Te direct contact met de klant?quote:Op woensdag 25 november 2009 07:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het mogelijk interessant is. Maar ik geloof niet dat consults uitvoeren mijn ding is.
Hey, Hey! Doe eens niet zo'n grote mond opzetten tegen mijquote:Op woensdag 25 november 2009 07:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je hebt strakjes een hypotheek te betalen, so work that ass
quote:Op woensdag 25 november 2009 07:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey, Hey! Doe eens niet zo'n grote mond opzetten tegen mij
Dat niet, maar als ik dan weg ga van kantoor dan ben ik liever echt buiten, niet op een ander kantoor in een vreemde omgeving.quote:
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen in de ICT-wereldquote:Op woensdag 25 november 2009 07:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat niet, maar als ik dan weg ga van kantoor dan ben ik liever echt buiten, niet op een ander kantoor in een vreemde omgeving.
Respect moet je verdienen, dat krijg je niet voor niksquote:Op woensdag 25 november 2009 07:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Zeg, heb jij eens wat meer respect voor iemand die iets ouder is
owhquote:Op woensdag 25 november 2009 07:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen, dat krijg je niet voor niks
Nietquote:Op woensdag 25 november 2009 07:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen in de ICT-wereld
quote:
dan zou heel het h topic mij met respect moeten behandelenquote:Op woensdag 25 november 2009 07:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Zeg, heb jij eens wat meer respect voor iemand die iets ouder is
Kijk de oplossingquote:Op woensdag 25 november 2009 07:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet
Dus het moet een compromis worden. Ik blijf liever op kantoor. Ik ga komend jaar ook qua functie verschuiven naar meer beheer op afstand en web-/applicatiebeheer. Dan hoef ik niet naar buiten. En verder blijf ik in m'n vrije tijd wel films maken
Misschien komt het wel omdat ik niet zo heel erg goed ben in vreemde omgevingenquote:Op woensdag 25 november 2009 07:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kijk de oplossing![]()
Ik vind het altijd wel leuk, een dagje naar een ander kantoor i.p.v. iedere dag naar hetzelfde kantoor
(niet dat ik dat nu zo vaak heb![]()
eerbied en respect worden door baltar door elkaar gehaald ?quote:Op woensdag 25 november 2009 07:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen, dat krijg je niet voor niks
bye bye, plezier vandaagquote:Op woensdag 25 november 2009 08:01 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik ben bijna in Gouda, ga daar verder met een collega mee. Doei! :w
succes !quote:Op woensdag 25 november 2009 08:01 schreef Vlarp het volgende:
Als dit maar een niet een verkapte "ik kan niet meer posten vandaag" isquote:Op woensdag 25 november 2009 08:01 schreef Vlarp het volgende:
fok zal vandaag toch wel weer een paar keer op tilt springen ?quote:Op woensdag 25 november 2009 08:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als dit maar een niet een verkapte "ik kan niet meer posten vandaag" is
Ongetwijfeld jaquote:Op woensdag 25 november 2009 08:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fok zal vandaag toch wel weer een paar keer op tilt springen ?
beterder dan gisteren jaquote:Op woensdag 25 november 2009 08:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ja![]()
Jij bent weer beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |