Omdat walnoot.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom ga je na 1.5 uur gewoon door?
Maar jij woont in het o zo mooie zwolle en niet in mmquote:
Zegt de man met de roze avatar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Groot nieuws iedereen stoep zegt dat hij kan denken
sorry trev maar ik moest wel lachen om deze post van stoepquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zegt de man met de roze avatar.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorry trev maar ik moest wel lachen om deze post van stoep
subtiel, subtiel huppelquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Like I care, ben alleen de tel kwijt hoe vaak nu al zo'n gerelateerde opmerking is lang gekomen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, geloof ook niet dat ik dat zei. Ik moest alleen lachen om die post.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want een kleur zegt iets over je denk capaciteit_!
och het is fok. ieder grapje moet minstens 500x herhaald wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Like I care, ben alleen de tel kwijt hoe vaak nu al zo'n gerelateerde opmerking is lang gekomen.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, geloof ook niet dat ik dat zei. Ik moest alleen lachen om die post.
Dat heb jij helemaal goed jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij woont in het o zo mooie zwolle en niet in mm
ik zie niet dat het een goede en/of slimme grap wasquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap niet waarom want die grap was nog dommer dan george bush
Als er maar gelachen wordt ben ik blijquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap niet waarom want die grap was nog dommer dan george bush
Ik heb foto's gezien van je zoonquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed ja
Kom op stoep probeer toch eens wat creatiever te zijn met flauwe opmerkingenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:55 schreef Stoeprand het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dat mijn standaard weerwoord is op Trevland.
Hoe dat zo? Gaat het niet goed?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we nu doen dat fok in de lucht blijft?
Ik heb zinloos gebabbel nodig...
Dan dit maar eerstquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we nu doen dat fok in de lucht blijft?
Ik heb zinloos gebabbel nodig...
Echt waaaaaaaar?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van je zoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |