Hoe wist jij dat eerder dan dat ze dat postte??quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:44 schreef Oblivion het volgende:
Kijk aan, goede tip!
Maar ze heeft d;r hele nagels al gedaan..
Ze is helderziendquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat eerder dan dat ze dat postte??
Dat zal het zijn!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ze is helderziend![]()
Nu echt gaat slapen
Ik hou van cremes, maar dit is niets wat ik nog niet eerder heb gezien, geloof ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ladies: swatches van de aankomende china glaze collectie Up and Away!
De paars heeft volgens mij wel iets weg van RBL Mismas maar verder zijn ze niet heel bijzonder nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:02 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik hou van cremes, maar dit is niets wat ik nog niet eerder heb gezien, geloof ik
quote:Op maandag 23 november 2009 19:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik ken het hoor.. bij mij is er helemaal niks meer van over op t moment, en dan zie je hier al dat moois he.
voor jou
Hmm, dat valt een beetje tegen eigenlijk. Wel mooie kleurtjes maar niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ladies: swatches van de aankomende china glaze collectie Up and Away!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:30 schreef Linnie20v het volgende:
Dorothy Who? is al niet meer verkrijgbaar op transdesign
Ik heb 'm ook nog even in de OP erbij gezetquote:
Sinds een week bij de Sephora in V&Dquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:43 schreef tliciouz het volgende:
Is er eigenlijk een winkel waar je die opi nagellak kunt halen?
Ik hoef alleen maar een matte nagellakquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Sinds een week bij de Sephora in V&D. Ook bij luxe DA's, en verder heeft www.opi.nl een store locator.
Maar hier in de winkel ben je wel een stuk duurder uit dan online bestellen he..
Loqi, beterschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |