Misschien een ideetje voor later. Wanneer er een vaste schare users hier is opgedoken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:00 schreef Skylark. het volgende:
Gaan we er ook users inzetten, of is dat verspilde moeite?
Oja en dat.quote:
Dank u.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welkom in deze verse SC, griekjeee.
Leuk dat je er ook bij bent, griekjeee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:10 schreef griekjeee het volgende:
Oké vooruit.
Griekjeee. 24 jaar. Wonende in omgeving Breda, daar is mijn studie (marketing gerelateerd). Ik haat hobby's dus ik heb bezigheden: sporten, uitgaan, schrijven, lezen en verder the usual.
Wat lief. Insgelijks.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Leuk dat je er ook bij bent, griekjeee.
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat lief. Insgelijks.
Ik schrijf een topic maar de derde alinea is ruk
Wat leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:10 schreef griekjeee het volgende:
Oké vooruit.
Griekjeee. 24 jaar. Wonende in omgeving Breda, daar is mijn studie (marketing gerelateerd). Ik haat hobby's dus ik heb bezigheden: sporten, uitgaan, schrijven, lezen en verder the usual.
Welkom!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik schaar mij achter die grijnzende koe mét kermuts.
Leuk, leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
PS: open je hem vast in ONZ of wacht je tot hij erheen wordt gestuurd? =D
Waar gaat het over? Misschien kunnen wij je helpen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat lief. Insgelijks.
Ik schrijf een topic maar de derde alinea is ruk
Ik heb natuurlijk foto's. Maar ik heb ze gewoon liever niet op fok!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat leuk.
Vraagje, heb je misschien een foto van jezelf? Dat helpt om een beeld te kunnen vormen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |