LIEF DOEN! jullie moeten nog romantisch op de foto!quote:
Nou ze post gelijk niet meer, en had er zoveel tijd en moeite ingestopt en zich er zo op verheugdquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:37 schreef Morretje het volgende:
Nou! Ik vind persoonlijk dat je, als je mensen kent je mening wel wat kunt nuanceren..
Oftewel, in het geval dat Ll mensen kent die al lang een kerstboom hebben staan (zoals ik dacht dat het was) zou IK inderdaad (omdat ik die mensen toch niet ken) 'belachelijk' roepen. Omdat Greys nu dus duidelijk degene is die d'r kerstboom al opgetuigd heeft, zou ik zeggen 'is dat niet een beetje vroeg?'
Mijn mening geven doe ik dan net zo goed, maar wat afgezwakter, omdat ik vind dat je niet alles moet zeggen wat je voor de mond komt, met het risico dat je mensen onnodig kwetst.
Niet dat ik nu wil zeggen dat Greys gekwetst is door mijn geblèr over haar kerstboom...
Das echt gemeenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ze post gelijk niet meer, en had er zoveel tijd en moeite ingestopt en zich er zo op verheugd
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ze post gelijk niet meer, en had er zoveel tijd en moeite ingestopt en zich er zo op verheugd
Ze zit vast in een hoekje te krassen nuquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dat is waar... maar meer mensen hier hebben al geroepen dat het (een afgezwakte vorm van) belachelijk is, dus ik denk (hoop!) dat ze er wel tegen kan (en anders laten we haar in het verhaal weer een goede beurt krijgen van deze of gene, wordt ze weer blij...)quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:37 schreef Morretje het volgende:
Nou! Ik vind persoonlijk dat je, als je mensen kent je mening wel wat kunt nuanceren..
Oftewel, in het geval dat Ll mensen kent die al lang een kerstboom hebben staan (zoals ik dacht dat het was) zou IK inderdaad (omdat ik die mensen toch niet ken) 'belachelijk' roepen. Omdat Greys nu dus duidelijk degene is die d'r kerstboom al opgetuigd heeft, zou ik zeggen 'is dat niet een beetje vroeg?'
Mijn mening geven doe ik dan net zo goed, maar wat afgezwakter, omdat ik vind dat je niet alles moet zeggen wat je voor de mond komt, met het risico dat je mensen onnodig kwetst.
Niet dat ik nu wil zeggen dat Greys gekwetst is door mijn geblèr over haar kerstboom...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
plaatje!!!!!quote:
Met leverworstquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ze zit vast in een hoekje te krassen nu, of is d'r boom bij het grofvuil aan het zetten. En hij was zo mooi:
[ afbeelding ]
Ik ben over je aan het schrijven!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef MrSubtle het volgende:
ik zet dit jaar ook heel vroeg mijn kerstboom
en ik voel met niet gekwetst door je opmerking Morretje
quote:
quote:
quote:
Oh nee daar zijn ze echt snel op hun pik getrapt zegquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
laat ze dat niet horen in het bentotopic!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |