Dream on, eens is het sprookje van alle bulls voorbijquote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Arcee het volgende:
308,55, -3%
Volgende week weer vrolijk naar 320? Zo gaat 't steeds.
Het zou wel heel mooi zijn als we morgen nog een rode dag krijgen. Als er morgen nog 2.5% afgaat, wat gelijk staat aan ong. 130 punten op de FTSE. Uitgaande van 450 pond per index punt zit je dan op een winst van 60.000 pondquote:Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dream on, eens is het sprookje van alle bulls voorbij
Ik zou niet te enthousiast worden want als dat gebeurd opent de US met een megagap, wel mogelijk natuurlijk, maar ik acht het niet heel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zou wel heel mooi zijn als we morgen nog een rode dag krijgen. Als er morgen nog 2.5% afgaat, wat gelijk staat aan ong. 130 punten op de FTSE. Uitgaande van 450 pond per index punt zit je dan op een winst van 60.000 pond
Maar wanneer dan? Jij voorspelt 't elke week, maar 't gebeurt nooit. De kunst is om het te timen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef Vandergeld het volgende:
Dream on, eens is het sprookje van alle bulls voorbij
Ik doe het ook niet, die CFD's zijn immers gebasseerd op de futures, en dan heb je te maken met die gap voor de opening. En als je de gap inderdaad verkeerd pakt, verlies je in 1 hap direct 20K binnen een uur en dan gaan er wat stoelen door het raam heen hierquote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zou niet te enthousiast worden want als dat gebeurd opent de US met een megagap, wel mogelijk natuurlijk, maar ik acht het niet heel waarschijnlijk.
Ik heb eerst nog een geweldige longrit gehad sinds 240, en pas sinds de 10.000 van de Dow Jones ben ik uberbearish. En de verliezen die ik nu heb geleden met het shorten gaan zich dubbel en dik terugbetalen komende maandenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar wanneer dan? Jij voorspelt 't elke week, maar 't gebeurt nooit. De kunst is om het te timen.
ik ga voor een van de volgende mogelijkheden, ik denk eerst naar 1080 met de SP en dan nog een eind jaars overshoot naar 1150. Vanaf het volgende jaar vrijwel gelijk naar beneden....quote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zou niet te enthousiast worden want als dat gebeurd opent de US met een megagap, wel mogelijk natuurlijk, maar ik acht het niet heel waarschijnlijk.
Zit nu op net iets boven de 100%quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Even een jaarsalaris binnengehaald op een doordeweekse werkdag.
ideaal tochquote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef Vandergeld het volgende:
Komende jaren ook nog een echte crash waarschijnlijk, waarbij er meer dan 20% op een dag afvliegt. Daarnaast verschillende minicrashes( verliezen groter dan -8%).
S&P niet zo duidelijk laatste tijd, dan vind ik de DJ duidelijker, want die breekt toch zeer duidelijk niet heen door een zeer belangrijke weerstand.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik ga voor een van de volgende mogelijkheden, ik denk eerst naar 1080 met de SP en dan nog een eind jaars overshoot naar 1150. Vanaf het volgende jaar vrijwel gelijk naar beneden....
[ afbeelding ]
Voor shorters wel, er komen weer tijden aan waarbij je makkelijk 100% op een dag op een optie kunt scoren, vandaag is in ieder geval al 1 zo een dag.quote:
jah ,alleen de volatiliteit wil ik nog wel effe wat hoger hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Voor shorters wel, er komen weer tijden aan waarbij je makkelijk 100% op een dag op een optie kunt scoren, vandaag is in ieder geval al 1 zo een dag.
vandaag 13% hoger, nog niet tevredenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:17 schreef edwinh het volgende:
[..]
jah ,alleen de volatiliteit wil ik nog wel effe wat hoger hebben
nopequote:Op donderdag 26 november 2009 16:19 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
vandaag 13% hoger, nog niet tevreden
Ik heb net ook calls 310 gekocht voor morgenochtend. Waarom? Omdat de Yanken zich waarschijnlijk geen flikker aantrekken van wat vandaag in Europa gebeurt en wij hen weer slaafs volgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Ik heb dus echt de neiging om calls te kopen voor morgenochtend. (om daarna meteens weer de deur uit te doen)
Quoted for future referencequote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik heb eerst nog een geweldige longrit gehad sinds 240, en pas sinds de 10.000 van de Dow Jones ben ik uberbearish. En de verliezen die ik nu heb geleden met het shorten gaan zich dubbel en dik terugbetalen komende maanden.
Dow Jones gaat niet door 10400-10500 weerstandszone heen en dollar heeft hoogstwaarschijnlijk een bodem gezet( zie grafiek vanmorgen), dus kans is groot dat top er staat.
Denk ik ook. Dubai kan hun ook geen reet schelen. (maar ons toch eigenlijk ook niet?)quote:Op donderdag 26 november 2009 16:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb net ook calls 310 gekocht voor morgenochtend. Waarom? Omdat de Yanken zich waarschijnlijk geen flikker aantrekken van wat vandaag in Europa gebeurt en wij hen weer slaafs volgen.
ING zit er ook inquote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Dubai kan hun ook geen reet schelen. (maar ons toch eigenlijk ook niet?)
quote:ING is een 'kleinere partij' in het consortium van banken dat in juni 2008 een lening van $5,5 miljard heeft verstrekt aan Dubai World.
Dat zegt een woordvoerder van ING donderdag tegen Dow Jones Nieuwsdienst. "We hebben een deel van die lening verstrekt, maar waren geen leidende partij en zaten onderin het consortium", aldus de woordvoerder.
De Nederlandse bank en verzekeraar, die daarnaast een 'verwaarloosbare' blootstelling heeft aan obligaties van Dubai World, ziet naar aanleiding van het betalingsuitstel bij het Arabische staatsfonds geen reden om de afgegeven verwachting voor kredietverliezen in de komende kwartalen aan te passen.
ING heeft aangegeven dat de risicokosten, in de vorm van toevoegingen aan de voorzieningen voor slechte leningen, in de komende kwartalen op een vergelijkbaar niveau zullen liggen als in de eerste drie kwartalen van dit jaar.
Het staatsfonds uit het Arabische emiraat heeft een half jaar uitstel gevraagd voor afbetaling van schulden aan schuldeisers, in het kader van een herstructurering.
Andere banken die in juni 2008 de meest recente lening aan Dubai World faciliteerden waren de Britse banken HSBC, RBS, Lloyds, de Franse investeringsbank Calyon, onderdeel van Credit Agricole, Japanse en Arabische banken.
Calyon heeft laten weten een "kleine blootstelling" te hebben aan de schuld van Dubai World, en zich geen zorgen te maken over de herstructurering.
Banken in een bankconsortium dat een lening verstrekt, verstrekken een deel van het geleende geld doorgaans zelf, en plaatsen de rest door naar andere banken en institutionele beleggers.
quote:Iedereen die geboren is tussen grofweg 1945 en 1955 behoort tot de babyboomgeneratie. Deze generatie (+54 jaar) is de groep van het grote graaien. Opgegroeid als 'protestgeneratie' kennen velen van hun blind de weg in het juridische/gemeentelijke klaagcircuit. Sterker, ze zijn het klaagcircuit. Kun je wel piepen over allochtonen, maar babyboomers zijn erger. Veel erger. Geef je een feestje en staat de politie aan de deur? In 99.9% van de gevallen was het een babyboomer die klaagde over geluid. Problemen met een schutting? Babyboomer. Oeverloos gelul over een dakgoot? Dat kan alleen met een babyboomer. De buurman die aan je kinderen friemelt? Land in politieke malaise storten? Dát zijn babyboomers. Financiële crisis? Babyboomers. Babyboomers houden het glazen plafond vast. Daarnaast zijn babyboomers de oorzaak van ALLE ellende in dit land. Een ander probleem is dat babyboomers schaamteloos zijn. Spreek je ze aan op hun wangedrag van de afgelopen 30 jaar, dan buigen ze niet veelbetekenend hun hoofd. Welnee, ze worden boos. Daarom presenteert GeenStijl de BABYBOO-METER. Een handige online tool om te kijken naar het aantal babyboomers in je wijk. Vul je postcode in en je weet hoeveel overlast veroorzakende bijnabejaarden er in je buurt wonen. At Your Service!
Hmm, dat niet alleen, want over het algemeen na een flinke afstraffing zie je nu eenmaal vaak een stijging de dag erna. Daar hebben de yanks niet veel mee te maken.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb net ook calls 310 gekocht voor morgenochtend. Waarom? Omdat de Yanken zich waarschijnlijk geen flikker aantrekken van wat vandaag in Europa gebeurt en wij hen weer slaafs volgen.
Babyboomersquote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef RvLaak het volgende:
Lol, zelfs GeenStijl geeft nu de babyboomers de schuld van veel ellende & de crisis:
GeenStijl presenteert: De Babyboomer Detector
[..]
Zolang de AEX nog 150 punten te hoog staat blijf ik in eenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef Arcee het volgende:
Ik blijf het toch bizar vinden dat nu de beurzen flink in het rood gaan iedereen ineens weer in een "![]()
"-stemming is.
Nog niet genoeg actie gehad op dagje zonder wall streetquote:Op donderdag 26 november 2009 16:39 schreef knnth het volgende:
We zijn wel een beetje uitgerockenrolld ...blijft tussen 308 en 308,5 hangen ...
dat zeiden we 2 uur geleden ook bij 311quote:Op donderdag 26 november 2009 16:39 schreef knnth het volgende:
We zijn wel een beetje uitgerockenrolld ...blijft tussen 308 en 308,5 hangen ...
Geeft de dag nog een beetje kleur tochquote:Op donderdag 26 november 2009 16:40 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nog niet genoeg actie gehad op dagje zonder wall street
Mja, maar we zijn indertussen (op de ftse) wel degelijk 70 punten gedaaldquote:Op donderdag 26 november 2009 16:39 schreef knnth het volgende:
Voor een gap morgen zullen we boven de 316 moeten openen, dat is nog een flinke opdrachtquote:Op donderdag 26 november 2009 16:43 schreef knnth het volgende:
[..]
Geeft de dag nog een beetje kleur toch
Was ook veel te laat ingestapt, pas bij 309,5 ipv bij opening ... ik moet toch meer lef hebben, dit soort acties doe ik nb niet om m'n pensioen ...
nouja, ik put nu de money waar mijn mouth is en ga long voor morgen. hopen op een dikke gap
Oeh, voor de tweede keer door de 308quote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef edwinh het volgende:
[..]
dat zeiden we 2 uur geleden ook bij 311
dat gaat niet gebeuren, vanavond alleen program trades op de futures, morgen openen we gewoon vlak of licht in de min denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Voor een gap morgen zullen we boven de 316 moeten openen, dat is nog een flinke opdracht
wat is het lekker als iemand anders geld verliest en jij wint hequote:Op donderdag 26 november 2009 16:45 schreef knnth het volgende:
[..]
Oeh, voor de tweede keer door de 308
Inderdaad lekker om eens aan de andere kant te zittenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef edwinh het volgende:
[..]
wat is het lekker als iemand anders geld verliest en jij wint he
Dat is wel wat gemeen, al heb ik hier niet mensen gehoord die hier long zitten. Ik zit er misschien nog wel over na te denken om alles vast te houden en dan short te blijven zitten.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef edwinh het volgende:
[..]
wat is het lekker als iemand anders geld verliest en jij wint he
In xxxxxx woonden op 1 januari 2008 7780 mensen, waarvan 1070 babyboomers (13.8%).quote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef RvLaak het volgende:
Lol, zelfs GeenStijl geeft nu de babyboomers de schuld van veel ellende & de crisis:
GeenStijl presenteert: De Babyboomer Detector
[..]
+ 61.54% and countingquote:Op donderdag 26 november 2009 16:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Inderdaad lekker om eens aan de andere kant te zitten
+6% en blij als 'n kind
ik blijf zitten overnight er gebeurt toch niks aan de andere kant.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is wel wat gemeen, al heb ik hier niet mensen gehoord die hier long zitten. Ik zit er misschien nog wel over na te denken om alles vast te houden en dan short te blijven zitten.
correctiequote:
Ik zit op dit moment op het dubbele, maar dat is niet helemaal fair gezien die CFD's zwaar overleveraged zitten.quote:
Good for youquote:
Heb ik het goed als ik denk dat de volumes op de AEX weer redelijk normaal te noemen zijn?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is wel wat gemeen, al heb ik hier niet mensen gehoord die hier long zitten. Ik zit er misschien nog wel over na te denken om alles vast te houden en dan short te blijven zitten.
En was is ffquote:Op donderdag 26 november 2009 16:53 schreef knnth het volgende:
[..]
Good for you
Begin nu toch wel te twijfelen, laten doorlopen of toch long voor morgen ...
307 komt in de buurt
ik heb mijn laatse portie daarnet tegen hoge markt prijs aangeboden kijken of er nog iemand honger heeft en anders maar nietquote:Op donderdag 26 november 2009 16:53 schreef knnth het volgende:
[..]
Good for you
Begin nu toch wel te twijfelen, laten doorlopen of toch long voor morgen ...
307 komt in de buurt
Weet ik niet. Die claim zal geen deel gaan uitmaken van de AEX want die verdwijnen gewoon weer als ze zijn uitgeoefend. Maar de samensteller van de AEX zou eigenlijk de weging van ING moeten aanpassen met de waarde van de claims. Maar of ze dat doen?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef Lemans24 het volgende:
SeLang, wat gebeurt er met de claim van ING, zodra deze hier ook wordt afgesplitst van het aandeel? Blijft deze onderdeel van de AEX uitmaken, of blijft deze buiten buiten de AEX?
Niet te vroeg juichen, misschien halen we het nogquote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef Vandergeld het volgende:
Lol, en ik vanmorgen met het kan ook -5% op een dag dat US dicht is, had zelf niet verwacht dat we nog zo dichtbij zouden komen
Dat denk ik wel, anders zou de FTI wel lager staan dan de gewone index.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Weet ik niet. Die claim zal geen deel gaan uitmaken van de AEX want die verdwijnen gewoon weer als ze zijn uitgeoefend. Maar de samensteller van de AEX zou eigenlijk de weging van ING moeten aanpassen met de waarde van de claims. Maar of ze dat doen?
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, misschien halen we het nog
Lekker op vakantie?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop het nietdan moeten we nog eens 93 punten zakken op de FTSE
. Als dat gebeurt, zal ik de rest van dit jaar niet meer traden, en eventueel volgend jaar ook niet.
hoe hoog was je margin op dit portie ?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop het nietdan moeten we nog eens 93 punten zakken op de FTSE
. Als dat gebeurt, zal ik de rest van dit jaar niet meer traden, en eventueel volgend jaar ook niet.
Nee zeker niet. Gewoon het traden even afsluiten. Het vergt namelijk wel veel fysiek en mentaal.quote:
matigquote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lekker op vakantie?
Ennuh... de volumes?
Hoog genoeg..quote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef edwinh het volgende:
[..]
hoe hoog was je margin op dit portie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |