qonmann +2quote:Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef qonmann het volgende:
Brownse beweging
Als je goed kijkt zie je er nog wat getallen bij staan, die samen geven die mooie blauwe lijn.quote:
Stand deel 1800quote:
Zo zie je maar wat een enorme invloed het heeft als de aardappels op zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:46 schreef PhysicsRules het volgende:
ik heb geen idee, ben hard aan het puzzelen, maar kan er niets van maken. Miljoenen en zo'n patroon...
The Great Famine..een aantal jaren achter elkaar..no potatoesquote:Op woensdag 25 november 2009 22:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een enorme invloed het heeft als de aardappels op zijn.
Zoals qonmann al zei, er zijn niet veel grafieken die dit patroon laten zien. Er is 'iets gegrafisch' wat over miljoenen gaat, dan kom je al vrij snel op 'inwoners' uit. Ik wist wanneer de grote hongersnood in Ierland en daaropvolgende uittocht naar Amerika was en ik kon me geen enkel ander voorbeeld indenken waarop dat van toepassing zou zijn. Ik wist alleen niet dat ze nog steeds niet terug zijn op het niveau van rond 1850..quote:
Oei, dat is erg knap, maar niet het antwoord op deze vraagquote:Op woensdag 25 november 2009 22:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Hij kan als eerste op de Bahama's, maar dat zal hij vast niet verzonnen hebben.
Hispaniola?
Nee, PR had óók gelijk toen hij zei dat Columbus als eerste op een eiland van de Bahama's aankwam.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:57 schreef starla het volgende:
Cuba?
nee, maar je zit wel in de juiste hoek te zoeken.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Een stuwmeer?
Ik wil graag soepel oordelen, maar dit kan ik echt niet goedkeuren.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:07 schreef qonmann het volgende:
Vast dat van de Inuiten ..hoe het heet, Navutchak ?
Die N zal nog wel goed zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 00:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik wil graag soepel oordelen, maar dit kan ik echt niet goedkeuren.
Zou ook nog kunnenquote:
Knap dat je dat weetquote:Op donderdag 26 november 2009 00:18 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Nunavut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |