Blijkbaar welquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zijn we nog met zijn 2 timo ?
Het heeft nog niet echt gevroren om die klote insecten te dodenquote:Op dinsdag 24 november 2009 05:26 schreef Brennel het volgende:
Er zit een enorme muggenbult op m'n pols. Nu nog ja
Oei, ik mag mij zeker niet overslapen!quote:
Gisteravond onweerde het hier gewoonquote:Op dinsdag 24 november 2009 05:26 schreef Brennel het volgende:
Er zit een enorme muggenbult op m'n pols. Nu nog ja
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef Dichterbijer het volgende:
"oeh de wekker gaat.." *ziet wekker weglopen....*Heel scherp
Mogguhquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Morguh Roel
Jammer, van die derde ster? Eet je graag bij 3 sterren tenten...
Zal ik hem inkoppen? Nee toch te makkelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mogguh.
Nah, ben nog niet bij Beluga geweest, maar had 't Hans (de chefkok aldaar) wel gegund. En ook goed voor de culinaire uitstraling van Maastricht.
Wie dan wel? Roel? Marc? MaW?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:15 schreef on_air het volgende:
It wasn't me.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Roel - Martje
Marc - Martje
MaW - Martje, dat zou nog kunnen
Martje is dat niet het kind van oat moan piet paulusmaquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Roel - Martje
Marc - Martje
MaW - Martje, dat zou nog kunnen
Leuk spelletje.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Roel - Martje - Limburg.
Marc - Martje - Aalten.
MaW - Martje, dat zou nog kunnen - Friesland?.
You gotta be shittin' me.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Martje is dat niet het kind van oat moan piet paulusma
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien iets voor een tv-programma![]()
En yes, m'n oor is weer open![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is Queen al.
Het Kane-gehalte valt nog enigszins mee, dus ik houd 't nog volquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het bij Giel is , want ik luister niet
je moet nog 3 hele dagen, zeker a.s. vrijdag moet je vroeg opquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het Kane-gehalte valt nog enigszins mee, dus ik houd 't nog vol.
? ik hoor Mika, geen Freddiequote:Op dinsdag 24 november 2009 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog meer Freddie.
Holy crap. Onder welke steen heb jij gelegen in 2007 èn 2008?quote:Op maandag 23 november 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
blijft voor mij de ontdekking van 2009 voor mij persoonlijk
Wat wat wat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Holy crap. Onder welke steen heb jij gelegen in 2007 èn 2008?
Andere muziek voorkeur toenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Holy crap. Onder welke steen heb jij gelegen in 2007 èn 2008?
Voor dit jaar nog nooit iets van volbeat gehoord. Niet iedereen is natuurlijk zo geweldig als Sersjee, dat je alles kent.quote:
WATquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Andere muziek voorkeur toen![]()
Ah. En nee, niet iedereen is datquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor dit jaar nog nooit iets van volbeat gehoord. Niet iedereen is natuurlijk zo geweldig als Sersjee, dat je alles kent.
Verschuivende intresses in nieuwe dingen willen horen wil ook wel eens helpen. Je moet er wel voor openstaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah. En nee, niet iedereen is dat.
Maar Volbeat is wel obscuur genoeg om ongehoord voorbij te gaan. Niet onderuit te komen dit jaar, dat dan weer wel. Dat is als je 3Voor12 luistert en een beetje interesse hebt in muziek met gitaren and all.
Maar goed.
I'm on your side!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verschuivende intresses in nieuwe dingen willen horen wil ook wel eens helpen. Je moet er wel voor openstaan.
Stukken beter zo, dank.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.schoonenberg.nl/lp-gehoorapparaat
Dankje, Willekequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.schoonenberg.nl/lp-gehoorapparaat
Heb je even de tijd...quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
ER IS HELEMAAL NIETS MIS MET DEN HELDER
Ja.quote:
Wat voor drugs gebruik jij? Die wil ik nl. ook.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat voor drugs gebruik jij? Die wil ik nl. ook.
Oja, er is wel wat mis met den helderquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef Piles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef Piles het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., je moet soms een meevaller hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
Hatsjoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef Piles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicaanse griep
Nais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UDS
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |