In ons regiogedeelte van Brabants Dagblad stond een foto van een meisje dat geen kik gafquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef Koningin het volgende:
Ik erger me kapot aan al die vreselijke foto's in kranten enzo.
Kunnen ze niet gewoon een foto plaatsen met een kind dat redelijk goed de prik doorstaat?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
In ons regiogedeelte van Brabants Dagblad stond een foto van een meisje dat geen kik gaf
Zelfs ik kan me de spierpijn nog herinneren van de inenting die ik als 9 jarig meisje heb gekregen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het er gisteren over met een vriendinnetje, je hebt toch altijd wel kans op 'wat last' na een inenting?
Ik weet me nog 1 van de laatsten van vroeger te herinneren en ook bij de prikken die je krijgt als je op vakantie gaat voel je soms wel eens wat toch?
Nee, donderdag moet ie!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef renzell het volgende:
Hoe doorstond ie het MvD? Of zijn ze nog niet geweest?
wat raar, dr is toch ook gecommuniceerd dat je bij de oproep van de oudste de rest van de leden die geent worden kunt laten doen, om zo onnodig meerdere keren te moeten komen te voorkomen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:55 schreef Grijs het volgende:
Werd ik vanmorgen gevraagd of ik mijn kinderen morgen zelf wil ophalen van school, omdat degene met wie ze mee zouden rijden ook prikken moet halen...
De kinderen (Daan en Judith) gaan 7 km. verderop naar school en de locatie waar ik dan anderhalf uur later moet zijn voor het prikken van Marlien ligt daar niet zo heel ver vanaf.
En van daaruit zou ik dan met de oudste 2 naar zwemles moeten (5 km. van ons huis, maar dan de andere kant op), waar we op tijd moeten zijn, want daar wordt ook geprikt en dat kan parkeerproblemen geven.
't Is allemaal krap en ik zag het niet echt zitten, dus heb ik maar de GGD gebeld. Eerst gevraagd of Marlien geprikt kon worden bij het zwembad waar de oudste 2 naartoe moeten. Maar er kan niet van locatie gewisseld worden. Wel van tijd, zei ze erbij.
Dus ga ik maar uit school (met alle kinderen) naar de sporthal en hopen we maar dat het wachten een beetje meevalt. Scheelt in elk geval weer 1x heen en weer rijden.
Dat is vlgs mij ook precies wat hier nu gebeurt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat raar, dr is toch ook gecommuniceerd dat je bij de oproep van de oudste de rest van de leden die geent worden kunt laten doen, om zo onnodig meerdere keren te moeten komen te voorkomen.
althans dat is wat hier iig via RTV Utrecht gecommuniceerd word
aaaah k las idd dat de oudste bij t zwembad geprikt werdenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is vlgs mij ook precies wat hier nu gebeurt.
Als ik Grijs d'r verhaal goed lees gaan de oudste 2 zwemmen bij het zwembad, niet prikken halen.
En dus kan ze wel de tijd van Marlien schuiven maar niet de locatie. Ik gok dat de andere 2 anders ook op die andere locatie geprikt zouden zijn.
nee? het moest juist rechts?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Hebben ze bij jullie ook allemaal links geprikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |