Dan was het antwoord van Snetje dus technisch gezien correct.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag: Wat is dit.....
(Snetje: het haar van Amanda)
[ afbeelding ]
Antwoord: Johan met een pruik
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij staat-ie te pissen en wil-ie ook dit keer geen natte voeten krijgen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:08 schreef Wijnneus het volgende:
Peter6000![]()
Overigens: Snetje heeft de meest correcte antwoorden gegeven.
En daarmee is zij de eerste winnaar.
ja maar 4 vrouwen.. en erik37 maakt dan vijf..quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:06 schreef snetje het volgende:
[..]
5 man inmiddels![]()
heb ik dan helemaal niks meer te zeggen over de nieuwe aanschaf?![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Dottey het volgende:
Nick misschien een COC aanmaken..
commentaar op chat
wellus!!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:10 schreef Dottey het volgende:
En de niettang nu?
snetje had zoveul punten nog niet dusDus das mooi gelijk stand..
2-2 begrijp ik
Ian, thank you very much...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Dottey het volgende:
Nick misschien een COC aanmaken..
commentaar op chat
met de nietmachine was ik eerderquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
wellus!!
ik had de vioolstok
de euh.. ja die ook! oja de munt "waarvan ik nog steeds van mening ben dat het de Fritske was!!"
en de pruik
en de nietmachine
en die Ernie was niet eens de echte Ernie![]()
[ afbeelding ]
kan je commentaren op diegene die der zittenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian, thank you very much...
En dan moet ik in mijn eentje commentaar gaan zitten leveren omdat jullie allemaal verderop zitten?![]()
Ik heb al een eigen topic voor al mijn debiele ideetjes en dat noemen wij vredelievend de SC.
ik ben bezig... en ik schreef het je al eerder "het is een eigenwijs mormel (monster)..quote:
Kunnen jullie straks eindelijk meekijken aan de bar.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef Peter6000 het volgende:
Update
Na contact met PS2 is duidelijk geworden dat het gaat om "Kabels/ stroom aansluiten voor de camera`s in de bar".
Het valt nog mee dat er niemand een topic heeft geopend over hoe het kan dat de camera`s nu pas geplaatst worden terwijl het op 1 november had moeten beginnen.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kunnen jullie straks eindelijk meekijken aan de bar.
Wat een eng wezen, zo.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Publiek voor proefuitzending "Verhaaltjes met Natasia" gearriveerd
Peter, komt Natasia écht verhaaltjes voorlezen, of is dit een geintje van je?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Publiek voor proefuitzending "Verhaaltjes met Natasia" gearriveerd
Overbelast zeker?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef Maanvis het volgende:
Dames en heren, er zijn problemen met de streams.
Dankje voor de link.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef Maanvis het volgende:
Dames en heren, er zijn problemen met de streams.
Hier is een vervangende stream! : http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix2
quote:02-12
20:30
Eindhoven
Marconilaan
Letsel na val
Mijn collega Snetje heeft capdienst tot morgenmiddag 1500 uur.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef Gert het volgende:
En hoe is het vandaag, zijn er nog ontwikkelingen?
Zo te zien zien ze er zelf ook geen brood meer in.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Still going wrong strong
Ik ben nog niet ingesteld als mod op de nieuwe stream, en vind het wel prima zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
@ Mera, de URL Embed kan blijven hoor.
Ik laat de nieuwe aanwas nu gewoon 'FOK kabelgootjes' googlen.
Ik inmiddels niet meer, want de nieuwe user blijkt deze vaardigheden niet te hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ingesteld als mod op de nieuwe stream, en vind het wel prima zo eigenlijk.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Binnenkort toch van dat UStream gezeik af!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |