Black Friday is the Friday after Thanksgiving in the United States, which is the beginning of the traditional Christmas shopping season. The term dates back to at least 1966, although its usage was primarily on the East coast. The term has become more common in other parts of the country since 2000. Because Thanksgiving falls on the fourth Thursday in November in the United States, Black Friday occurs between the 23rd and the 29th of November.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:41 schreef RvLaak het volgende:
tvp &... Black FridayWordt er een flinke daling verwacht?
Klinkt raar inderdaad maar merk het zelf ook. Lijkt me wel dat aankopen in het duurdere segment van de markt deels vervangen worden door de wat goedkopere producten.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een feit is dat als mensen het krap hebben ze juist veel uitgeven tijdens de feestdagen.
Kerstmis valt al jáááren op 25 december. Dat is nauwelijks nog specifieke marktinformatie te noemen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een feit is dat als mensen het krap hebben ze juist veel uitgeven tijdens de feestdagen. Morgen na een kleine daling wat longs inkopen
Ja, ik wou net zeggen, Thanksgiving morgen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Vandergeld het volgende:
Morgen weer een bijna year high voor Wall Street, 100% garantie.
a, dank... Werd al wel gemeld afgelopen maandag op BNR, maar was het vergetenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Black Friday is the Friday after Thanksgiving in the United States, which is the beginning of the traditional Christmas shopping season. The term dates back to at least 1966, although its usage was primarily on the East coast. The term has become more common in other parts of the country since 2000. Because Thanksgiving falls on the fourth Thursday in November in the United States, Black Friday occurs between the 23rd and the 29th of November.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kerstmis valt al jáááren op 25 december. Dat is nauwelijks nog specifieke marktinformatie te noemen.
Ehm, ik zie de Nikkei inderdaad ook zo enorm stijgen, door de kracht van de Yen...quote:Tegenover de Japanse yen bereikte de munt ook een nieuw dieptepunt, maar in dit geval was het de laagste koers voor USD/JPY sinds 1995! Een verzwakking van de dollar ging de laatste maanden gepaard met een opwaartse aandelenmarkt.
Een mogelijk excuus van de aandelenmarkten om de oktobertoppen niet te doorbreken, is hierdoor niet meer voorhanden
Wat wil jij hier nu eigenlijk precies mee zeggen?quote:Op donderdag 26 november 2009 08:56 schreef Lemans24 het volgende:
Hebben jullie ook een kalkoen in je schoen gevonden vanochtend?
Ik las net een stukje op IEX.nl van rene van Mourik, waaruit het onderstaande komt:
[..]
Ehm, ik zie de Nikkei inderdaad ook zo enorm stijgen, door de kracht van de Yen...
(ja, ik weet dat de rente in Japan lager is dan in Europa).
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:10 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Wat wil jij hier nu eigenlijk precies mee zeggen?
Hier heeft de Sint drie gouden euromunten bezorgd!quote:Op donderdag 26 november 2009 08:56 schreef Lemans24 het volgende:
Hebben jullie ook een kalkoen in je schoen gevonden vanochtend?
Helaas door de stop lossquote:Op donderdag 26 november 2009 09:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goedemorgen. Net even een klein gokje gewaagd en longs van 1 euro gekocht.
9:32 was de bodem, dus doe je goed!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef LXIV het volgende:
Mijn putjes er nét uit gedaan voor 10,80. Toch weer 1,80 winst per stuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |