Was meer een gokquote:Op donderdag 26 november 2009 00:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet
Rock-N-Rolla +2
Haha, neequote:
Nope,quote:
quote:
quote:
Ze hebben er zelf ook T-shirts van en als duo song writers gebruiken ze de naam ook. Staat ook op een aantal albums geloof ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
Kwam me bij nader inzien toch wel bekend voor ja...
Verzin gewoon zelf wat, is veel leukerquote:Op donderdag 26 november 2009 01:14 schreef ScottTracy het volgende:
Ben even een goeie vraag aan 't verzinnen... Kan hier opeens helemaal niet op GoogleDus kan nog ff duren.
kan best lastig zijn soms hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:19 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Verzin gewoon zelf wat, is veel leukerDingen die voor jou normaal zijn om te weten kunnen voor een ander een onwijze hersenkraker zijn!
Ik heb maar PDF's gedownload van een Britse quiz. Ik gok op 50000 vragen, maar meer als ik zelf verzin.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:14 schreef ScottTracy het volgende:
Ben even een goeie vraag aan 't verzinnen... Kan hier opeens helemaal niet op GoogleDus kan nog ff duren.
Bill Clinton?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:27 schreef ScottTracy het volgende:
Nee ik wilde een plaatje opzoeken die Tineyeproof was... maar alles lag er net uit![]()
Komt 'ie alsnog:
Wie is deze collegeboy?
[ afbeelding ]
Google straks eens op even The People's Quiz, daar heb ik die vragen vandaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:31 schreef ScottTracy het volgende:
Tja, met Google en Tineye wordt het steeds moeilijker niet-opzoekbare vragen te verzinnen. Maar we doen ons best
Het zal 'em toch niet echt zijn? Jawel hoor, zo'n 35 jaar geledenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:34 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Damn, hij heeft iets weg van Robin Williams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |