quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die het woord 'rimpelsaurier' gebruiken. LACHEN MAN.
Nee, geen ervaring mee, wel met kuttopics lezen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:29 schreef grapst3r het volgende:
Heb je dat ook wel eens dan loop je in de supermarkt of een winkelcentrum kom je weer zo'n rimpelsaurier tegen dan denk ik bij mezelf " ja daar komt die stank weer " en jahoor ik loop er langs er ruik de zware rimpelsaurier lucht weer hangen.
dan denk ik bij mezelf van hoe krijgen ze dit toch steeds weer voor elkaar. hebben ze een soort van klein winkeltje ofso die alleen hun kunnen vinden waar ze deze rare soort van stink parfum kunnen kopen.
KLACHT: stinkende rimpelsauriers die allemaal het zelfde ruiken
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Jochem Meyerquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:29 schreef grapst3r het volgende:
rimpelsauriers
Najib Amhali, alleen dan ziekenhuis spray...quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:29 schreef grapst3r het volgende:
hebben ze een soort van klein winkeltje ofso die alleen hun kunnen vinden waar ze deze rare soort van stink parfum kunnen kopen.
Dat zijn dezelfde mensen die ook 'Bakellende' en 'Slinkse kerk' zeggenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:30 schreef Otis2.0 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |