nee wist ik niet, bedankt dat jij alles zo bijhoudquote:Op maandag 30 november 2009 11:14 schreef sunny16947 het volgende:
15 topics met beschuldigingen, gesneer, gespeculeer en door de stront halen helpt, denk ik, niet echt om ook maar iets naar buiten te brengen.
Weet je trouwens dat DGK al net zo lang is afgelopen als dat het heeft geduurd?
Claire op d'r vingers getikt????quote:Op maandag 30 november 2009 07:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Claire zal wel behoorlijk op haar vingers getikt zijn (vermoed ik). En nu houden ze zich wijselijk stil, en terecht.
Ik denk eerder dat Huub op zijn pikkie getrapt is.quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Claire op d'r vingers getikt????![]()
Geloof maar dat de onderste steen boven komt. Of je het nou leuk vindt of niet!
De onderste steen naar boven halen, hmmmmmmm dan stort de hele boel in.quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die lastige hormonen ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De onderste steen naar boven halen, hmmmmmmm dan stort de hele boel in.
Amanda deed aangifte tegen Brian. Dat ze nog gewoon samen met Brian optrad bleek toch een struikelblok. Amanda verklaarde dat dat werd verplicht door haar manager en contract. Het hielp niet. Brian werd vrijgesproken.
Claire doet aangifte tegen Huub. Als de blogs van Claire, waarin ze Huub hemelhoog prees als liefdevol, attent en door hem verwend worden (tot zelfs half september) meespeelt denk ik dat er ook weinig van overblijft. Zelfs na de door Claire genoemde 2 weken na de bevalling, plande ze als verrassing een vakantie voor hun 3tjes. En was druk met de voorbereidingen om weer in de studio te gaan werken. En wilde binnen 1 jaar verhuizen, omdat een bovenwoning niet zo geschikt is voor een opgroeiend kind.
Zonder aanvullend bewijs zou het wel eens een hele lastige zaak kunnen zijn.
Waarmee dus niet gezegd is of het e.e.a. wel of niet waar is.
Heeee mooie dame! Long time no see. Je komt jou toch ook overal tegen waar je jou niet verwacht.quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
je klinkt als een jaloerse ex of stalkerquote:Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Heeee mooie dame! Long time no see. Je komt jou toch ook overal tegen waar je jou niet verwacht.
Zeker geen tijd meer voor het gewone voetvolk nu je een relatie met een BN'ster hebt?
Hahaha. Ik ben van de week in de buurt, dan kom ik wel weer even bij julliie langs wippen.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Heeee mooie dame! Long time no see. Je komt jou toch ook overal tegen waar je jou niet verwacht.
Zeker geen tijd meer voor het gewone voetvolk nu je een relatie met een BN'ster hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gauw maar weer even OT: Stond er vandaag nog iets in de bladen?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dewey een stalker? Neuh...quote:Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je klinkt als een jaloerse ex of stalker
Waarom tvp jij in een topic waarin je al tig keer gepost hebt?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben van de week in de buurt, dan kom ik wel weer even bij julliie langs wippen.nou pb, vertel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gauw maar weer even OT: Stond er vandaag nog iets in de bladen?
waarover moet hij/zij horen zien en zwijgen![]()
Is toch een mooie eigenschap?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
nou pb, vertel eens
waarover moet hij/zij horen zien en zwijgen
is het der gelukt?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik had het over het interview in de Party oid, gezellie met Sophie op schoot. Daarna heeft ze geen woord meer gezegd, daarom ga ik er maar van uit dat haar advocaten/adviseurs dat geen superplan vonden.quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben van de week in de buurt, dan kom ik wel weer even bij julliie langs wippen.Oooooh we mogen niet weten dat je het momenteel (o.a.) met een bn-ster doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gauw maar weer even OT: Stond er vandaag nog iets in de bladen?
![]()
Doe het dan met een pm ipv een spoiler![]()
Ff die pic van aandachtshoer zoeken
Maaaaaaaar nu willen we wel weten op wie de bitch nu sopt! Ondanks haar verwoede pogingen om het verborgen te houden *giegel*, is het nu toch out in the open.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
't Is hier af en toe nog steeds ouderwets gezellig hè.
Ik denk dat wat mensen zich maar moeten voorbereiden op een flinke anti-climax, namelijk dat de zaak geseponeerd wordt.
En Huub wás al zo verstandig om er helemaal niets over in de media te zeggen,. blijkbaar heeft Claire nu ook het licht gezien.
ik gun het Pearlbitch ook hoorquote:
Pearlbitch&Lieke I real Love story, in 230 delen iedere werkdag van 19.00 tot 20.00 uur op U favoriete zender, RTL4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |