abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75126375
quote:
Wow!
pi_75126581
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Trystar het volgende:

[..]

Wow!
Komt door de accuracy van 171%, die trekt er in zijn geval 8.6 sec vanaf.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_75126727
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Komt door de accuracy van 171%, die trekt er in zijn geval 8.6 sec vanaf.
Ik zie het ja, ik ben er maar mee gestopt om mijn tijd te verbeteren.
  zondag 29 november 2009 @ 22:50:39 #292
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_75128640
Bleh, ik heb al een aantal keer een pavelow ingezet en 2 keer deed ie het gewoon helemaal niet . Hij kwam nog geen eens over vliegen . Net alsof ie zegt; Ja sorry SGboss, ik heb nou ff geen zin .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_75132987
Net game winning kill door middel van de riot shield
  maandag 30 november 2009 @ 02:46:03 #294
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75133049
quote:
Op maandag 30 november 2009 02:34 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Net game winning kill door middel van de riot shield
Riot shield is irritant
  maandag 30 november 2009 @ 08:02:14 #295
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75133880
Dat sabotage blijkt ook wel tof kwam ik vrijdag achter . Vooral zo droog als iedereen weet waar die bom ligt maar niemand durft hem op te rapen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75134028
Mwah over dat campen heb je in elke game wel een discussie.. Ik besteed er niet zoveel aandacht aan en vind meestal de campers zo dom als het achtereind van een varken..zeker met een game waarbij de Killcam beschikbaar is.. ik zie door wie ik ben gekilled en waar hij zit.. dan loop ik na mijn respawn direct naar hetzelfde plekje en spray met mijn FMJ door de muur.. dan ben je gewoon achterlijk als je blijft zitten.. mensen kunnen zien waar ze vandaan zijn neergeschoten, logisch dat je dan daar de volgende keer gaat kijken..

Daarnaast blijf ik altijd maar rondrennen Zo ben ik misschien wel wat kwetsbaarder maar ik heb regelmatig een camper vanachter.. knifen is dan zooo heerlijk vernederend of als iemand net een huis uitrent en met zijn rug naar mij toe sneaky een plekje opzoekt.. en dan net een mes in zijn rug krijgen
Dat plan backfired ook wel eens als ze ineens omdraaien though
pi_75134261
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:35 schreef Silv het volgende:

[..]

Mjoa is een beetje verschillend. Als je een beetje het huis probeert te verdedigen hoort erbij natuurlijk. Maar als iemand de hele tijd in die badkamer daar zit bijvoorbeeld, wachtend tot er eindelijk iemand langsloopt is dan wel campen naar mijn mening.
Nou ja dat zijn de lui met 3 kills, en als ze een beetje lomp zijn nog meer deaths; als je daar gaat zitten is het gewoon even een granaatje naar binnen en klaar.

Wasteland vind ik altijd wel leuk; meestal kies ik daar sniper, en kun je bij de bunker aan een kant door de bunker heen de vijanden aan de andere kant neerschieten.

Mijn favoriet is subbase, heerlijke map waarbij je via alle kanten aan kunt vallen en aangevallen kunt worden.
pi_75134371
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:45 schreef zatoichi het volgende:
Mijn favoriet is subbase, heerlijke map waarbij je via alle kanten aan kunt vallen en aangevallen kunt worden.
Doe mij maar Terminal, Highrise of Skidrow, en dan Domination.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_75134770
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
Niks mis met Estate. Maar wasteland is idd wel kut, ook al heb ik leren spelen op die map (na vele nederlagen) en kan ik er nu fatsoenlijk mijn best op doen.

Scrapyard is pas een kut map.
Vind Scrapyard echt de vetste map Hou wel van mappen waar constant actie is. Net als Rust, hoewel die soms ook tering frustrerend kan zijn.

Bij Derail is de actie vaak te vinden aan het eind van die map, in het grootste gebouw en als je dan afgeknald wordt spawn je weer helemaal aan de andere kant. Moet je dat hele tering eind teruglopen
pi_75134837
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:28 schreef emokid het volgende:
Echt zonde dat de ak47 met prestige is, ik ga sowieso prestigen maar wil ook wel van de ak genieten..
Ja dat heb ik dus ook. Ik kijk al lang uit naar die AK, dus ik ga eerst daar ff flink wat mee spelen voordat ik prestige ga doen.
  maandag 30 november 2009 @ 09:26:03 #301
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_75134863
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:19 schreef Thrilled het volgende:
Daarnaast blijf ik altijd maar rondrennen Zo ben ik misschien wel wat kwetsbaarder maar ik heb regelmatig een camper vanachter.. knifen is dan zooo heerlijk vernederend of als iemand net een huis uitrent en met zijn rug naar mij toe sneaky een plekje opzoekt.. en dan net een mes in zijn rug krijgen
Dat plan backfired ook wel eens als ze ineens omdraaien though
Ik stond gisteren achter een camper, te bedenken hoe ik hem zou doden. Draait 'ie ineens om, gooi ik mis met m'n throwing knife en word ik zelf neergeknald.

edit: iemand anders mag het volgende topic openen
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')