Dat is niet het punt. Het punt is dat de grenade launcher een te sterk wapen is en dat er geen skill voor nodig is om hem te gebruiken. Je hoeft zelfs niet eens echt te richten om een tegenstander in één keer dood te schieten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:13 schreef KrentebolHooft het volgende:
dat mijn k/d lager wordt met de grenade kan ik ook zo onder woorden brengen: mijn k/d wordt hoger met normale wapens.
kneusje kan er niet tegen dat je geowned wordt door noob tubers. Jij zeikt zeker ook over campers ipv er iets tegen te doen?
Ben een nieuw wapen aan het 'volschieten'. Zit een noobtube op én heb als secundary een thumbler.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:39 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Het punt is dat de grenade launcher een te sterk wapen is en dat er geen skill voor nodig is om hem te gebruiken. Je hoeft zelfs niet eens echt te richten om een tegenstander in één keer dood te schieten.
Het is simpelweg een te makkelijk en te sterk wapen en sommige mensen misbruiken het door het constant te gebruiken. Je krijgt niet voor niets de noobtube award van de makers van het spel wanneer je hem vaak gebruikt.
Javelinquote:Op woensdag 25 november 2009 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ben een nieuw wapen aan het 'volschieten'. Zit een noobtube op én heb als secundary een thumbler.4x tering campers van een berg schieten dus.
En noobtube vereist wel degelijk meer skills dan een sniper. En aangezien 75% van de game aan het sniperen is zit ik maximaal aan de noobtube. dus
Zo is dat.. en de ene keer win je meer dan dat je dood gaat en de andere keer word je dik geowned.. maakt niet uit, het is altijd wel lachen.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sowieso boeien al die stats me heel weinig, zolang ik maar lol heb tijdens het spelen, en dat heb ik ook bij toffe kills terwijl ik zelf al 26 deaths heb.
Ik heb em wel al een paar keer gezien, voor iedereen die zich afvraagt hoe hij hem ook kan krijgen; zet al je killstreaks uit en krijg een 10 killstreak met je vuurwapen/knife etc.quote:Op woensdag 25 november 2009 04:11 schreef Biefstuk het volgende:
Zo, 2 uur bezig geweest om deze te krijgen
[ afbeelding ]
Heb hem nooit eerder gezien bij iemand anders
Altijd lachen is het nou ook weer niet, ik zit soms enorm te godveren, maar gelukkig horen alleen mijn maatjes dat.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo is dat.. en de ene keer win je meer dan dat je dood gaat en de andere keer word je dik geowned.. maakt niet uit, het is altijd wel lachen.
Ik heb een vuistregel, als ik 3x word geslacht, zoek ik een andere lobbyquote:Op woensdag 25 november 2009 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Altijd lachen is het nou ook weer niet, ik zit soms enorm te godveren, maar gelukkig horen alleen mijn maatjes dat.
en ook na een potje waarin ik keihard word afgeslacht de hele tijd, doe ik alsnog weer ''find game''...
lvl49. heb ik nog niet. Heb m wel is opgeraapt maar het was me niet helemaal duidelijk hoe ik een target moest locken oid.quote:
Heb hem gister unlocked, nog niet goed kunnen gebruiken maar wel een paar 'testraketten' afgevuurdquote:
''online'' als ''op het internet''quote:Op woensdag 25 november 2009 13:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
In de Baracks kan je dat bekijken soldaat.
Dat schijnt nog te komen. En dat zal vast wel op www.modernwarfare2.com zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef M-unit het volgende:
[..]
''online'' als ''op het internet''
Is toch gewoon op het vliegtuig houden dat ding? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lvl49. heb ik nog niet. Heb m wel is opgeraapt maar het was me niet helemaal duidelijk hoe ik een target moest locken oid.
aha... ja mijn hersenen functioneren maar 1 minuut per dag, en dat moment is 1 minuut voordat ik ga slapen.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef M-unit het volgende:
[..]
''online'' als ''op het internet''
Klopt je kan hem ook 'locken' op een locatie. Dan schiet er een raket uit die omhoog schiet en even later op de 'gelockte' plek neerkomt. Ubergeilquote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef _GdR_ het volgende:
javalin is niet alleen voor vliegtuigen. kan je ook gewoon ergens op de map droppen als het goed is. mja ik unluck m vanavond dus zal ik wel is gaan testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |