Onder een brug schijnt het minder hard te waaien.quote:
niks waarschijnlijk of TS heeft niet goed gelezen daar hij het op verschillende data overgemaakt heeft.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat is er afgesproken kwa betalen van de termijnen en de data waarop dit binnen moet zijn op hun rekening?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef gateway het volgende:
En TS, nooit van Verhuisservice gehoord? dat ze post nasturen naar je nieuwe adres??
Bel morgen op en toon aan dat je de termijnen gewoon voldaan hebt en spreek af dat je voortaan op een vaste dag in de maand betaald.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef MonkeyCupcake het volgende:
@Kapt: Er is gewoon afgesproken dat er 100eu per maand moet worden overgemaakt; niet wanneer (eind/begin vd maand?)
WTF maakt het nou uit dat je deze maand geen salaris krijgt? Volgende maand weer een kansquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef MonkeyCupcake het volgende:
@Kapt: Er is gewoon afgesproken dat er 100eu per maand moet worden overgemaakt; niet wanneer (eind/begin vd maand?)
@Mikkie: Dom? En bedankt. Ik had hier nauwlijks controle over, ik was verhuisd en wist niet eens dat al die brieven op mijn oude dres terecht kwamen. Ik zeg niet dat ik mag bepalen van hoe en wat; maar ik wist niet dat de data waarop je geld overmaakt belangrijker is dan het feit dat je uberhaupt geld overmaakt. Ze hebben mijn geld ontvangen; dat was de afspraak en die kom ik na! WTF maakt het nou uit of het de ene maand 1 week eerder of later word overgemaakt? Het is niet alsof er een half jaar tussen zit of zo..
In plaats van de schuld buiten jezelf te leggen en te roepen dat je geen controle had, had je natuurlijk best even achter je oude post aan kunnen gaan. Verhuisservice, contact houden met verhuurder of nieuwe bewoners, zoiets. Postadres bij het IBG kun je nota bene zélf veranderen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef MonkeyCupcake het volgende:
@Mikkie: Dom? En bedankt. Ik had hier nauwlijks controle over, ik was verhuisd en wist niet eens dat al die brieven op mijn oude dres terecht kwamen. Ik zeg niet dat ik mag bepalen van hoe en wat; maar ik wist niet dat de data waarop je geld overmaakt belangrijker is dan het feit dat je uberhaupt geld overmaakt. Ze hebben mijn geld ontvangen; dat was de afspraak en die kom ik na! WTF maakt het nou uit of het de ene maand 1 week eerder of later word overgemaakt? Het is niet alsof er een half jaar tussen zit of zo..
De IBG is wel een overheidsinstantie, die hoeft volgens mij niet via de rechter.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:55 schreef sanger het volgende:
Er kan alleen loonbeslag gelegd worden door een deurwaarder als er een gerechtelijke uitspraak is (of door een notaris of de Belastingdienst). Voor de uitspraak wordt er in de GBA gekeken wat je adres is en daar wordt een dagvaarding heen gezonden.
Of je woont niet op het adres waar je staat ingeschreven of je post is kwijtgeraakt.
Alleen als dat is afgesproken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:52 schreef karr-1 het volgende:
Tsja ik ben het wel met Mikkie eens. Als je al een regeling voor elkaar krijgt dan zal je ook aan de voorwaarden moeten voldoen en dat houd onder meer in dat er elke maand op dezelfde datum betaald wordt zodat er een regelmaat in zit.
Hmm, dat zou een mogelijkheid zijn. Neemt niet weg dat die dan ook een GBA check behoren te doenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
De IBG is wel een overheidsinstantie, die hoeft volgens mij niet via de rechter.
Wat weer doet vermoeden dat TS wel meer zaken niet op orde heeft...quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Hmm, dat zou een mogelijkheid zijn. Neemt niet weg dat die dan ook een GBA check behoren te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |