abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77658942
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:31 schreef Datmaakikweluit het volgende:

[..]

Bedoel je niet prestatiebeurs aangezien je het over halen en dergelijk hebt, of zit ik nu verkeerd?
basis prestatiebeurs heb ik al, wil aanvullend erbij, al is het maar voor even (spaarbank doet de rest dan wel muhahah)
The motivation for me, is them telling me what I could not be
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:33:30 #202
289344 DaanVanKeulen
Het leven is een saai feest
pi_77812663
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:59 schreef vosss het volgende:
Dat ze in scheiding liggen en over elkaar klagen tegen mij !
Ja, als de mijne ruzie hebben gaat mijn vader bij mij klagen en mijn moeder bij mijn broertje
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:33:42 #203
289344 DaanVanKeulen
Het leven is een saai feest
pi_77812671
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:33 schreef DaanVanKeulen het volgende:

[..]

Ja, als de mijne ruzie hebben gaat mijn vader bij mij klagen en mijn moeder bij mijn broertje
pi_77812978
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:33 schreef DaanVanKeulen het volgende:

[..]

om zieltjes te winne?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:21:33 #205
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_77816551
mijn moeder kan niet met computers omgaan, dus moet ik overal bij helpen.

echt zwaar irritant
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_77816744
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:21 schreef poqpoq het volgende:

echt zwaar irritant
Tijdens de opvoeding hebben ze natuurlijk jou nergens bij geholpen?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:42:30 #207
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_77817403
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Tijdens de opvoeding hebben ze natuurlijk jou nergens bij geholpen?
?
ik dacht dat dit het topic 'waar erger jij je aan bij je ouders' was

niet waar ergeren je ouders zich aan bij jou.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_77835548
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:21 schreef poqpoq het volgende:

echt zwaar irritant
is ook zwaar irritant
daarom roep ik altijd me broer erbij en ga ik snel weg
makkelijk opgelost.
Collectible solid silver personalised..
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:24:55 #209
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_77842845
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:42 schreef poqpoq het volgende:

[..]

?
ik dacht dat dit het topic 'waar erger jij je aan bij je ouders' was

niet waar ergeren je ouders zich aan bij jou.
Dat zou een waslijst worden, wil je niet weten
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_77863228
Oh en dat me pa altijd gaat fluisteren in de wachtkamer van de tandarts ofzo.
Wtf? Er hangt geen stiltebord.
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:33:59 #211
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_77865139
Dat mijn vader mij en mijn broer uitnodigt om volgende week zondag naar de "mannen"dag van zijn bijbelkring te gaan.
pi_77865252
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef Ypmaha het volgende:
Dat mijn vader mij en mijn broer uitnodigt om volgende week zondag naar de "mannen"dag van zijn bijbelkring te gaan.
dat wordt dus vorken eten voor de priester
pi_77887070
Dat mijn vader bijna nooit iets tegen me zegt of over school met me praat en als ik dan slechte cijfers haal, is hij over de rooie en blijft hij maar zeiken

En dat mijn vader *pakt lijst erbij*:
- snurkt
- zeer onsmakelijk smakt
- harde ademhaling heeft (compleet bos is zijn neus)
- altijd alles kwijt is
- laat van begrip is (hij wordt al wat ouder...)
- langzaam is in zijn doen
- altijd alle deuren, verwarming etc. 10x checken voordat hij gaat slapen

Moet ik doorgaan?
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:17:24 #214
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_77889438
Mijn mutti heeft in het weekend, als ze een kuthumeur heeft, altijd een tic dat 'schoonmaken' heet. Ik moet dit schoonmaken, dat schoonmaken, het moet er wel goed uitzien, blablabla. NU EN GELIJK. En als je er iets tegen zegt word je afgeblaft.
Ik heb niks tegen schoonmaken, maar waarom uitgerekend in het weekend, uitgerekend wanneer ze een kuthumeur heeft, en waarom kan ze het niet op een normale manier brengen?

Ze (mutti en stiefpa) zeggen ook dat het huis er goed uit moet zien voor gasten. Welke gasten...? ga je bed opmaken, ditdat. dan zeg ik: Ja, dan doe ik de deur toch dicht? Nee, dat is niet goed, want de gasten moeten het zien! (Hoe perfect hun dochter wel niet is.) En nog steeds, welke gasten?

Mijn stiefpa kan er niet tegen als ik niet in beweging ben of actief bezig ben met mijn hobby. Toevallig is mijn hobby webdesign (& computeren in het algemeen) maar dat is niet actief volgens hem. Dat is alleen maar zitten en kijken. Ja, wat doet hij dan? Zitten en kijken, achter de tv. Of zitten en met een lijmtubetje klooien, voor zijn modelboot. En als hij zijn bui weer aanheeft, loop hij naar mijn kamer toe, trekt hij de stekker eruit en moet ik actief doen. ja, wat? (Dan krijg ik meestal te horen dat ik moet gaan fietsen, maar dan kunnen ze me naar het ziekehuis brengen voor mijn knie >.< )

Als zij om 7 uur wakker zijn moet ik dat ook. Dan moet ik direct het bed uit, hophophop actief (letterlijk), het liefst ook nog ochtendgymnastiek en alles moet zo actief mogelijk. Als ik na een half uur nog steeds op bed leg dan word ik zowat het bed uitgeslagen omdat ik een luie, apatische kutpuber ben.

Mijn zusjes janken vaak en als ik erbij zit krijg ik daar de schuld van, dat ik ze aan het janken heb gemaakt. Dan is mn stiefpa helemaal pissed off en krijg ik een keiharde klap voor mn kanus terwijl ik niks heb gedaan

Mijn mutti schept op over me. Ja, ze zit in 5vwo, echt heel slim, ditdat, etc. Waarom? Ik mag dan wel de enige vwo-scholier zijn uit de hele familie (ik kom uit een mavofamilie zegmaar) maar voor de rest ben ik een normaal mens

Als mijn opa en oma (ouders van mutti) op visite zijn gaat het altijd maar over 2 dingen: Mijn broer en geld. En dan wordt mijn mening erover gevraagd, terwijl ik er niks mee te maken wil hebben. Ook krijgen ze te horen van hen dat ik nog steeeeeds geen werk heb gevonden en dan worden ze boos op me omdat ik apatisch en lui ben volgens hen.
Werk waar ik redelijk geschikt voor ben is vanaf 18 jaar Niet doordenken En vind ik geschikt werk is het te ver weg

Ik heb weleens woorden met mijn stiefpa en dan is mn mutti het roooooerend mee eens met hem! terwijl ze weet dat ik gelijk heb. Als hij weer op zijn eiland zit (hij werkt op een booreiland) dan vraag ik weleens waarom dat zo is. Zegt ze: "Ja, ik ben het niet altijd met hem eens hoor." Nou, waarom geef je hem dan altijd gelijk, je bent toch verbaal sterker dan hem?

Dit was het zo ongeveer wel
Kaleidoscopiklimax
pi_77890803
tijd om op kamers te gaan en je ouders alleen nog te zien met kerst
  donderdag 11 februari 2010 @ 18:39:31 #216
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_77892088
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:59 schreef Synthesist het volgende:
tijd om op kamers te gaan en je ouders alleen nog te zien met kerst

NIeuwe klacht: Mijn stiefpa is soms te klef En hij luistert niet naar me als ik zeg dat dat reteirritant is.
Kaleidoscopiklimax
pi_77965548
Dat ze altijd alles weten... Deneken ze
pi_77967986
Dat mijn vader niet werkt, de hele dag een trainingspak aanheeft, altijd zat is als ik thuiskom en op straat aan zijn golf 2 sleutelt.

mijn moeder heeft een navelpiercing met een playboybunny er aan, rookt 1,5e buil shag per dag en heeft seks met een vriend van mijn vader, mijn vader mag dit niet weten, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dit niet weet.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_77987441
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Dat mijn vader niet werkt, de hele dag een trainingspak aanheeft, altijd zat is als ik thuiskom en op straat aan zijn golf 2 sleutelt.

mijn moeder heeft een navelpiercing met een playboybunny er aan, rookt 1,5e buil shag per dag en heeft seks met een vriend van mijn vader, mijn vader mag dit niet weten, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dit niet weet.
Het leven is kut
pi_77988660
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef Lord_Cardigan het volgende:

en als je hem belt of hij je wilt ophalen ,roept ie dan ook hard "KOMTDERAN KUDT!"?
pi_77993895
als er een kampioenschap zou worden gehouden over de vader die het meest zeurt over cijfers... nou dan kan de rest meteen weg mijn vader wint dan zoiezo
  maandag 15 februari 2010 @ 01:16:08 #222
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_78008146
Dat mijn moeder zenuwachtiger is voor een tentamen van mij, dan ikzelf.
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  maandag 15 februari 2010 @ 02:00:38 #223
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_78008714
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:59 schreef flopflipflap het volgende:
als er een kampioenschap zou worden gehouden over de vader die het meest zeurt over cijfers... nou dan kan de rest meteen weg mijn vader wint dan zoiezo
Hij zeurt vooral over je cijfers voor Nederlands zeker?
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  maandag 15 februari 2010 @ 02:04:04 #224
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78008746
quote:
Op maandag 15 februari 2010 01:16 schreef di0r1 het volgende:
Dat mijn moeder zenuwachtiger is voor een tentamen van mij, dan ikzelf.
  maandag 15 februari 2010 @ 03:08:50 #225
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_78009059
dat als ik 10 uur op een dag achter de pc zit en dat mn pa dan gaat zeiken dat ik wat nuttigs moet gaan doen. terwijl hij zelf hersenloos tv zit te kijken.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')