Helemaal over het hoofd gezien dus, dankjewel. Ja gestemd.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie.![]()
[..]
[RLS CRAVING] Zou jij TBO2 met een tientje willen sponsoren?
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het erg zonde dat Gert en Mera nu zo'n actie opzetten zonder dat duidelijk te coördineren met Bram zelf. Bram had met een plan des aanpaks en meer concrete info kunnen komen zodat er nu iig meer animo was om er centen in te stoppen.
Sly, die had toch een IP-ban op FOK?quote:
Staat ook in de OP nu.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie.![]()
[..]
[RLS CRAVING] Zou jij TBO2 met een tientje willen sponsoren?
Dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me al een groot aantal, maar 30 tot 50 moet te doen zijn.
Precies, het begin is erquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:43 schreef Gert het volgende:
Toch alweer 190 euro bij elkaar. Laat stáán als we dit aan de grote klok gaan hangen.![]()
Als dat zo is dan kunnen we TBO naar het graf dragen. Dan komt het nooit!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat ze besloten hebben het zonder jouw tientje te doen, Maanvis.
En dat je pas mee mag praten over een plan van aanpak als je minimaal 5000 euro stort.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik had inmiddels wel het plan van aanpak verwacht. Hoe staat het daarmee, Gert?
Zo is dat, inleveren en muil houden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Flikker op man, we willen alleen je geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |