meh.quote:
Ben ook tennis aan het kijken.quote:Op maandag 23 november 2009 23:34 schreef di0r1 het volgende:
Doe het gewoon meteen; dan ben je ook van het gezeur af...
Peuk in de ene hand, biertje in de andere.... Lekker Private Spice kijken zoquote:Op maandag 23 november 2009 23:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Zware shag ftw, lekker met een pilsje erbij Privat Spice kijken
Jij bent ook in elk topicquote:Op maandag 23 november 2009 23:34 schreef vosss het volgende:
Fucked up. Ik heb tegenwoordig altijd 1 vol pakje reserve in huis
Wel blik halve liter van de aldi dan hequote:Op maandag 23 november 2009 23:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Wie spelen er en hoeveel is het?quote:Op maandag 23 november 2009 23:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Oke kijk nog even de set af en dan ga ik.
Jij snapt hetquote:Op maandag 23 november 2009 23:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wel blik halve liter van de aldi dan he
[ afbeelding ]
Djokovic - Davydenkoquote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie spelen er en hoeveel is het?
Als je Nadal kijkt, kan ik je zeggen dat die het niet gered heeft.
Ik moet elke keer aan dat dumpert filmpje denken als ik dat ziequote:Op maandag 23 november 2009 23:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wel blik halve liter van de aldi dan he
[ afbeelding ]
PrivatEquote:Op maandag 23 november 2009 23:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat wil je nou zegge, we hebben niet allemaal een kans op edukatie gehatquote:Op maandag 23 november 2009 23:48 schreef Sobraine het volgende:
[..]
PrivatE
Mongool, zeker koos kansloos zonder vrouw en werk thuiszitten??
Dank, voor het bevestigen van mijn gedachte. Als je elke dag iets ziet dan kan je het toch wel spellen?quote:Op maandag 23 november 2009 23:52 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wat wil je nou zegge, we hebben niet allemaal een kans op edukatie gehat
Lache joh jij bent zeker zo'n vendje die alles van zijn pappa krijgt.quote:Op maandag 23 november 2009 23:54 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dank, voor het bevestigen van mijn gedachte. Als je elke dag iets ziet dan kan je het toch wel spellen?
Waar haal je dat vooroordeel vandaan? Ik heb alles zelf betaald o.a, mijn huidige auto, tv, laptop en zorgverzekering alleen mijn studie niet.. Dus helaas, jou vooroordeel is nergens op gegrond. Komt bij, ik vind het heel normaal dat ouders een studie betalen, sowieso tot aan het MBO vanaf daar kun je wel een regeling treffen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Lache joh jij bent zeker zo'n vendje die alles van zijn pappa krijgt.
Ik ben niet nooit goed geweesd in engelse namen
Heb best een goede conditie hoor. Jullie kennen mij misschien als een rustige jongen maar ik doe aan allerlei sporten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
INB4 de hoi hoi, ik haak af bij de piepjestest! meneer
Gebruik een papiertje uit de bijbel. Is mij verteld dat dat heel veel op vloei lijkt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb nog maar één mascotte vloeitje!
En ik wil nu roken! En over een half uur ook! En over een uur
Nou de jouwe ook niet hoor. Bij mij hebben de instanties gewoon gefaalt mij te helpen. De gemeente heeft mij gewoon laten zittenquote:Op maandag 23 november 2009 23:59 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Waar haal je dat vooroordeel vandaan? Ik heb alles zelf betaald o.a, mijn huidige auto, tv, laptop en zorgverzekering alleen mijn studie niet.. Dus helaas, jou vooroordeel is nergens op gegrond. Komt bij, ik vind het heel normaal dat ouders een studie betalen, sowieso tot aan het MBO vanaf daar kun je wel een regeling treffen.
Roken is cool jonge. Kijk maar naar de cowboys en de helden van het witte doek van vroeger. Ze rookten allemaal.quote:
"De jouwe ook niet hoor". Is een reactie op? En hoezo instanties?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:06 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nou de jouwe ook niet hoor. Bij mij hebben de instanties gewoon gefaalt mij te helpen. De gemeente heeft mij gewoon laten zitten
Ik heb geen bijbel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gebruik een papiertje uit de bijbel. Is mij verteld dat dat heel veel op vloei lijkt.
Fijn is die laatste peuk van de dag hequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:14 schreef Maurice0 het volgende:
Stond in net lekker ff buiten te paffen
Iets met moraalridderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |