de blauwe balk ging vanochtend achteruit iedere keer als ik refresh deedquote:Op woensdag 25 november 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
Op http://www.ibood.com/nl/nl is er trouwens een 'hunt' vandaag, voor wie nog leuke dingen wil scoren voor weinig.
Sowieso ieder uur wat anders, en soms als sneller als het op is (en die blauwe balk dus 'leeg' is)
Tjah das natuurlijk zo fake als wat die balk, soms is er ook echt troep en dan nog gaat dat ding rap achteruit, maar ach het idee is leukquote:Op woensdag 25 november 2009 09:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
de blauwe balk ging vanochtend achteruit iedere keer als ik refresh deed... fail
Dat schijnt de bedoeling te zijn!quote:Op woensdag 25 november 2009 09:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
de blauwe balk ging vanochtend achteruit iedere keer als ik refresh deed... fail
Doe nog eens F5?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
Huh nu is er nieuw product maar staat de balk meteen nog maar op pakweg 5% ofzo
Zoiets.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
tandenborstel nu, ook maar voor de helft gevuld die balk, zal wel zogezegd hun 'voorraad' zijn ofzo
Zwaailichten!!!! voor 1,95!quote:Op woensdag 25 november 2009 09:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets.
Een televesie
Met pulp fiction.
Een roodk kruisje?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:Deze kreeg ik net via de mail van mn beste vriend:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Goeiemorgen Greys!!!quote:
Verzendkosten zijn 3x de aanschafprijs.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:43 schreef MrSubtle het volgende:
Die zwaailichten zijn vet, maar de porto maakt het duur
hahaha, ja, 3x zo veel als de lichtenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:43 schreef MrSubtle het volgende:
Die zwaailichten zijn vet, maar de porto maakt het duur
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goeiemorgen Greys!!!![]()
Ik heb duidelijk het betere bouquetboekje gekocht, in de eerste 5 hoofdstukken al 3 keer seks!
Birdy! Hoe gaat het?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:44 schreef bigbird het volgende:
Hey hey, ibood hunt is wel leuk soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |