Misschien een ideetje voor later. Wanneer er een vaste schare users hier is opgedoken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:00 schreef Skylark. het volgende:
Gaan we er ook users inzetten, of is dat verspilde moeite?
Oja en dat.quote:
Dank u.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welkom in deze verse SC, griekjeee.
Leuk dat je er ook bij bent, griekjeee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:10 schreef griekjeee het volgende:
Oké vooruit.
Griekjeee. 24 jaar. Wonende in omgeving Breda, daar is mijn studie (marketing gerelateerd). Ik haat hobby's dus ik heb bezigheden: sporten, uitgaan, schrijven, lezen en verder the usual.
Wat lief. Insgelijks.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Leuk dat je er ook bij bent, griekjeee.
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat lief. Insgelijks.
Ik schrijf een topic maar de derde alinea is ruk
Wat leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:10 schreef griekjeee het volgende:
Oké vooruit.
Griekjeee. 24 jaar. Wonende in omgeving Breda, daar is mijn studie (marketing gerelateerd). Ik haat hobby's dus ik heb bezigheden: sporten, uitgaan, schrijven, lezen en verder the usual.
Welkom!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik schaar mij achter die grijnzende koe mét kermuts.
Leuk, leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
PS: open je hem vast in ONZ of wacht je tot hij erheen wordt gestuurd? =D
Waar gaat het over? Misschien kunnen wij je helpen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat lief. Insgelijks.
Ik schrijf een topic maar de derde alinea is ruk
Ik heb natuurlijk foto's. Maar ik heb ze gewoon liever niet op fok!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat leuk.
Vraagje, heb je misschien een foto van jezelf? Dat helpt om een beeld te kunnen vormen!
Mja fuck it ik post wel wel zonder de laatste alinea.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Misschien kunnen wij je helpen.
Wat vervelend voor je, dat je in Rotterdam studeert.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Goed idee, kwaliteitsusers! Ik zal me ook even voorstellen.
Mijn naam is wikwakka2, maar naar wikwakka luister ik ook. Ik kom uit Arabië en ook ik zit al een tijdje op Fok!, dus ik weet wel zo'n beetje hoe het er hier aan toegaat. Ik ben 18 jaar oud, en mijn hobbies zijn gitaren, tennis, uitgaan en muziek. Verder houd ik van lekker eten, doe ik m'n best om te koken en sport ik graag. Ik studeer overigens in de enige eckte, Rotterdam.
Leuk! Welkom, wikwakka2.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Goed idee, kwaliteitsusers! Ik zal me ook even voorstellen.
Mijn naam is wikwakka2, maar naar wikwakka luister ik ook. Ik kom uit Arabië en ook ik zit al een tijdje op Fok!, dus ik weet wel zo'n beetje hoe het er hier aan toegaat. Ik ben 18 jaar oud, en mijn hobbies zijn gitaren, tennis, uitgaan en muziek. Verder houd ik van lekker eten, doe ik m'n best om te koken en sport ik graag. Ik studeer overigens in de enige eckte, Rotterdam.
Het is een beetje als met een handicap leren leven - uiteindelijk wen je eraan, maar het blijft je achtervolgen als een natte wind in de meewind.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je, dat je in Rotterdam studeert.
Weet wel dat dit je éérste post is die de toon zet in deze nu al legendarische slowchat.quote:
Weetje, je bent best tof voor iemand uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een beetje als met een handicap leren leven - uiteindelijk wen je eraan, maar het blijft je achtervolgen als een natte wind in de wind.
Ik ben oorspronkelijk dan ook half Brabo, half Noord Hollander. Het beste van twee werelden, zeg ik altijd maar!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weetje, je bent best tof voor iemand uit Rotterdam.
Brabantquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben oorspronkelijk dan ook half Brabo, half Noord Hollander. Het beste van twee werelden, zeg ik altijd maar!
Noord Hollandquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben oorspronkelijk dan ook half Brabo, half Noord Hollander. Het beste van twee werelden, zeg ik altijd maar!
Ik dacht dat jij in KLB bleef?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Wikwakka als je een waterpijp doneert aan de SC, dan mag je blijven.
Nu je het zegt, ik steek hem even aan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
Wikwakka als je een waterpijp doneert aan de SC, dan mag je blijven.
Ah, Brabant is altijd goed.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg al 64 PM's van mensen die me mistte. Dus ach, dan post ik hier ook maar.
De meisjesmagneten die hier samenkomen staan garant voor een verse toevoer van onbevlekte jongedames.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bovendien zou er niks terecht komen van een SC zonder vrouwen.
Net of er lekkere wijven op Fok! komenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De meisjesmagneten die hier samenkomen staan garant voor een verse toevoer van onbevlekte jongedames.
QFTquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De meisjesmagneten die hier samenkomen staan garant voor een verse toevoer van onbevlekte jongedames.
Ik heb je genomineerd voor FoK!-babe, chica. Als je dat goed vindt post ik je foto er bij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of er lekkere wijven op Fok! komen. Uitzonderingen daargelaten
.
We gaan onze slag slaan met de examen-periode wanneer er allemaal jong grut uit wanhoop in EXA komt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of er lekkere wijven op Fok! komen. Uitzonderingen daargelaten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |