quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier een foto van de bewuste overbuurman :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:29 schreef Vetklep het volgende:
Ik zou ze aanklagen. Zomaar een luxe taart die voor je moeder bedoelt was, opgegeten.
gewoon tegen de raam gooienquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:08 schreef LasTeR het volgende:
Iedere dag een slagroomtaart van de Aldi van een euro voor hun deur zetten, tot ze hun excuses aanbieden.
Gewoon tegen die raam gooien wollahquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:24 schreef Penisbaard het volgende:
Zeker dikke mensen? Die zijn nooit te vertrouwen
Of verrotte uitgekookte brocolli door hun brievenbus proppen maar dan wel midden in de nacht zodat ze de volgende ochtend met de stank zitten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef Dzjenn. het volgende:
Bosche Bollen door de brievenbus pletten, dat zal de aso's leren!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:34 schreef BlueMage het volgende:
Bak een nieuwe taart voor de overburen en poep & pies in 't beslag?
Aangifte voor een taart?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb je aangifte gedaan? Want dit komt toch overeen met diefstal.
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Of verrotte uitgekookte brocolli door hun brievenbus proppen maar dan wel midden in de nacht zodat ze de volgende ochtend met de stank zitten.
Jij moet haast wel dik zijn, alleen dikke mensen denken zo. Als een goede buurtbewoner ga je inderdaad gewoon netjes langs alle huizen, je weet immers maar nooit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef Adelante het volgende:
Alsof niemand hier zelf een taart zou verorberen die zo maar zonder enig bericht aan de deur wordt aangebodenWat doen jullie dan: eerst de hele buurt af of het misschien voor hen is
Ja jij snapt het.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Die kende ik nog nietDus eerst broccoli koken, in een plastic zak doen zodat het niet bij je eigen thuis gaat meuren. en dan na een week tijd plastic zak open maken en bij de buren door de brievenbus tiefen
?
Wat deze man zegt, tis zo erg waarquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:24 schreef Penisbaard het volgende:
Zeker dikke mensen? Die zijn nooit te vertrouwen
Dan heet het geen chocoladetaart, genie..quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef Multivitamine het volgende:
Kankerlijers, gewoon een chocoladetaart van stront laten bezorgen... Zal ze leren!
Goh, dat meen je niet?! Een taart van strontquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef kadoter het volgende:
[..]
Dan heet het geen chocoladetaart, genie..
Je kan beter op gay.nl een sex-ad plaatsen met hun adres erbij, alleen tussen 0:00 en 02:00 uur.
Hij is nog gayer dan in mijn herinneringenquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier een foto van de bewuste overbuurman :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef r3gi3boy het volgende:
Zij dachten natuurlijk, die moeder vanje die is al kankerdik die willen we hart envaat ziektes uitsparen dus vreten wij 'm op. Waarom dande soryr ze hebben haar van hart en vaat-ziekten geredt je weet toch. Dus daarom waarom doe je moeilijk wees blij je moeder leeft nog ze is wel dik man!
Sorry.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:22 schreef sk888er het volgende:
Klacht: Overburen die taart opeten die voor mijn moeder bestemd was en niet eens sorry zeggen….
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |