abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2009 @ 12:20:33 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75016010
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:04 schreef Diamonds het volgende:
Iedereen kan zo vertegenwoordiger worden hoor. Daar hoef je geen diploma's voor te hebben. En zeker niet voor vertegenwoordiger van Ford Ka's. Als je kunt lezen en schrijven, dan kun je dit al doen.

Maar goed, ze werkt tenminste. Chapeau!
Sorbo. Ín een Ford Ka.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75017697
Is die gewelddadige alcoholist al ontslagen bij J. de Mol? En komt ie nog wel eens op Fok zijn straatje schoonvegen?
pi_75018029
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze kan er ook niets aan doen dat er zoveel kado's aan haar gezonden zijn.
Jawel, ze wist dat Huub zeer populair was buiten de kooi daar heeft ze van geprofiteerd.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_75018288
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Jawel, ze wist dat Huub zeer populair was buiten de kooi daar heeft ze van geprofiteerd.
Echt hè.... ze is deelnemer aan een programma, haar verhaallijn is dat ze met Huub aanpapt, en Huub heeft daar geen enkel probleem mee.

Allerlei minder begaafde figuren die zo fan zijn van Huub dat ze vinden dat ze van hun magere inkomen een bewoner van een miljoenenvilla cadeautjes moeten sturen, kopen zich helemaal gek aan rommel en rotzooi voor Huub en om zijn vriendinnetje van dat moment niet helemaal in het niet te laten vallen (en om zich bij Huub in te likken uiteraard, want door het vriendinnetje van je held links te laten liggen verdien je geen kudo's) sturen ze dat vriendinnetje (wat in diezelfde miljoenenvilla woont) ook cadeautjes, en nou is dat achteraf de schuld van het vriendinnetje, want het is berekenend??

Sorry hoor, maar als je dat zo weet te beredeneren dan ben je wat mij betreft heel flink de weg kwijt

Je keek naar een TV-SHOW.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_75030735
Lieke, oh wat gunde ik haar die kadootjes hahaha
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_75031600
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Echt hè.... ze is deelnemer aan een programma, haar verhaallijn is dat ze met Huub aanpapt, en Huub heeft daar geen enkel probleem mee.

Allerlei minder begaafde figuren die zo fan zijn van Huub dat ze vinden dat ze van hun magere inkomen een bewoner van een miljoenenvilla cadeautjes moeten sturen, kopen zich helemaal gek aan rommel en rotzooi voor Huub en om zijn vriendinnetje van dat moment niet helemaal in het niet te laten vallen (en om zich bij Huub in te likken uiteraard, want door het vriendinnetje van je held links te laten liggen verdien je geen kudo's) sturen ze dat vriendinnetje (wat in diezelfde miljoenenvilla woont) ook cadeautjes, en nou is dat achteraf de schuld van het vriendinnetje, want het is berekenend??

Sorry hoor, maar als je dat zo weet te beredeneren dan ben je wat mij betreft heel flink de weg kwijt

Je keek naar een TV-SHOW.....
Echt waar.......
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_75036066
Voor Heksje en PB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love music!
pi_75038045
thanks Mooiiiii, leuk om dat weer terug te zien.
pi_75043577
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:07 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar dit gaat niet om diploma's. Het gaat om het volgen van je hart. Het luisteren naar je innerlijke Godin. (kies er maar eentje uit) Het is niet zomaar werk hoor, het is een roeping. Net zoals paalsdansen en dj-en dat ook was.
En en en de yoga-studio en de prive-yogalessen aan huis, de godin heeft weer anders besloten

Zal ik de wietplantage er ook bijzetten? Gewoon voor het lolletje?
pi_75082770
tvp
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 29 november 2009 @ 08:52:50 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75103549
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:11 schreef medsie het volgende:
Is die gewelddadige alcoholist al ontslagen bij J. de Mol? En komt ie nog wel eens op Fok zijn straatje schoonvegen?
Huub is vast nog fijn aan het werk bij Talpa. Helaas zien we hem niet meer op Fok, maar dat komt vast wel weer.
  zondag 29 november 2009 @ 12:25:59 #62
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_75106055
Volgens mij werkt Huub idd gewoon nog bij Talpa. Lekker rustig en stil achter de schermen. Op een vraag voor een tel. interview heeft Huub gezegd, geen interviews etc meer te geven. Misschien dat hij ooit nog weer eens op fok komt om zijn mening te geven over andere zaken dan hemzelf. En waar geen (ex)familie bij betrokken is. Claire heeft verder ook weinig meer te melden. Lijkt mij dus dat we deze reeks wel af kunnen sluiten.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 29 november 2009 @ 15:54:52 #63
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75111664
Nou we wachten nog even op de uitslag van dat onderzoek dat Claire in gang heeft laten zetten, als je het niet erg vindt. Daarna verwacht ik Huub hier ook wel weer.
pi_75111934
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Marrije het volgende:
Nou we wachten nog even op de uitslag van dat onderzoek dat Claire in gang heeft laten zetten, als je het niet erg vindt. Daarna verwacht ik Huub hier ook wel weer.
ik wacht met je mee hoor Marrije
  zondag 29 november 2009 @ 16:26:28 #65
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_75112657
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Marrije het volgende:
Ik denk niet dat daar iets over naar buiten zal komen.
Vrijdag schreef Claire in www op hyves "een spannende rotdag, eentje waar je geen zin in hebt".
Misschien had dat iets met die zaak te maken. Maar mijn speculaasjes zijn nu wel op.
Aangezien er ook niet meer getwittert wordt, hebben de bladen ook niks meer.
Snooker is top!!!
  zondag 29 november 2009 @ 18:53:53 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75116940
Komt wel.
  zondag 29 november 2009 @ 19:04:10 #67
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_75117282
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:26 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Vrijdag schreef Claire in www op hyves "een spannende rotdag, eentje waar je geen zin in hebt".
Misschien had dat iets met die zaak te maken. Maar mijn speculaasjes zijn nu wel op.
Komt wel weer.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 29 november 2009 @ 21:18:37 #68
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_75123550
quote:
Op zondag 29 november 2009 08:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

Huub is vast nog fijn aan het werk bij Talpa. Helaas zien we hem niet meer op Fok, maar dat komt vast wel weer.
Hebben ze in de bajes tegenwoordig ook al internet?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 29 november 2009 @ 21:22:23 #69
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_75123774
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:25 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens mij werkt Huub idd gewoon nog bij Talpa. Lekker rustig en stil achter de schermen. Op een vraag voor een tel. interview heeft Huub gezegd, geen interviews etc meer te geven. Misschien dat hij ooit nog weer eens op fok komt om zijn mening te geven over andere zaken dan hemzelf. En waar geen (ex)familie bij betrokken is. Claire heeft verder ook weinig meer te melden. Lijkt mij dus dat we deze reeks wel af kunnen sluiten.
Nou, 'k dachutnie!!!
Eerst de uitspraak van de rechter maar 'ns afwachten en als Huub weer buiten is en z'n tbs-periode achter de rug heeft kunnen we wel eens aan sluiten gaan denken...
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 29 november 2009 @ 21:25:33 #70
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_75123971
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:26 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

We wachten gewoon de uitspraak van de rechter af. Als Huub onschuldig wordt bevonden komt hij het hier wel van de daken schreeuwen en als we niets horen is Claire in het gelijk gesteld.

Zo simpel is het.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_75124418
Het is volkomen onduidelijk hoe het nu staat met Claire en Huub en de aangifte etc.
Het is wat... eerst overal je leven te kijk zetten op hyves, twitter en andere media en nu gaat het mis, horen we niks meer.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_75133613
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:32 schreef Injetta het volgende:
Het is volkomen onduidelijk hoe het nu staat met Claire en Huub en de aangifte etc.
Het is wat... eerst overal je leven te kijk zetten op hyves, twitter en andere media en nu gaat het mis, horen we niks meer.

Claire zal wel behoorlijk op haar vingers getikt zijn (vermoed ik). En nu houden ze zich wijselijk stil, en terecht.
  maandag 30 november 2009 @ 08:40:46 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75134210
Het geheel zal wel met een sisser afgelopen zijn. Advocaten die Claire uitlachen, en Huub die het kan ontkennen noch bevestigen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 30 november 2009 @ 11:14:09 #74
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_75137295
15 topics met beschuldigingen, gesneer, gespeculeer en door de stront halen helpt, denk ik, niet echt om ook maar iets naar buiten te brengen.

Weet je trouwens dat DGK al net zo lang is afgelopen als dat het heeft geduurd?
Snooker is top!!!
  maandag 30 november 2009 @ 11:20:36 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75137325
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:14 schreef sunny16947 het volgende:
15 topics met beschuldigingen, gesneer, gespeculeer en door de stront halen helpt, denk ik, niet echt om ook maar iets naar buiten te brengen.

Weet je trouwens dat DGK al net zo lang is afgelopen als dat het heeft geduurd?
Het was idd niet erg fatsoenlijk om het gedrag van Claire aan een postnatale depressie of haar familie te wijten.
Stel je toch eens voor, de dingen die ze uitkraamde, het kon niet anders dan dat het flagrante leugens waren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')