Wat een eng wezen, zo.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Publiek voor proefuitzending "Verhaaltjes met Natasia" gearriveerd
Peter, komt Natasia écht verhaaltjes voorlezen, of is dit een geintje van je?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Publiek voor proefuitzending "Verhaaltjes met Natasia" gearriveerd
Overbelast zeker?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef Maanvis het volgende:
Dames en heren, er zijn problemen met de streams.
Dankje voor de link.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef Maanvis het volgende:
Dames en heren, er zijn problemen met de streams.
Hier is een vervangende stream! : http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix2
quote:02-12
20:30
Eindhoven
Marconilaan
Letsel na val
Mijn collega Snetje heeft capdienst tot morgenmiddag 1500 uur.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef Gert het volgende:
En hoe is het vandaag, zijn er nog ontwikkelingen?
Zo te zien zien ze er zelf ook geen brood meer in.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Still going wrong strong
Ik ben nog niet ingesteld als mod op de nieuwe stream, en vind het wel prima zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
@ Mera, de URL Embed kan blijven hoor.
Ik laat de nieuwe aanwas nu gewoon 'FOK kabelgootjes' googlen.
Ik inmiddels niet meer, want de nieuwe user blijkt deze vaardigheden niet te hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ingesteld als mod op de nieuwe stream, en vind het wel prima zo eigenlijk.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Binnenkort toch van dat UStream gezeik af!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |