abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74959424
Omdat ik erg benieuwd ben naar de ervaringen deze week toch maar een deeltje 4.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:02:16 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74959693
Eensch.
En voor wie terug wil lezen: Het OUD griepvaccinatie discussietopic deel 3
pi_74960117
Ik erger me kapot aan al die vreselijke foto's in kranten enzo.
Kunnen ze niet gewoon een foto plaatsen met een kind dat redelijk goed de prik doorstaat?
pi_74960131
Oh, ik ben zo blij dat ik het niet hoef te doen met zoon S van 3! Mijn man heeft het op zich genomen, want aaaaah, die naald in zo'n peuterarmpje...
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:36:00 #5
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74960489
Hoe doorstond ie het MvD? Of zijn ze nog niet geweest?
pi_74960529
Hier heeft R toch een reactie op de prik Beetje opgeblazen en ziek is ie ervan. We moeten van de ha nog even afwachten en als het erger word even langskomen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74960553
Gistermiddag om 13:00 hebben mjin zoon en ik de prik gehad.

Omstreeks 13:30/14:00 voelde ik mijn arm wat zeuren onder het autorijden. Verder geen last gehad. In de avond kreeg ik wat verhoging en mijn zoon ook. Mijn zoon heeft wat koorts gekregen (vanochtend 39,3 graden) en was af en toe wakker vanacht.

Zelf heb ik ook brak geslapen, vreemde dingen in mijn lichaam die ik voelde en ook wat koorts. Vanochtend naar het werk gegaan, maar net maar ziek gemeld, ik voel me een beetje alsof ik koorts heb gehad en nog niet helemaal beter ben, niet echt fijn.

Op internet heb ik eens zitten zoeken waarom ik dit nu heb en mijn vrouw (die bij de dokter de prik kreeg niet). Nu zie ik dat deze prik van de GGD veel meer bijwerkingen heeft? Zie http://mens-en-gezondheid(...)griep-vaccin.html#10

Meer mensen met kinderen die wat koorts gekregen hebben? Volgens die site duurt het 1 a 2 dagen en dan is het over?
pi_74961654
Hier tot nu toe geen "rare dingen" (iedereen in het gezin heeft nu een eerste prik gehad).
Ikzelf twee weken geleden, man en zoon van 8 een week geleden en jongste van 4 gisteren
pi_74961718
Mijn man en ik hebben gisteravond ook de prik gehaald en hij had gelijk pijn in zn arm en die voelde ook stijf aan (die prik zelf deed hem al zeer en mij niet), maar ik had nergens last van. Maar sinds vanmorgen doet mijn arm toch wel wat zeer, er zit ook een bult op de prikplek en voelt beurs aan en als ik mn arm omhoog doe, doet het zeer. En verder voelde ik me al niet zo lekker, maar dat is nog wat erger geworden. Hoofdpijn (aan 1 kant), misselijk en gewoon echt brak/grieperig gevoel. Mn man belde net vanaf zn werk dat ie zich ook echt niet lekker voelt, maar net niet erg genoeg om zich ziek te melden. Verder allebei geen koorts gelukkig.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:16:51 #10
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74961746
Hier, behalve wat spierpijngevoel in de arm (bij mij dan, bij S weet ik niet) ook nog helemaal geen reacties op of bijwerkingen door de prik.
pi_74961829
Tvp en voor iedereen die de prik heeft gehad of nog moet krijgen, groot of klein,
Ik mag me over een uurtje melden met Koen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2009 11:19:37 ]
pi_74961845
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef Koningin het volgende:
Ik erger me kapot aan al die vreselijke foto's in kranten enzo.
Kunnen ze niet gewoon een foto plaatsen met een kind dat redelijk goed de prik doorstaat?
In ons regiogedeelte van Brabants Dagblad stond een foto van een meisje dat geen kik gaf
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74961972
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef Estrys het volgende:

[..]

In ons regiogedeelte van Brabants Dagblad stond een foto van een meisje dat geen kik gaf
Das beter.

Lijkt me trouwens vreselijk om de hele dag van die (voor de meerderheid) jankende kinderen te moeten prikken.
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:24:13 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74962011
Ik had het er gisteren over met een vriendinnetje, je hebt toch altijd wel kans op 'wat last' na een inenting?
Ik weet me nog 1 van de laatsten van vroeger te herinneren en ook bij de prikken die je krijgt als je op vakantie gaat voel je soms wel eens wat toch?
pi_74962099
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het er gisteren over met een vriendinnetje, je hebt toch altijd wel kans op 'wat last' na een inenting?
Ik weet me nog 1 van de laatsten van vroeger te herinneren en ook bij de prikken die je krijgt als je op vakantie gaat voel je soms wel eens wat toch?
Zelfs ik kan me de spierpijn nog herinneren van de inenting die ik als 9 jarig meisje heb gekregen.
En het geld denk ik voor iedere inenting dat je er wel wat last van hebt.
De één heeft er nou eenmaal meer last van dan de ander.
pi_74962141
misschien kunnen we net als bij de kinderen, de plek ook wel gewoon goed masseren van te voren en erna, me de spirlor creme.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74962525
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef renzell het volgende:
Hoe doorstond ie het MvD? Of zijn ze nog niet geweest?
Nee, donderdag moet ie!
pi_74962656
Ik hoorde (te laat duh) dat het goed is om vooral je geprikte arm het eerste kwartier lekker veel te bewegen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74962750
Hebben ze bij jullie ook allemaal links geprikt? De volgende wil ik graag rechts. Zolang ik namelijk mijn arm even niet gebruik word ie stijf En de linker gebruik ik eigenlijk maar weinig.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:55:58 #20
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_74963035
Werd ik vanmorgen gevraagd of ik mijn kinderen morgen zelf wil ophalen van school, omdat degene met wie ze mee zouden rijden ook prikken moet halen...
De kinderen (Daan en Judith) gaan 7 km. verderop naar school en de locatie waar ik dan anderhalf uur later moet zijn voor het prikken van Marlien ligt daar niet zo heel ver vanaf.
En van daaruit zou ik dan met de oudste 2 naar zwemles moeten (5 km. van ons huis, maar dan de andere kant op), waar we op tijd moeten zijn, want daar wordt ook geprikt en dat kan parkeerproblemen geven.

't Is allemaal krap en ik zag het niet echt zitten, dus heb ik maar de GGD gebeld. Eerst gevraagd of Marlien geprikt kon worden bij het zwembad waar de oudste 2 naartoe moeten. Maar er kan niet van locatie gewisseld worden. Wel van tijd, zei ze erbij.
Dus ga ik maar uit school (met alle kinderen ) naar de sporthal en hopen we maar dat het wachten een beetje meevalt. Scheelt in elk geval weer 1x heen en weer rijden.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 november 2009 @ 12:03:41 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74963259
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:55 schreef Grijs het volgende:
Werd ik vanmorgen gevraagd of ik mijn kinderen morgen zelf wil ophalen van school, omdat degene met wie ze mee zouden rijden ook prikken moet halen...
De kinderen (Daan en Judith) gaan 7 km. verderop naar school en de locatie waar ik dan anderhalf uur later moet zijn voor het prikken van Marlien ligt daar niet zo heel ver vanaf.
En van daaruit zou ik dan met de oudste 2 naar zwemles moeten (5 km. van ons huis, maar dan de andere kant op), waar we op tijd moeten zijn, want daar wordt ook geprikt en dat kan parkeerproblemen geven.

't Is allemaal krap en ik zag het niet echt zitten, dus heb ik maar de GGD gebeld. Eerst gevraagd of Marlien geprikt kon worden bij het zwembad waar de oudste 2 naartoe moeten. Maar er kan niet van locatie gewisseld worden. Wel van tijd, zei ze erbij.
Dus ga ik maar uit school (met alle kinderen ) naar de sporthal en hopen we maar dat het wachten een beetje meevalt. Scheelt in elk geval weer 1x heen en weer rijden.
wat raar, dr is toch ook gecommuniceerd dat je bij de oproep van de oudste de rest van de leden die geent worden kunt laten doen, om zo onnodig meerdere keren te moeten komen te voorkomen.
althans dat is wat hier iig via RTV Utrecht gecommuniceerd word
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:09:56 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74963463
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat raar, dr is toch ook gecommuniceerd dat je bij de oproep van de oudste de rest van de leden die geent worden kunt laten doen, om zo onnodig meerdere keren te moeten komen te voorkomen.
althans dat is wat hier iig via RTV Utrecht gecommuniceerd word
Dat is vlgs mij ook precies wat hier nu gebeurt.
Als ik Grijs d'r verhaal goed lees gaan de oudste 2 zwemmen bij het zwembad, niet prikken halen.
En dus kan ze wel de tijd van Marlien schuiven maar niet de locatie. Ik gok dat de andere 2 anders ook op die andere locatie geprikt zouden zijn.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:12:26 #23
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_74963535
Ja precies, BE!
't Was in m'n hoofd zo duidelijk, maar lastig om het goed getypt te krijgen . De oudste 2 hoeven dus geen prikken.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 november 2009 @ 12:12:46 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74963548
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is vlgs mij ook precies wat hier nu gebeurt.
Als ik Grijs d'r verhaal goed lees gaan de oudste 2 zwemmen bij het zwembad, niet prikken halen.
En dus kan ze wel de tijd van Marlien schuiven maar niet de locatie. Ik gok dat de andere 2 anders ook op die andere locatie geprikt zouden zijn.
aaaah k las idd dat de oudste bij t zwembad geprikt werden maar zwemmen is daar idd veel logischer
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74963628
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Hebben ze bij jullie ook allemaal links geprikt?
nee? het moest juist rechts?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')