Dream on, eens is het sprookje van alle bulls voorbijquote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Arcee het volgende:
308,55, -3%
Volgende week weer vrolijk naar 320? Zo gaat 't steeds.
Het zou wel heel mooi zijn als we morgen nog een rode dag krijgen. Als er morgen nog 2.5% afgaat, wat gelijk staat aan ong. 130 punten op de FTSE. Uitgaande van 450 pond per index punt zit je dan op een winst van 60.000 pondquote:Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dream on, eens is het sprookje van alle bulls voorbij
Ik zou niet te enthousiast worden want als dat gebeurd opent de US met een megagap, wel mogelijk natuurlijk, maar ik acht het niet heel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zou wel heel mooi zijn als we morgen nog een rode dag krijgen. Als er morgen nog 2.5% afgaat, wat gelijk staat aan ong. 130 punten op de FTSE. Uitgaande van 450 pond per index punt zit je dan op een winst van 60.000 pond
Maar wanneer dan? Jij voorspelt 't elke week, maar 't gebeurt nooit. De kunst is om het te timen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef Vandergeld het volgende:
Dream on, eens is het sprookje van alle bulls voorbij
Ik doe het ook niet, die CFD's zijn immers gebasseerd op de futures, en dan heb je te maken met die gap voor de opening. En als je de gap inderdaad verkeerd pakt, verlies je in 1 hap direct 20K binnen een uur en dan gaan er wat stoelen door het raam heen hierquote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zou niet te enthousiast worden want als dat gebeurd opent de US met een megagap, wel mogelijk natuurlijk, maar ik acht het niet heel waarschijnlijk.
Ik heb eerst nog een geweldige longrit gehad sinds 240, en pas sinds de 10.000 van de Dow Jones ben ik uberbearish. En de verliezen die ik nu heb geleden met het shorten gaan zich dubbel en dik terugbetalen komende maandenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar wanneer dan? Jij voorspelt 't elke week, maar 't gebeurt nooit. De kunst is om het te timen.
ik ga voor een van de volgende mogelijkheden, ik denk eerst naar 1080 met de SP en dan nog een eind jaars overshoot naar 1150. Vanaf het volgende jaar vrijwel gelijk naar beneden....quote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zou niet te enthousiast worden want als dat gebeurd opent de US met een megagap, wel mogelijk natuurlijk, maar ik acht het niet heel waarschijnlijk.
Zit nu op net iets boven de 100%quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Even een jaarsalaris binnengehaald op een doordeweekse werkdag.
ideaal tochquote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef Vandergeld het volgende:
Komende jaren ook nog een echte crash waarschijnlijk, waarbij er meer dan 20% op een dag afvliegt. Daarnaast verschillende minicrashes( verliezen groter dan -8%).
S&P niet zo duidelijk laatste tijd, dan vind ik de DJ duidelijker, want die breekt toch zeer duidelijk niet heen door een zeer belangrijke weerstand.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik ga voor een van de volgende mogelijkheden, ik denk eerst naar 1080 met de SP en dan nog een eind jaars overshoot naar 1150. Vanaf het volgende jaar vrijwel gelijk naar beneden....
[ afbeelding ]
Voor shorters wel, er komen weer tijden aan waarbij je makkelijk 100% op een dag op een optie kunt scoren, vandaag is in ieder geval al 1 zo een dag.quote:
jah ,alleen de volatiliteit wil ik nog wel effe wat hoger hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Voor shorters wel, er komen weer tijden aan waarbij je makkelijk 100% op een dag op een optie kunt scoren, vandaag is in ieder geval al 1 zo een dag.
vandaag 13% hoger, nog niet tevredenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:17 schreef edwinh het volgende:
[..]
jah ,alleen de volatiliteit wil ik nog wel effe wat hoger hebben
nopequote:Op donderdag 26 november 2009 16:19 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
vandaag 13% hoger, nog niet tevreden
Ik heb net ook calls 310 gekocht voor morgenochtend. Waarom? Omdat de Yanken zich waarschijnlijk geen flikker aantrekken van wat vandaag in Europa gebeurt en wij hen weer slaafs volgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Ik heb dus echt de neiging om calls te kopen voor morgenochtend. (om daarna meteens weer de deur uit te doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |