hahaha touchéquote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
En je durfde een 1o-tal posts nog te zeggen dat je een gezonde geest had![]()
Owh.....
wacht...
![]()
hahaha the MILF hunterquote:
Stargate Atlantis moet je ook in HD kijkenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was begonnen aan Stargate Atlantis maar na 3 afleveringen ben ik afgehaakt. Ik weet niet of het komt door de crappy kwaliteit van de avi files of door de humorloze actie.
V ga ik aan beginnen maar dat is allemaal erg langzaam nog.
En anders begin ik gewoon opnieuw met mijn series... Farscape![]()
![]()
Berg je moedertje maar vast op!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Berg je moedertje maar vast op!
Heb je de originele V ook gezien vroeger?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stargate Atlantis moet je ook in HD kijken. Overigens komt het wel een beetje traag op gang.
V is wel grappig, maar echt heel tof vind ik 'm niet
Nee de grens ligt wel bij de 40quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
das geen jonge MILF hoor. Of is het hoe ouder hoe beter?..
Heb je een Estelle Getty fetish?
quote:
Neujquote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je de originele V ook gezien vroeger?
daar had ik al relening mee gehouden door de film Lieve Jongens van het boek van Gerard Reve buiten beschouwing te latenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ken het wel, maar heb het niet gezien.het trekt mij niet. Vind dat iets te handtasserig.![]()
Xei toch dat ik hetero ben..
ik denk dat ik komend weekend 2 dvd's van het gehiem van het grote boek in schoenen ga proppenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef Vlarp het volgende:
God.. ik krijg net een persbericht gemaild dat er volgend jaar weer een Sinterklaas film gemaakt gaat worden
Ik ga alvast vrij vragen
hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee de grens ligt wel bij de 40
o ja, je bent 5 jaar jonger..quote:
Ken ik ook niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar had ik al relening mee gehouden door de film Lieve Jongens van het boek van Gerard Reve buiten beschouwing te laten
mooi lichaam. Goed afgetraind.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef Dizer het volgende:
Ach ik verveel me. Speciaal voor jullie:
[ afbeelding ]
28quote:
en een MILF mag niet ouder zijn dan 40 voor jou? Maar dan is het leeftijdsverschil niet zo groot. Alhoewel het wel een MILF kan zijn. Dat dan weer wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |