ik zit erover te denken om voor mezelf ook wat downtime in te lassenquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:15 schreef justmattie het volgende:
Downtime is wel een hype he tegenwoordig
Moet je eens tegen je baas zeggenquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik zit erover te denken om voor mezelf ook wat downtime in te lassen
quote:Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft burgers gewaarschuwd voor een huis-aan-huis folder die mensen adviseert het burgerservicenummer (BSN) op de linkerarm te laten tatoeëren.
De folder is afkomstig van een organisatie die zich Het Nieuwe Rijk noemt met het logo dat lijkt op het officiele logo van het Rijk. Dat heeft een woordvoerster van het ministerie gemeld.
Volgens de woordvoerster roept de brochure associaties op met de Holocaust. Zij noemde hem in een reactie "smakeloos". De folder meldt dat mensen op vertoon van hun reisdocumenten de tatoeage gratis kunnen laten aanbrengen. De lezer wordt doorverwezen naar de gemeente voor meer informatie.
Bij hoeveel mensen de folder precies in de bus is gevallen is niet bekend. Volgens het ministerie is de brochure voor zover bekend in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag verspreid.
Net zo veel als de restquote:
Voorlopig heb ik geen adres en kan ik je dus niet stalkenquote:
Ik heb haar adresquote:
dat zag ik alquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zo veel als de rest![]()
[..]
Voorlopig heb ik geen adres en kan ik je dus niet stalken
[..]
Ik heb haar adres![]()
Cyber-stalken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zo veel als de rest![]()
[..]
Voorlopig heb ik geen adres en kan ik je dus niet stalken
[..]
Ik heb haar adres![]()
En nu alweerquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zag ik toen ik thuis kwam ja, Maar nu had ik er geen last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |