:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja ook weer eens een keer. Benieuwd wanneer de volgende weer is
Uitstekend moment om voor de servers te besluiten om eruit te knallenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk rond 7 uur vanavond als het weer lekker druk aan het worden is
Jij bent er 's avonds toch meestal niet, niet zo huilenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Uitstekend moment om voor de servers te besluiten om eruit te knallen
Ik voel me nog steeds moe en uitgeblustquote:Op woensdag 25 november 2009 17:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
en hoe voelt dat nu, nu je dat geconstateerd hebt?
Ja helemaal goedquote:
Angel is er niet meer hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 23:25 schreef Dizer het volgende:
HOEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ewjhgwe!!!!!DW!@W@##
smakelijk hapje!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:25 schreef Dizer het volgende:
HOEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ewjhgwe!!!!!DW!@W@##
komt die hoer hier nioet meer???? ??D?Dquote:
oh ja die is mijn biirjongen aan de overkoamnt!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hoeft hij slechts het raam voor te openen
die is verbannen naar singlesquote:Op woensdag 25 november 2009 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
komt die hoer hier nioet meer???? ??D?D
wgehehegehgehehe?
ghehhhehehgheheheheheheeheheheheheheheheheheheheheehheheehhehehehehehequote:Op woensdag 25 november 2009 23:35 schreef Steve het volgende:
Ik krijg door Dizer nu ook wel zin in wat alcohol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |