jaja, alweer een OV verhaal
Stap dus zo de bus in, ga langs iemand zitten en ga in gesprek met iemand die ik ken die rechts van mij zit aan de andere kant van het middenpad in de bus.
Toen ik al wilde gaan zitten hoorde ik ergens in de bus iemand "goeiemorgen"zeggen. Tijdens het diep gesprek over bier, kutjes en etc. hoorde ik achter mijn rug nog een keer "Goeiemorgen", toen ging ik er nog steeds niet vanuit dat het aan mij gericht was.
Blijkbaar was die oma het zat en tikte heel ongeduldig op mijn schouder. Draaide me geïrriteerd om omdat ik net aan het vertellen was hoe hard ik een kanker geile hoer heb liggen douwen en riep; WAAAAAAAAT!
Toen ik mij omdraaide
![]()
Zie ik voor me een oud gerimpeld fossiel, zon type met een dragonball Z outfit en te blij is en ook nog eens op sandalen loopt.
"GOEDEMORGGGGEEN"zegt ze.
![]()
TS: HET IS AL MIDDAG

en draaide me weer om zodat ik en mijn moatje weer konden praten.
Vervolgens begon ze tegen mijn rug te vertellen hoe rebels de jeugd wel niet is
Blablablabal TS is stoer en brutaal en lablablaballa
Ben echt niet de beroerdste om terug te groeten, maar niet tegen mensen die aandacht moeten hebben.
Als je iemand groet kijk je diegene aan in zijn/haar gezicht, niet tegen mijn rug
Klacht: Mensen die aandacht te kort hebben en perse een antwoord terug verwacht.