Zal het proberen!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef zeemonster het volgende:
Ik hoop dat we nu met zijn allen weer wat regelmatiger gaan posten !
Hoeveel dagen mag een DH topic maximaal open zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef zeemonster het volgende:
Hij is foetsie?
Deeltje 94 alweer, Ik hoop dat we nu met zijn allen weer wat regelmatiger gaan posten !
Voor mijn part tot het eind der dagen , maar ik vind het gewoon leuk om hier regelmatig te posten en ik hoop dat anderen dat ook vindenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hoeveel dagen mag een DH topic maximaal open zijn?
quote:
Ahhhh sterkte!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef zeemonster het volgende:
Ja daag RB , ik haalde de mensen uit de op altijd uit de link die je voor de OP kon gebruiken ... daarnaast ben ik nu even zielig ja , mijn hersentjes kraken bij iedere gedachte (al doen een hoop hoofdpijnaspirientjes en almogran wel hun werk..)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef AirwiN het volgende:
Geen PM's, geen OP's... Het mag ook steeds minder moeite kosten he?
Dat lijkt al verdacht veel op de huidige OP. Het nadeel daar aan vind ik dat de variabele onderdelen, zoals de verjaardagen en de opsomming van vorige topics, slecht worden bijgehouden. Mijn voorstel zou zijn, stukje informatie over Den Haag, places-2-be en dat is het. Eenvoudig en makkelijk te onderhouden.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:53 schreef CaLeX het volgende:
Och ja, misschien een kort OP-je verzinnen?
-Link naar DH wiki
-Een Den Haag evenementen/verjaardag Kalender
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt al verdacht veel op de huidige OP. Het nadeel daar aan vind ik dat de variabele onderdelen, zoals de verjaardagen en de opsomming van vorige topics, slecht worden bijgehouden. Mijn voorstel zou zijn, stukje informatie over Den Haag, places-2-be en dat is het. Eenvoudig en makkelijk te onderhouden.
Ik zie net dat je je meldt als vrijwilliger. Tof!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:09 schreef AirwiN het volgende:
Blij dat jullie het er mee eens zijn. Nu nog een vrijwilliger om het te maken. Atje is wel handig geloof ik!
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie net dat je je meldt als vrijwilliger. Tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |