qftquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een KK hoeren zijn het ook hè!
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een KK hoeren zijn het ook hè!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Sj0rs het volgende:
Tijdens mijn vorige baan zat ik er tussen.![]()
Iedere zin afsluiten met "meis" en dan tegen iemand van 40+. Zijn ook altijd die standaard verlepte wijven zonder partner.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef isogram het volgende:
Ik ken ook meisjes die elkaar "wijf" noemen, dus ik zie het probleem niet.
'ik heb hersenkankerquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef isogram het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef isogram het volgende:
Terechte klacht! Teh horror!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Sj0rs het volgende:
Tijdens mijn vorige baan zat ik er tussen.![]()
Iedere zin afsluiten met "meis" en dan tegen iemand van 40+. Zijn ook altijd die standaard verlepte wijven zonder partner.
Dat is al zo goed als standaard johquote:
Misschien in de ghetto van New York, maar niet in Nederlandquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat is al zo goed als standaard johDat meiden onder elkaar aanspreken met 'Chickie' etc
Waar woon jij? Limburg
?
Ik ken er 1 die jongens "chickies" noemtquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat is al zo goed als standaard johDat meiden onder elkaar aanspreken met 'Chickie' etc
Waar woon jij? Limburg
?
Ik doe dat ook weleens, maar doorgaans als ze zich als een wijf gedragen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die jongens "chickies" noemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |