Is niet te lang geleden maar ik weet m gewoon niet.quote:
iggy +2quote:Op woensdag 25 november 2009 07:58 schreef iggyinthehouse het volgende:
Sierd de Vos
En het antwoord op de Ellen van Langen vraag is Noeroedinova of zoiets
tomtomaat +2quote:Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef tomtomaat het volgende:
Internationale bijstand
Hertog +2quote:
Ja, maar als FOK er de halve dag uit ligt wordt het moeilijk om de vaart erin te houden....quote:Op woensdag 25 november 2009 12:54 schreef lubje25 het volgende:
Meestal is een 2 punten topic wat sneller
Inderdaad, maar ik ben er weer, kijken of er voldoende tijd overblijft om de vraag te beantwoorden:quote:Op woensdag 25 november 2009 12:59 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ja, maar als FOK er de halve dag uit ligt wordt het moeilijk om de vaart erin te houden....
Snel hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 13:04 schreef ScottTracy het volgende:
Thom de Graaff?
Idd. Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:59 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ja, maar als FOK er de halve dag uit ligt wordt het moeilijk om de vaart erin te houden....
Naja, het ligt er om de paar uur weer een paar uur uit, dat is toch bijna niet te missen?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Idd. Dat heb ik dan weer gemist.
Nou ja, het is toch 7,5 jaar goed gegaan blijkbaar. Maar ik ben ook meer voor wat weer gemiddelden inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:07 schreef ScottTracy het volgende:
Ja, had het gelezen... wat wil je ook met zo'n ultralinks college.
Toen ik vannacht naar bed ging was er niets aan de hand, toen ik toen straks weer online kwam was er niets aan de hand.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Naja, het ligt er om de paar uur weer een paar uur uit, dat is toch bijna niet te missen?
En nog die Hearts later verbeterd! Het enige juiste volledige antwoord.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
The Beatles - Sergeant Pepper's Lonely Heart Club Band
En dan laat je net het gedeelte van de naam weg waar het begrip Pilsener vandaan komt... Maar vooruitquote:Op woensdag 25 november 2009 13:19 schreef tomtomaat het volgende:
Urquell
Leek me logisch, maar goed ik zal volgende keer proberen vollediger te zijn....quote:Op woensdag 25 november 2009 13:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan laat je net het gedeelte van de naam weg waar het begrip Pilsener vandaan komt... Maar vooruit
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Komt mij bekend voor.Heeft dacht ik ook in Wild Hogs gespeeld.
Hèhè... U +2quote:Op woensdag 25 november 2009 14:18 schreef U het volgende:
William H Macy
Mooi! Als U nog lang op zich laat wachten, kun jij een vraag stellen, want die hebben we nog tegoed van gisterenavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |