Nee? Maar je kan ook genoeg appelmoes op je bord leggen ipv steeds je lepel er terug in douwen?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Jij pakt voor elke hap appelmoes een nieuwe lepel?
Vind je het raar dat je ouders willen weten met wie en wat voor personen jij omgaat? Ik vind het niet meer dan normaal dat je verantwoording moet afleggen zolang je minderjarig en/of thuiswonend bent.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Frankii het volgende:
Ik erger me de laatste tijd aan steeds meer dingen aan mn ouders. Altijd willen ze maar weten waar ik heen ga, wat ik ga doen etc. Als ik naar een maat ga willen ze ook nog eens weten wie hij is, waar hij woont, hoe ik hem ken enzovoorts. En als ik dan thuis ben word ik helemaal uitgehoord over hoe en was en wat er gebeurd is. Ik kan nooit eens het huis uitlopen zonder een complete verantwoording af te leggen. De drang om op kamers te gaan is nu zo groot, maar het is nogal onmogelijk in Utrecht op t moment.
Subtiele kick
lol ik ben niet anders gewend, als iedereen wegloopt als ie klaar is word het toch een grote chaos en één grote ongezellige boel. Wat is dat nou toch weerquote:Op maandag 25 januari 2010 01:20 schreef ReWout het volgende:
Ik irriteer me eigenlijk nergens aan bij me ouders. Ik krijg slechts zelden vragen als waar ga je naar toe of hoe laat was je thuis. Dit komt waarschijnlijk ook wel omdat het ik (soms) gewoon zelf vertel en ze weten dat ik een verstandige knul ben
Verder zei iemand dat je verplicht aan tafel moest blijven totdat iedereen klaar was met eten. Nou in principe vind ik dat zelf wel ok. Omdat etenstijd gewoon een goed tijdstip is om even naast het eten een gesprek te voeren.
hmm, lekkere vriend dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik erger me aan mijn moeder en haar nieuwe vriend.....hij weet alles beter en als ik dan zeg dat t niet zo is wil ze me niet eens geloven. zelf niet als ik de internetpagina voor mijn neus heb, zij alles mee kan lezen. ze gelooft het pas als hij "goedkeuring" geeft. als hij t gelooft, gelooft zij het ook....:S
en omdat zij niet kan google, bestaan dingen gewoon niet. ook niet als het tegendeel bewezen is. " ja, ik ben allemaal bezorgd"....flikker op mens
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef TGVkopper het volgende:
Mijn ouders hebben een Senseo gekocht
lolquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:17 schreef dogtagz het volgende:
dat als ik weg ga naar een vriend, zeg ik bijvoorbeeld: ''ik ga naar bart, en ben rond 2 uur thuis(en dan ben ik al snel weg voordat de vragen komen, waar woont hij, is dat die ene gast van vorige week??)''
en dan die ochtend daarna'' hoe was het bij erik??''
godsamme luister is
hmm. mijn ouders hadden al care met 16 xDquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:22 schreef dogtagz het volgende:
17
Ze denken meteen dat ik me helemaal lam ga zuipen en dat ik kotsend thuis kom(wat ook wel is gebeurd) maarja dat maakt natuurlijk allemaal niet uit.![]()
verder als mijn vader thuis komt van werk, en ik ben al een tijdje thuis, dat hij dan de deur open doet en me naam noemt op een onbeschrijfbare manier. Daarna doet hij weer de deur dichtdan denk ik, doe is normaal???
maar ze zijn liefaf en toe negeren en je kan er mee leven.
boys will always be boys eyquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:26 schreef dogtagz het volgende:
hahaha
ja ze zijn dan bezorgd over het standaard drank gebruik elke week
maar over illegaal vuurwerk en bb-guns/luchtbuksen doen ze niet moeilijk
me vader betaalt dan zelfs mee voor het illegale vuurwerk
maarja ze hebben niet echt veel inspraak op mij en me broer, dat is wel mooi
Dat is echt heel triest, totaal niet drinken omdat je anders je rijbewijs niet krijgt. nogal zielig van je ouders.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:29 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
boys will always be boys ey![]()
mja ik denk dat het vooral komt omdat je dan wel verantwoordelijk bent met da soort praktijken, maar mss zoveel zuipt dat ze denken dat je inwendig beschadigd raakt zeg maar. Ik zou ook niet willen dat mijn kinderen drinken, gewoon omdat ik uit mn kring ervaring ermee heb![]()
ik heb zelf nog nooit gedronken, anders moest ik voor mn eigen rijbewijs gaan dokkendan maar koffie
nu drink ik mss 1 keer per jaar een biertje, tijdens een vakantie met vrienden
Ik denk juist dat het wel goed is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is echt heel triest, totaal niet drinken omdat je anders je rijbewijs niet krijgt. nogal zielig van je ouders.
ach, dat gezuip vond ik toch al niks, net als drugs of roken niet. Ik zette het liever om in sporten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is echt heel triest, totaal niet drinken omdat je anders je rijbewijs niet krijgt. nogal zielig van je ouders.
Ja, want als je bier drinkt zuip je je klem, en wiet komt alleen binnen via naalden in je armquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:35 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
ach, dat gezuip vond ik toch al niks, net als drugs of roken niet. Ik zette het liever om in sporten.
Vriend van me sportte ook, en trakteerde zijn prestaties met een biertje en bitterballen. En dan raar vinden dat hij niks merkt.
Zou het zo ook bij mijn kindersch doen hoor, als het werkt En nu kan ik natuurlijk anti-berichtne van drinkers verwachten, maar ikzelf heb ook liever een kind dat niet zuipt, rookt, of naalden in z'n arm jast
zuipt rookt, spuit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want als je bier drinkt zuip je je klem, en wiet komt alleen binnen via naalden in je arm
Wauw, speciaal een account aangemaakt om dat te meldenquote:Op zondag 31 januari 2010 @ 17:36 schreef boellaard het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel beste ouders maar ja je hebt altijd die kleine ergernissen. Me moeder zegt zo goed als elke dag: "wat ben je vroeg thuis?" Ja ook leuk om jou weer te zien
je moet ergens beginnenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wauw, speciaal een account aangemaakt om dat te melden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |