En toen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef hondenfokker het volgende:
ja en toen was het gelijk van k*ank*er dit en shit fuck boe en bla etc en moe je klap en bla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zelf sta je ook niet opquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef hondenfokker het volgende:
Ik zag het vanmiddag, ik zat in de bus naast een vriend van me en wat me opviel was dat al die scholieren
anderen mensen niet naast hun laten zitten in de bus en er expres hun tas op die plek zetten terwijl er wel oude dames moesten staan van 70+daar kan ik dus echt niet tegen wat is dat voor een raaar gedrag tegenwoordig?
En toen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:55 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
toen zei ik moet je een vuist op je neus en toen ben ik de bus uitgezet
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Beter dan die 70+ers in elkaar slaan
preciesquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef pindaplukker het volgende:
Lekker boeiend spuit11
Mensen hebben toch een mond, ze kunnen makkelijk vragen of ze er mogen zitten of dat ze hun tas of weet ik veel weg willen halen.
En toen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef hondenfokker het volgende:
ben ik nu na het eten dit topic gaan openen omdat fok het niet deed
Bullshit, iemand hoort niet te hoeven vragen of hij naast je mag komen zitten. Als 't druk wordt, moet je gewoon je tas en andere troep van de stoel naast je halen en als je daar pas bereid toe bent als het specifiek aan je wordt gevraagd, ben je een incompetente, asociale idiootquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef pindaplukker het volgende:
Lekker boeiend spuit11
Mensen hebben toch een mond, ze kunnen makkelijk vragen of ze er mogen zitten of dat ze hun tas of weet ik veel weg willen halen.
Wat gebruik jijquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:54 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
ik ben jarenlang niet met de bus gegaan me auto moest gekeurd worden
of van die kutkinderen die op de MINDERVALIDENPLAATSEN gaan zitten..en niet opstaan als er oude mensen willen zittenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef hondenfokker het volgende:
Ik zag het vanmiddag, ik zat in de bus naast een vriend van me en wat me opviel was dat al die scholieren
anderen mensen niet naast hun laten zitten in de bus en er expres hun tas op die plek zetten terwijl er wel oude dames moesten staan van 70+daar kan ik dus echt niet tegen wat is dat voor een raaar gedrag tegenwoordig?
Als die jongeren een beetje normaal opgevoed waren, zouden die 70-plussers dat niet eens hoeven te vragen, maar zouden ze uit zichzelf die tas weghalen om de zitplaats vrij te maken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef pindaplukker het volgende:
Lekker boeiend spuit11
ik leg hem ook op de stoel naast me. als iemand me vraag er te mogen zitten, of als ik zie dat het druk wordt, haal ik hem met alle liefde weg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef moonmovies het volgende:
Ik zet mijn tas altijd onder een stoel, het is gewoon asociaal om 2 stoelen bezet te houden, je hebt er immers maar voor 1 betaalt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
wat ik trouwens enórm onbeschoft vind is mensen die de plek aan het raam vrij houden, aan het gangpad gaan zitten.
als je niet wil dat iemand naast je komt zitten, ga dan niet met het OV.
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bullshit, iemand hoort niet te hoeven vragen of hij naast je mag komen zitten. Als 't druk wordt, moet je gewoon je tas en andere troep van de stoel naast je halen en als je daar pas bereid toe bent als het specifiek aan je wordt gevraagd, ben je een incompetente, asociale idioot.
Bullshitquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef moonmovies het volgende:
Ik zet mijn tas altijd onder een stoel, het is gewoon asociaal om 2 stoelen bezet te houden, je hebt er immers maar voor 1 betaalt.
Wat nou bullshit?quote:
wat betekend dan openbaar volgens jou?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:21 schreef makko het volgende:
"Mensen die persé naast je moeten komen zitten in het OV"
Snap ik ook niet. Je kan fucking bij het raam gaan zitten en naar buiten kijken doe je het niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
wat ik trouwens enórm onbeschoft vind is mensen die de plek aan het raam vrij houden, aan het gangpad gaan zitten.
Dat dus! Dacht al dat ik de enige was die dat zo onbeschoft vind. Gek genoeg zijn dát juist vooral ouderenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
ja die kunnen hun kont niet meer omhoog krijgen en verschuivenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:27 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dat dus! Dacht al dat ik de enige was die dat zo onbeschoft vind. Gek genoeg zijn dát juist vooral ouderen![]()
Die zijn irritant ja. Bij die types vraag ik juíst of er kan zitten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
true, ik schuif soms ook niet op omdat ik er 2 haltes verder uit moet bijv., maar er zijn zo veel mensen die dat standaard doenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:31 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Nou, als er in de trein iemand uit stapt die naast ne bij t raam zat, verschuif ik vaak niet van plek(want bezig, soms laptop en zit gewoon al lekker (ik hoef niet de warme plek van de buurman te voelen...). Maar bij verse instappers is t idd aso!
quote:Op schreef Avey het volgende:
Ik laat altijd een lege plak naast me, vreemd genoeg gaan mensen liever staan dan naast mij zitten.
Dat zal wel een goede reden heb denk ik zo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:31 schreef Avey het volgende:
Ik laat altijd een lege plak naast me, vreemd genoeg gaan mensen liever staan dan naast mij zitten.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Dat zal wel een goede reden heb denk ik zo.
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:31 schreef Avey het volgende:
Omdat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:40 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen
Uiteraard, mensen die demonstratief hun tas op de lege plek leggen, en net doen alsof ze je niet zien moet je zoveel mogelijk irriteren. Dat is een van de weinige pleziertjes die het OV schenkt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Soms ga ik juist op een plek zitten waar een tas ligt... En dan die reacties die je krijgt, altijd leuk!
gewoon net doen als die man in New Yorkquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef isogram het volgende:
[..]
Als die jongeren een beetje normaal opgevoed waren, zouden die 70-plussers dat niet eens hoeven te vragen, maar zouden ze uit zichzelf die tas weghalen om de zitplaats vrij te maken.
Misschien omdat ik mensen die instappen altijd even scherp aankijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Dat zal wel een goede reden heb denk ik zo.
Je weet dat die sterretjes geen zin hebben als het woord er gewoon staat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef hondenfokker het volgende:
ja en toen was het gelijk van k*ank*er dit en shit fuck boe en bla etc en moe je klap en bla
Had even fobo geraadpleegd voor een mogelijk verklaring, maar daar kan het ook niet echt aan liggen. Misschien helpt vreemde mensen minder aanstaren idd, ik zou me ook onprettig voelen. Zo van die gaat half uur over het weer praten als ik naast haar kom zittenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef Avey het volgende:
[..]
Misschien omdat ik mensen die instappen altijd even scherp aankijk.
Ik kijk de mensen juist niet aan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef Avey het volgende:
[..]
Misschien omdat ik mensen die instappen altijd even scherp aankijk.
Maar ik heb altijd muziek in m'n oren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Had even fobo geraadpleegd voor een mogelijk verklaring, maar daar kan het ook niet echt aan liggen. Misschien helpt vreemde mensen minder aanstaren idd, ik zou me ook onprettig voelen. Zo van die gaat half uur over het weer praten als ik naast haar kom zitten
true. je betaalt ook gewoon voor je plek, en vaak kom je dan van je school of werk. Terwijl die oude mensen de hele dag zijn gaan winkelen ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef mafkees01 het volgende:
Ik doe het zelf ookMaar als ik zie dat het druk wordt dan zet ik hem op de grond.
Overigens zeg ik zelf altijd: kan ik hier zitten? En heb nog nooit gehoord dat iemand NEE zei. Dus gewoon vragen kan ook. Das toch niet raar?
Sommige verdienen het ook wel imo. Ze zijn echt te schijterig om naast iemand te gaan zitten. Stel dat...
Dan ga je maar staan!![]()
Staan voor oudjes vind ik soms wel moeilijk. Hele dag gelopen en gestaan, en dan ben ik blij dat ik kan zitten. Om dan nog te gaan staan... Verdien het ook wel ff vind ik dan
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Uiteraard, mensen die demonstratief hun tas op de lege plek leggen, en net doen alsof ze je niet zien moet je zoveel mogelijk irriteren. Dat is een van de weinige pleziertjes die het OV schenkt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:53 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd muziek in m'n oren.
Ik ben gewoon altijd nieuwsgierig naar wie er nu weer instapt, en waar die verkiest plaats te nemen. Een van de weinige pleziertjes in het OV.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
ohhh dat doe ik ook soms als ik me verveel, dat je kijkt wat voor plekken er vrij zijn en wie er binnen komt. Als echt een mooie meid alleen zit en er komt een man binnen denk ik gaat ie ernaast zitten of niet, als ie ergens anders gaat zitten denk ik oh die is homo. Of als er echt een dikke vrouw binnenkomt dat ik stiekem zit te giechelen en probeer in te schatten wie de lul is omdat ze naast, en dus met haar vettige benen half bovenop iemand gaat zitten. OV is best leuk soms
Dat heb ik ook altijd in mijn achterhoofd, meestal kunnen ouderen kiezen hoe laat ze reizen, dan gaan ze 's ochtends maar 2 uurtjes later met de bus naar de stad (Eindhoven) om te winkelen, en gaan ze maar wat later (of eerder) weer terug. Als student of werknemer heb je die keuze meestal niet, daarbij hebben deze meestal een zwaardere dag achter de rug.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef MB23 het volgende:
[..]
true. je betaalt ook gewoon voor je plek, en vaak kom je dan van je school of werk. Terwijl die oude mensen de hele dag zijn gaan winkelen ofzo
Waarom ? Je hebt geen recht op 2 plaatsen hoor, al denk je dat welquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef Stephanti het volgende:
Ik zet mijn tas meestal ook op de plaats naast me omdat die vaak nogal zwaar is en mijn boeken anders zo irritant in mijn benen prikken. Maar inderdaad, als het heel druk wordt of als iemand het gewoon vraagt dan haal ik mijn tas wel even weg.
Wat trouwens helemaal mooi is, is als mensen zelf de vrijheid nemen om jouw spullen te verplaatsen alvorens ze op de plek naast je gaan zitten. WTF?! Anders blijf je ff met je klauwen van mijn spullen af!
Dan kan diegene het toch ook even netjes vragen (hoewel vragen al overbodig moet zijn, maar het kan gebeuren dat iemand vergeet zn tas weg te halen). Ongevraagd een tas verplaatsen vind ik een beetje not done.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom ? Je hebt geen recht op 2 plaatsen hoor, al denk je dat wel
Johquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
je hebt net zo min recht om met je tengels aan andermans spullen te zittenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jij trekt je daar toch ook niets van aan ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hebt net zo min recht om met je tengels aan andermans spullen te zitten
Ja en dan? Ga je haar vet playen zeker.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef Avey het volgende:
[..]Inderdaad. Als er een leuk meisje binnenkomt hoop ik vaak dat ze maar voor die ene vrije plek naast mij gaat...
Neen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ja en dan? Ga je haar vet playen zeker.
Ik zit dan altijd te bedenken hoe vet het zou zijn om, met een soort gericht EMP-achtig iets, de GSM/mp3speler/walkman/discman van zo'n mongool ongemerkt te kunnen vernielenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef moonmovies het volgende:
Oh en, mensen die hun muziek zo hard zetten dat de hele bus mee mag genieten.Tyf op je met kutherrie van Rihanna
nerdquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik zit dan altijd te bedenken hoe vet het zou zijn om, met een soort gericht EMP-achtig iets, de GSM/mp3speler/walkman/discman van zo'n mongool ongemerkt te kunnen vernielen
Dan zouden de omzetten van winkels als Kijkshop en Media Markt lokaal bijzonder de lucht in schieten
Vernielen niet, maar GSM's jammen kan makkelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik zit dan altijd te bedenken hoe vet het zou zijn om, met een soort gericht EMP-achtig iets, de GSM/mp3speler/walkman/discman van zo'n mongool ongemerkt te kunnen vernielen
Dan zouden de omzetten van winkels als Kijkshop en Media Markt lokaal bijzonder de lucht in schieten
Precies welk gedeelte van mijn post maakt mij een nerd?quote:
Leuk, maar daarmee los je de te hard staande muziek bij zulke gasten niet op en dat is nou net het puntquote:Op woensdag 25 november 2009 00:11 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Vernielen niet, maar GSM's jammen kan makkelijk.
http://www.chinavasion.co(...)d-cellphone-jamming/ bv.
Of voor 20¤ 1tje van 10 meter.
Tja helaas heb ik daar geen links voor. Behalve honkbalknuppels.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies welk gedeelte van mijn post maakt mij een nerd?
[..]
Leuk, maar daarmee los je de te hard staande muziek bij zulke gasten niet op en dat is nou net het punt
topquote:Op woensdag 25 november 2009 01:15 schreef Equites het volgende:
Ik zag vanmiddag anders een jongen van een jaar of 20 die vroeg of een oude mevrouw op zijn plek wilde zitten. Het is maar hoe je er naar kijkt TS.
Jij doet je naam eer aan. Je ligt zeker ook in een deuk als ze languit in het gangpad liggen als de bus optrektquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef mafkees01 het volgende:
Staan voor oudjes vind ik soms wel moeilijk. Hele dag gelopen en gestaan, en dan ben ik blij dat ik kan zitten. Om dan nog te gaan staan... Verdien het ook wel ff vind ik dan
Idd, als je niet durft te vragen dan verdien je het nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef mafkees01 het volgende:
Sommige verdienen het ook wel imo. Ze zijn echt te schijterig om naast iemand te gaan zitten. Stel dat...
Dan ga je maar staan!![]()
Dan moeten ze zich vasthouden, dat moet ik ook doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij doet je naam eer aan. Je ligt zeker ook in een deuk als ze languit in het gangpad liggen als de bus optrekt
Misschien heeft ze een stinkende mensen fetish!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:19 schreef Ensaf het volgende:
Van alle personen naast wie het meisje dat vanochtend in de bus stapte had kunnen plaatsnemen, koos ze mij.
Misschien, ik durfde haar niet aan te spreken.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:21 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een stinkende mensen fetish!
betaaldquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:26 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Je betaald niet voor een stoel.
En ik kende je nog wel als zo'n rustige jongen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:55 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
toen zei ik moet je een vuist op je neus en toen ben ik de bus uitgezet
1. Men neme de tas.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef hondenfokker het volgende:
Ja preices, probleem heel eenvoudig opgelost.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
1. Men neme de tas.
2. Men smijte dat kankerding door de bus
3. Men vrage de jongere of hij er achteraan wil?
4. Men verzoeke de jongere in geval van een negatief antwoord bij stap 3 dan echt reuze, reuze, reuze rap z'n tas te pakken en een andere plek te vinden.
Allemaal niet zo moeilijk hoor. Asociaal gedrag van kinderen bestrijd je het best met asociaal gedrag.
achterlijke hoerquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik leg hem ook op de stoel naast me. als iemand me vraag er te mogen zitten, of als ik zie dat het druk wordt, haal ik hem met alle liefde weg.
5. Jongen lacht je uit.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
1. Men neme de tas.
2. Men smijte dat kankerding door de bus
3. Men vrage de jongere of hij er achteraan wil?
4. Men verzoeke de jongere in geval van een negatief antwoord bij stap 3 dan echt reuze, reuze, reuze rap z'n tas te pakken en een andere plek te vinden.
er zaten vanmiddag twee oudere dames bij de bushalte, waarvan er zeker 1 gewoon in goede conditie was.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:15 schreef Equites het volgende:
Ik zag vanmiddag anders een jongen van een jaar of 20 die vroeg of een oude mevrouw op zijn plek wilde zitten. Het is maar hoe je er naar kijkt TS.
ja, doei, ze kunnen ook om een plekje vragen, ze zijn niet debiel ofzo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef hondenfokker het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, doei, ze kunnen ook om een plekje vragen, ze zijn niet debiel ofzo.
als een jongere z'n tas niet weghaalt, vragen ze er gewoon om, simpel toch?
Ja hoi, als de busmaatschappijen zorgen dat ik ook aan het raam fatsoenlijk kan zitten zonder met m'n benen klem te zitten tegen de stoel voor me, dan wil ik best opschuiven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
Tja, hoe vaak ik wel niet zie dat buschauffeurs om moeten roepen dat mensen door moeten lopen naar achteren zodat er nog meer mensen in kunnen stappen... Het OV zit elke dag ook wel stampvol met een kudde schapen hoor. Op de een of andere manier daalt het intelligentieniveau van mensen enorm zodra ze zich in een grote groep bevinden.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:46 schreef Stephanti het volgende:
Het zou bovendien niet nodig moeten zijn dat een conducteur in een bomvolle trein om moet gaan roepen dat mensen de tassen van hun stoelen af moeten halen zodat iedereen kan zitten. Hoe aso/mensenschuw ben je dan, als je je tas dan nog niet weghaaltjezus
Ik ga juist daar dan altijd zitten, ook als er nog heul veul plek is. En als ze dan zegt (het zijn altijd vrouwen/meisjes die 2 of 3 stoelen volplempen): er is nog plaats genoeg, dan zeg ik : ja dat weet ik. En blijf wachten tot ze een van dr vele stoelen vrijmaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan het iemand niet kwalijk nemen dat hij of zij niet zo praatgraag is. Je kan ook met een autist te maken hebben. Gewoon je tas weghalen als je ziet dat er mensen moeten staan, simpel.
Vandaag ook, 50-jarig vlot-kapsel vrouwtje met arrogante kutkop bezet zelf een stoel, en 2(!) stoelen tegenover haar bezet ze met 2 kleine tasjes! Die nota bene ook wel op 1 stoel passen (of eronder).
Nu kan iemand inderdaad wel vragen om die tassen weg te halen, maar waarom zou je in de eerste instantie 2 stoelen voor niks bezetten? Dat is gewoon ronduit asociaal.
aan het raam of aan het gangpad maakt in dat geval geen reet uit?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:08 schreef Light het volgende:
[..]
Ja hoi, als de busmaatschappijen zorgen dat ik ook aan het raam fatsoenlijk kan zitten zonder met m'n benen klem te zitten tegen de stoel voor me, dan wil ik best opschuiven.
Recht naar voren, ja. Schuin opzij niet natuurlijk, het gangpad is extra beenruimte (die ik uiteraard wel vrij houd als er mensen langs willen). Ik sta liever dan dat ik met te weinig beenruimte aan de raamkant zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aan het raam of aan het gangpad maakt in dat geval geen reet uit?
beenruimte is op die stoelen precies gelijk..?
Een keer zat ik in een écht bomvolle bus. Stappen er bejaarden in, dus ik geef mijn plek aan de eerste. Volgen vervolgens anderen mijn goede voorbeeld en staan er meer mensen op voor de andere bejaarden.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:02 schreef Alborz het volgende:
Ik doe mijn tas standaard onder m'n stoel, en vraag meestal aan ouderen of ze op mijn plek willen zitten (als de bus vol is). Volgens mij ben ik ook een van de weinige die dat doet.
Dat is inderdaad ook zoiets. Vooral studenten reizen vaak genoeg met de bus om te weten dat je gewoon zoveel mogelijk naar achteren moet doorlopen. Zelfs toen een keer een kinderwagen op de verkeerde plek moest staan (omdat het te druk was in die 'kinderwagenruimte') moest ik roepen 'we kunnen ook doorlopen hoor'. Toen pas begon er beweging in te komen.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tja, hoe vaak ik wel niet zie dat buschauffeurs om moeten roepen dat mensen door moeten lopen naar achteren zodat er nog meer mensen in kunnen stappen...
die mensen van 70+ stonden in de jaren 40 ook gewoon in de trein. Niet mopperen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef hondenfokker het volgende:
Whehequote:Op donderdag 26 november 2009 01:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Edit: Oh ja, die plek aan het raam vrijhouden, ook zoiets ja.Deze week heb ik een oude vrouw het nog zien doen... Inderdaad haal stoïcijns voor d'r uit blijven kijken, ik ging schuin tegenover haar (dus bij het raam) zitten, naast mij (dus recht tegenover die vrouw) kwam nog iemand zitten en in het gangpad stond nog een meisje die wilde zitten. Het kadaver weigerde natuurlijk op te schuiven, dus is die meid gewoon over haar heen gestapt om alsnog op die lege plek te gaan zitten. Chagrijnig dat die bejaarde was.
't OV kan best leuk zijn af en toe.
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelfs toen een keer een kinderwagen op de verkeerde plek moest staan (omdat het te druk was in die 'kinderwagenruimte') moest ik roepen 'we kunnen ook doorlopen hoor'. Toen pas begon er beweging in te komen.
Wat ben ik toch een busheld.
Jouw tas heeft geen kaartje gekocht en dus geen recht op een zitplekquote:Op donderdag 26 november 2009 10:09 schreef honda1990 het volgende:
Ach als ik met de trein reis dan zet ik ook altijd mijn tas op een stoel, als het vol is doe ik hem weg. Als ik het een keer vergeet moet een autist ook niet lopen klagen dat hij niet kan zitten, je kan het ook gewoon vragen. Ik heb sowieso een hekel aan mensen die mensenschuw zijn, je hebt toch leren communiceren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |