ver uit mijn favorieten wapens is de SCAR-H met hearthbeat sensor en stopping powerquote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef Mindstate het volgende:
Ik geloof dat je die wat parater hebt, sneller kunt steken oid.
Wat is jullie favoriete wapen trouwens? Ik gebruik nu vaak de FAL met Holographic Sight maar zodra je dan 1 op 1 komt te staan ben je veel te traag
Shhhhh niet door vertellenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ver uit mijn favorieten wapens is de SCAR-H met hearthbeat sensor en stopping power
HBS zorgt voor een stabiele k/d maar geen hoge k/dquote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Mindstate het volgende:
Die heartbeat sensor is aan de ene kant wel handig, maar meestal heeft er toch wel iemand in je team radar aanstaan, terwijl hij wel wat van je beeld opvult
Ninja perk FTWquote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Mindstate het volgende:
Die heartbeat sensor is aan de ene kant wel handig, maar meestal heeft er toch wel iemand in je team radar aanstaan, terwijl hij wel wat van je beeld opvult
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:00 schreef VliegVlieg het volgende:
Kan iemand mij iets misschien duidelijk maken?
Ik heb mijn killstreaks als volgt gekozen:
5 - Predator Missile
9 - Pave Low
11 - Chopper Gunner
Maar als die Pave Low 2 kills maakt, krijg ik die chopper gunner niet. Ik moet die kills zelf maken. Why is that? Hij komt niet uit de care package, dus je zou denken dat de chopper gewoon moet komen nadat de pave 2 kills maakt.
De L86quote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef Mindstate het volgende:
Ik geloof dat je die wat parater hebt, sneller kunt steken oid.
Wat is jullie favoriete wapen trouwens? Ik gebruik nu vaak de FAL met Holographic Sight maar zodra je dan 1 op 1 komt te staan ben je veel te traag
Glitch in de vorm van bug? Ik heb zo ook een keer een killstreak misgelopen. Vond ik inderdaad ook nogal schraal. want na mn 'wtf' momentje werd ik kapot geschoten en kon ik dus fluiten naar mn chopper.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:06 schreef MPC60 het volgende:
Dat is een glitch (zeggen ze op MW2 forum maar zal mij niet verbazen als dit zo bedoelt is)
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Glitch in de vorm van bug? Ik heb zo ook een keer een killstreak misgelopen. Vond ik inderdaad ook nogal schraal. want na mn 'wtf' momentje werd ik kapot geschoten en kon ik dus fluiten naar mn chopper.
ACOG kijk je veel sneller doorheenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:48 schreef emokid het volgende:
Waarom unlock ik de ACOG voor de snipers? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde en waarom is die beter dan mijn huidige Barret scope?
Ik heb precies hetzelfde, 2d 04h level 65 en ik zag vandaag ook mensen al dik 2 of 3 prestige zijn.... wtf?quote:[b]
Iemand hier al begonnen met de eerste prestige? Ik zie al gasten rondlopen die al bij de 2e, 3e en zelfs 4e zijn. Hoe hebben ze dit in godsnaam zo snel gedaan?
Ik ben na 2d 04h op level 65
Nu precies 2d 06h 00m en level 67 bereikt. In 2 uurtjes gewoon 2 levels gestegenquote:
je hebt gewoon die noob reeweed0 zitten respawnkillenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef VliegVlieg het volgende:
[ afbeelding ]
Campen is niet goed jongens, niet doenMensen wisten niet wat ze overkwam, dus begonnen ze te leaven
En met de acog zie je ook het beeld erom heen, met de gewone scopes niet geloof ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:01 schreef Personan het volgende:
[..]
ACOG kijk je veel sneller doorheen
Camperquote:Op woensdag 25 november 2009 20:27 schreef VliegVlieg het volgende:
Net potje FFA gedaan in Highrise. Ik had een leuk score aan het einde, dus ik dacht laat ik er maar een foto van maken.
[ afbeelding ]
Iemand hier al begonnen met de eerste prestige? Ik zie al gasten rondlopen die al bij de 2e, 3e en zelfs 4e zijn. Hoe hebben ze dit in godsnaam zo snel gedaan?
Ik ben na 2d 04h op level 65
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |