abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77239424
quote:
Op maandag 25 januari 2010 01:02 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Jij pakt voor elke hap appelmoes een nieuwe lepel?
Nee? Maar je kan ook genoeg appelmoes op je bord leggen ipv steeds je lepel er terug in douwen?
  maandag 25 januari 2010 @ 12:01:37 #152
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_77243482
Ook als je op stap gaat:

Met wie ga je er naartoe?
Kennen we hun ?
Waren komen ze uit ?
Waar ga je uit?
Drink je niet teveel?
Wel minimaal met 2 man naar huis fietsen!

En als iets niet haar weg gaat, dan wordt ze enorm kwaad en hoef je een hele dag niks tegen haar te zeggen, vooral als ik zeg "ben je generaal geweest in je vorig leven"

*gaat in de houding staan*
pi_77244000
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Frankii het volgende:
Ik erger me de laatste tijd aan steeds meer dingen aan mn ouders. Altijd willen ze maar weten waar ik heen ga, wat ik ga doen etc. Als ik naar een maat ga willen ze ook nog eens weten wie hij is, waar hij woont, hoe ik hem ken enzovoorts. En als ik dan thuis ben word ik helemaal uitgehoord over hoe en was en wat er gebeurd is. Ik kan nooit eens het huis uitlopen zonder een complete verantwoording af te leggen. De drang om op kamers te gaan is nu zo groot, maar het is nogal onmogelijk in Utrecht op t moment.

Subtiele kick
Vind je het raar dat je ouders willen weten met wie en wat voor personen jij omgaat? Ik vind het niet meer dan normaal dat je verantwoording moet afleggen zolang je minderjarig en/of thuiswonend bent.
  maandag 25 januari 2010 @ 12:28:14 #154
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_77244251
quote:
Op maandag 25 januari 2010 01:20 schreef ReWout het volgende:
Ik irriteer me eigenlijk nergens aan bij me ouders. Ik krijg slechts zelden vragen als waar ga je naar toe of hoe laat was je thuis. Dit komt waarschijnlijk ook wel omdat het ik (soms) gewoon zelf vertel en ze weten dat ik een verstandige knul ben

Verder zei iemand dat je verplicht aan tafel moest blijven totdat iedereen klaar was met eten. Nou in principe vind ik dat zelf wel ok. Omdat etenstijd gewoon een goed tijdstip is om even naast het eten een gesprek te voeren.
lol ik ben niet anders gewend, als iedereen wegloopt als ie klaar is word het toch een grote chaos en één grote ongezellige boel. Wat is dat nou toch weer
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_77246040
dat als ze al 30 jaar de deur niet uit zijn geweest toch altijd beter denken te weten hoe iets in elkaar zit.
The motivation for me, is them telling me what I could not be
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:02:51 #156
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_77275443
ik erger me aan mijn moeder en haar nieuwe vriend.....hij weet alles beter en als ik dan zeg dat t niet zo is wil ze me niet eens geloven. zelf niet als ik de internetpagina voor mijn neus heb, zij alles mee kan lezen. ze gelooft het pas als hij "goedkeuring" geeft. als hij t gelooft, gelooft zij het ook....:S
en omdat zij niet kan google, bestaan dingen gewoon niet. ook niet als het tegendeel bewezen is. " ja, ik ben allemaal bezorgd"....flikker op mens
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_77275729
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik erger me aan mijn moeder en haar nieuwe vriend.....hij weet alles beter en als ik dan zeg dat t niet zo is wil ze me niet eens geloven. zelf niet als ik de internetpagina voor mijn neus heb, zij alles mee kan lezen. ze gelooft het pas als hij "goedkeuring" geeft. als hij t gelooft, gelooft zij het ook....:S
en omdat zij niet kan google, bestaan dingen gewoon niet. ook niet als het tegendeel bewezen is. " ja, ik ben allemaal bezorgd"....flikker op mens
hmm, lekkere vriend dan.

Dat haat ik dan meer aan mijn oom en stieftante ( ) "je oom kan ZOOOOO goed diitt, en zoooooo goed dat" en als een ander het doet kan het niet
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:33:48 #158
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_77435949
Mijn ouders hebben een Senseo gekocht
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_77436022
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef TGVkopper het volgende:
Mijn ouders hebben een Senseo gekocht

krijg meteen zin in een bakkie ploir
pi_77446609
dat als ik weg ga naar een vriend, zeg ik bijvoorbeeld: ''ik ga naar bart, en ben rond 2 uur thuis(en dan ben ik al snel weg voordat de vragen komen, waar woont hij, is dat die ene gast van vorige week??)''

en dan die ochtend daarna'' hoe was het bij erik??'' en hoe laat was je nou thuis??

godsamme luister is
Collectible solid silver personalised..
pi_77446648
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:17 schreef dogtagz het volgende:
dat als ik weg ga naar een vriend, zeg ik bijvoorbeeld: ''ik ga naar bart, en ben rond 2 uur thuis(en dan ben ik al snel weg voordat de vragen komen, waar woont hij, is dat die ene gast van vorige week??)''

en dan die ochtend daarna'' hoe was het bij erik??''

godsamme luister is
lol

hoe oud zijn jullie eigenlijk dat jullie ouders dat nog moeten weten of ik heb gewoon makkelijke ouders die care hebben
pi_77446734
17

Ze denken meteen dat ik me helemaal lam ga zuipen en dat ik kotsend thuis kom(wat ook wel is gebeurd) maarja dat maakt natuurlijk allemaal niet uit.

verder als mijn vader thuis komt van werk, en ik ben al een tijdje thuis, dat hij dan de deur open doet en me naam noemt op een onbeschrijfbare manier. Daarna doet hij weer de deur dicht dan denk ik, doe is normaal???

maar ze zijn lief af en toe negeren en je kan er mee leven.
pi_77446767
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:22 schreef dogtagz het volgende:
17

Ze denken meteen dat ik me helemaal lam ga zuipen en dat ik kotsend thuis kom(wat ook wel is gebeurd) maarja dat maakt natuurlijk allemaal niet uit.

verder als mijn vader thuis komt van werk, en ik ben al een tijdje thuis, dat hij dan de deur open doet en me naam noemt op een onbeschrijfbare manier. Daarna doet hij weer de deur dicht dan denk ik, doe is normaal???

maar ze zijn lief af en toe negeren en je kan er mee leven.
hmm. mijn ouders hadden al care met 16 xD

mss omdat mijn levenswijze niet zo extreem is (denken ze, ondertussen wordt er met een twingo gedrift op een besneeuwde parkeerplaats woot woot! ).. maar zelfs dan boeit het hun niet. Mss willen ze gewoon van me af
pi_77446859
hahaha
ja ze zijn dan bezorgd over het standaard drank gebruik elke week
maar over illegaal vuurwerk en bb-guns/luchtbuksen doen ze niet moeilijk
me vader betaalt dan zelfs mee voor het illegale vuurwerk
maarja ze hebben niet echt veel inspraak op mij en me broer, dat is wel mooi
pi_77446909
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:26 schreef dogtagz het volgende:
hahaha
ja ze zijn dan bezorgd over het standaard drank gebruik elke week
maar over illegaal vuurwerk en bb-guns/luchtbuksen doen ze niet moeilijk
me vader betaalt dan zelfs mee voor het illegale vuurwerk

maarja ze hebben niet echt veel inspraak op mij en me broer, dat is wel mooi
boys will always be boys ey

mja ik denk dat het vooral komt omdat je dan wel verantwoordelijk bent met da soort praktijken, maar mss zoveel zuipt dat ze denken dat je inwendig beschadigd raakt zeg maar. Ik zou ook niet willen dat mijn kinderen drinken, gewoon omdat ik uit mn kring ervaring ermee heb

ik heb zelf nog nooit gedronken, anders moest ik voor mn eigen rijbewijs gaan dokken dan maar koffie nu drink ik mss 1 keer per jaar een biertje, tijdens een vakantie met vrienden
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:31:40 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_77446969
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:29 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

boys will always be boys ey

mja ik denk dat het vooral komt omdat je dan wel verantwoordelijk bent met da soort praktijken, maar mss zoveel zuipt dat ze denken dat je inwendig beschadigd raakt zeg maar. Ik zou ook niet willen dat mijn kinderen drinken, gewoon omdat ik uit mn kring ervaring ermee heb

ik heb zelf nog nooit gedronken, anders moest ik voor mn eigen rijbewijs gaan dokken dan maar koffie nu drink ik mss 1 keer per jaar een biertje, tijdens een vakantie met vrienden
Dat is echt heel triest, totaal niet drinken omdat je anders je rijbewijs niet krijgt. nogal zielig van je ouders.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_77447005
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is echt heel triest, totaal niet drinken omdat je anders je rijbewijs niet krijgt. nogal zielig van je ouders.
Ik denk juist dat het wel goed is.
Jij doet iets voor hun, en zij doen iets voor jou. En uiteindelijk is het voor jezelf alleen maar beter

zo'n deal had ik ook met mijn ouders, ik zou een jaar lang mijn kamer schoon houden en dan kreeg ik een gitaar van +- 1700 euro.
alleen niet aan begonnen omdat ik daar geen zin in had veel te lui!
pi_77447059
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ach, dat gezuip vond ik toch al niks, net als drugs of roken niet. Ik zette het liever om in sporten.

Vriend van me sportte ook, en trakteerde zijn prestaties met een biertje en bitterballen. En dan raar vinden dat hij niks merkt.

Zou het zo ook bij mijn kindersch doen hoor, als het werkt En nu kan ik natuurlijk anti-berichtne van drinkers verwachten, maar ikzelf heb ook liever een kind dat niet zuipt, rookt, of naalden in z'n arm jast
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:37:11 #169
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_77447100
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:35 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

ach, dat gezuip vond ik toch al niks, net als drugs of roken niet. Ik zette het liever om in sporten.

Vriend van me sportte ook, en trakteerde zijn prestaties met een biertje en bitterballen. En dan raar vinden dat hij niks merkt.

Zou het zo ook bij mijn kindersch doen hoor, als het werkt En nu kan ik natuurlijk anti-berichtne van drinkers verwachten, maar ikzelf heb ook liever een kind dat niet zuipt, rookt, of naalden in z'n arm jast
Ja, want als je bier drinkt zuip je je klem, en wiet komt alleen binnen via naalden in je arm
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_77447408
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, want als je bier drinkt zuip je je klem, en wiet komt alleen binnen via naalden in je arm
zuipt rookt, spuit.

Dat zeg ik niet, maar gezien het uitgaansleven van vrienden voor en het hele coma-zuip-rage heb ik het zelf liever niet. Verder ben ik vrij met bijna alles wel. In the end zullen ze me er dankbaar voor zijn
  zondag 31 januari 2010 @ 14:36:57 #171
289668 Roken
Is slecht voor je.
pi_77477488
Ik erger mij bijna nooit aan mijn ouders, ik heb gewoon het geluk gekregen dat ik ouders heb die gewoon "chill" zijn.

Zolang ik me studie en alles maar goed afrond.
  zondag 31 januari 2010 @ 17:36:28 #172
289687 boellaard
aufwiederschnitzel
pi_77482611
Ik heb eigenlijk ook wel beste ouders maar ja je hebt altijd die kleine ergernissen. Me moeder zegt zo goed als elke dag: "wat ben je vroeg thuis?" Ja ook leuk om jou weer te zien
pi_77482669
quote:
Op zondag 31 januari 2010 @ 17:36 schreef boellaard het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel beste ouders maar ja je hebt altijd die kleine ergernissen. Me moeder zegt zo goed als elke dag: "wat ben je vroeg thuis?" Ja ook leuk om jou weer te zien
Wauw, speciaal een account aangemaakt om dat te melden
  zondag 31 januari 2010 @ 17:40:26 #174
289687 boellaard
aufwiederschnitzel
pi_77482709
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:38 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Wauw, speciaal een account aangemaakt om dat te melden
je moet ergens beginnen
  zondag 31 januari 2010 @ 18:23:47 #175
289488 kaasindekoelkast
de eind-eindbaas
pi_77483713
Mijn pa is ook zo'n grapjas

mijn ma was dus iets aan het lezen, en op een gegeven moment zegt mn ma tegen mn pa;
Hé zo'n colbert zou jou ook wel leuk staan.
Waarop mijn pa dus reageerde; colbert? pf, colernie
Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')