Devolo dLAN Audio extender Starter Kitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooooh ok dat had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 25 november 2009 01:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Devolo dLAN Audio extender Starter Kit
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:33 schreef DirkZz het volgende:
Audio over stroomlijnen, zeer nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie heeft dat nou nodig.
denk je dat dit restanten zijn van die dagen?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:33 schreef j0p3Y het volgende:
zonde dat de prijzen identiek zijn als toen ze als dagaanbieding golden...
Ik denk, ik zeg het evenquote:Op woensdag 25 november 2009 01:33 schreef Mindstate het volgende:
[..]
oooooh ok dat had ik nog niet gezien
Dit zijn de restanten.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
denk je dat dit restanten zijn van die dagen?
Ook, althans.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
denk je dat dit restanten zijn van die dagen?
Handig voor bij de voetbal, rest van de afstandsbedieningen verstoppen en je avond kan niet meer stukquote:Op woensdag 25 november 2009 01:34 schreef nightfall het volgende:
een afstandsbediening die geen wijf begrijpt
[iBOOD Mod Modus]We vermelden hier de adviesprijs van de leverancier[/iBOOD Mod Modus]quote:Op woensdag 25 november 2009 01:35 schreef Mindstate het volgende:
Die harmony normale prijs is wel lomp trouwens, hij is ook wel voor 80 te krijgen
Of er waren er maar 2quote:Op woensdag 25 november 2009 01:35 schreef Eddy1980 het volgende:
Toch wilde iedereen de afstandsbediening want hij was wel heel snel weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |